PracaGrupypl.praca.dyskusje › kodeks pracy w praktyce

  • 1. Data: 2004-08-18 19:32:51
    Temat: kodeks pracy w praktyce
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Z okazji swieta przypadajacego w dniu 15 bm przysluguje dzien wolny od
    pracy.
    Juz w zeszlym roku w podobnej sytuacji szef w mojej firmie oglosil ze kto
    chce dzien wolny to nalezy wykorzystac go w bm, ale bedzie on nieplatny.
    Chyba nikt nie skorzystal.
    Teraz, jeden ktoremu juz nie zalezalo, rozmawial z kadrowa w sprawie dnia
    wolnego i dowiedzial sie "ze prezes zadecydowal iz ten przepis u nas
    nieobowiazuje'

    pomyslalem sobie jakze fajnie ze prezes laskawie uznala za obowiazujacy
    przepis o konieczosci wyplacania wynagrodzenia

    xyloo
    --
    UWAGA ! 99% bledów ortograficznych, stylistycznych i interpunkcyjnych jest
    zamierzone. Powielanie, rozpowszechnianie, wykorzystywanie bez zezwolenia

  • 2. Data: 2004-08-19 18:30:15
    Temat: pracownik w praktyce
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Xyloo" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Z okazji swieta przypadajacego w dniu 15 bm przysluguje dzien wolny od
    > pracy.

    Tak sie glupio sklada, ze za _tego_ 15 sie nie nalezal. Bylo sprawdzic
    ostatnie posty.

    Ale ciezko pokrzywdzomy pracownik przez pol dnia przezywal, ze go gnebia, a
    przez drugie pol sial ferment w firmie, dzieki czemu reszta firmy tez miala
    lepsze zajecia niz wypracowywanie przychodow z ktorych wredny pracodawca z
    ciezkim (przestaje sie dziwic) sercem musi odpalic swoim wolom roboczym
    jalmuzne.

    A bylo sprawdzic posty z tej grupy z tego tygodnia.

    <ponioslo>
    Juz kiedys to pisalem, ale napisze raz jeszcze:

    Jak ktos ma mentalnosc panszczyznianego chlopa nie powinien sie obrazac, za
    to ze jest jak panszczyzniany chlop traktowany.
    </ponioslo>

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 3. Data: 2004-08-21 08:09:15
    Temat: Re: pracownik w praktyce
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    > Tak sie glupio sklada, ze za _tego_ 15 sie nie nalezal. Bylo sprawdzic
    > ostatnie posty.
    masz racje

    > Jak ktos ma mentalnosc panszczyznianego chlopa nie powinien sie obrazac,
    za
    > to ze jest jak panszczyzniany chlop traktowany.
    w sumie masz racje - panskie oko konia tuczy
    i pracodawcy sami wstydza sie ze ich pracownicy musza pracowac za marne
    pieniadze i darmowe nadgodziny; po co nam wogole ten Kodeks Pracy z takim
    mozloem ustanawiany przez naszych zapracowanych poslow, stosujmy tylko jedna
    zasade: jak sie nie podoba to wynocha

    xyloo