PracaGrupypl.praca.dyskusje › Komentarz do PPO bez moderacji.

  • 81. Data: 2004-08-23 21:30:17
    Temat: Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Mon, 23 Aug 2004 23:05:10 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "DT" <d...@A...pl> napisał w wiadomości

    >"Metodyk nauczania online (etat), Warszawa"
    >Taki subject TY podałeś. Która to jest ta pliterka, bo już głupieję?
    Głupiejesz:
    ">From: "Marcin D?browski" <m...@s...waw.pl>"
    Ale co ślepemu po oczach.
    Jeszcze raz zaznaczam - nie dorabiaj mi gęby - jestem ostatnią osobą,
    która chciałaby Z TEGO POWODU zmieniać moderatorów. Ale nie mogę też
    pozwolić, żebyś mi bezczelnie kłamstwo zarzucał.

    >No, chyba faktycznie jestem ślepawy, bo patrzę i nie widzę.
    Nie ślepawy.

    >To proste: ja cytuję w ISO Twoje posty zakodowane w utf. Ty uparcie cytujesz
    >w utf moje posty zakodowane w iso.
    >Oba się rozjeżdżają, ale to ja używam poprawnego kodowania (choć,
    >oczywiście, swój ostatni post miałeś już poprawnie w iso).
    Oczywiście "Sigurd". To banalnie proste - Ty masz rację i tej wersji
    będziesz się trzymał.

    Twoje świetnie kodowane posty cytowały się z identycznymi krzakami na
    tych samych znakach ASCII co moje, z czego wnoszę, że moje też są
    świetnie kodowane...

    Ale w przeciwieństwie do Ciebie, nie chce mi się w tym dłubać - jestem
    na to zbyt leniwy. Prawie 10 lat temu poświęciłem ponad godzinę na
    przeczytanie fragmentów 2 manuali i poprawne skonfigurowanie czytnika.
    Od tego czasu 2x zmieniałem wersję, ale konfiguracji nie.

    Nie widzę powodu, by to robić teraz - wtedy zasady były BARDZIEJ
    restrykcyjne i NETYKIETA nie była pustosłowiem ("staromodny"
    człowieku) - po co mam drugi raz robić robotę, którą już raz zrobiłem
    DOBRZE ??? Dla Twojej przyjemności ?

  • 82. Data: 2004-08-23 21:46:35
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    DT <d...@A...pl> wrote:

    > W nagłówku nie ma deklaracji kodowania.

    Deklaracja kodowania NIE MA NIC do powiedzenia przy kodowaniu polskich
    liter w nagłówkach. A to z tej prostej przyczyny, że czytnik nie dostanie
    tej informacji (o kodowaniu) zanim nie pobierze wszystkich nagłówków.
    A wtedy jest nieco za późno. :)

    Deklaracja jest używana tylko do 'body'. Jeżeli takowej nie ma, to uznaje
    się to za niejawną deklarację us-ascii. Ale to dotyczy tylko body.

    --
    Wojciech Bańcer