PracaGrupypl.praca.dyskusje › Komentarz do PPO bez moderacji.

  • 31. Data: 2004-08-21 08:17:06
    Temat: Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Fri, 20 Aug 2004 07:59:16 +0200, "Pablo"

    >A po co ? jeżeli ktoś chce dac tylko ogłoszenie ma od razu uczyć sie czegoś
    >co go nie interesuje i z czego nie korzysta?

    Nie wiesz, że to nieładnie cytować wyrywając z kontekstu ?

    Motywacja, żeby się nauczyć, dla własnego dobra...

  • 32. Data: 2004-08-21 08:18:49
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Fri, 20 Aug 2004 14:09:50 +0200, mgl <m...@s...net> wrote:

    [...]

    >Ogloszen o sensownej tresci od powaznie wygladajacych firm nie jest
    >wiecej (naprawde smiesznie wyglada post z prosba o przeslanie swojego CV
    >na adres darmowej skrzynki e-mail osoby, ktora nie podpisala sie ani
    >nazwiskiem, ani stanowiskiem czy firma). Odpowiada mi brak smieci, bo
    >nie mam czasu na czytanie bzdur.

    Mylisz się - średnia, którą wyliczyłem 2 dni temu nie zmienia się.
    Jest CO NAJMNIEJ 2x więcej sensownie wyglądających ogłoszeń.

  • 33. Data: 2004-08-21 08:43:45
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Fri, 20 Aug 2004 13:56:48 +0000 (UTC), Wojciech Bańcer

    >Ale to przecież nie on chce zmieniać status grupy, tylko Ty.

    Gdzie i kiedy chciałem zmieniać zasady grupy ?
    Ja tylko pokazałem, że jest więcej sensownych ogłoszeń.
    Jedno, czego chcę to pokazać, że moderator przy pracy powinien używać
    mózgu...

  • 34. Data: 2004-08-21 09:26:13
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    DT <d...@A...pl> wrote:

    > Gdzie i kiedy chciałem zmieniać zasady grupy ?

    Fakt, przepraszam.

    > Ja tylko pokazałem, że jest więcej sensownych ogłoszeń.

    Ale też dużo więcej tych mniej sensownych. Może więc zamiast zmieniać
    zasady lepiej w bardziej czytelny sposób opisać te obowiązujące?

    > Jedno, czego chcę to pokazać, że moderator przy pracy powinien używać
    > mózgu...

    No takimi komentarzami tego nie pokażesz na pewno.

    --
    Wojciech Bańcer

  • 35. Data: 2004-08-21 11:17:55
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Wojciech Bańcer wrote:

    > RFD, nie RFC. A na przeszkodzie stanie najprawdopodobniej nieznajomość
    > zasad zakładania grup. I nie piszę tego ze złośliwości... Prawdopodobnie
    > też będziecie musieli przekonać sporo osób na p.n.n-g do waszego
    > pomysłu... co może nie być takie łatwe (o ile będzie możliwe).

    W sumie masz rację, chyba nie warto tracić na to czasu tylko korzystać z
    ogłoszeń w "GW"..

    > Problem jak zwykle w tym, że to nie jest takie proste. Jednym pokazało, że
    > jest dużo więcej śmieci (ponad akceptowalną wartość), innym - podobnym
    > Tobie - cały czas nastawionym przeciw moderacji pokazało w sumie tylko to
    > co chcieliście zobaczyć.

    Moim zdaniem brak moderacji jest mniejszym złem. Pojawiły się śmieci ale
    także zdecydowanie wzrosła ilość ogłoszeń i są bardziej zróżnicowane. Już
    wolę żeby na grupie było trochę bałaganu niż jak ma przypominać dobrze
    utrzymany cmentarz - porządek, spokój i nic się nie dzieje. Zresztą nawet
    przy braku moderacji można zostawić sobie bat na szczególnie upierdliwych
    spamerów wpisując w FAQ zakaz umieszczania ogłoszeń niezgodnych z prawem, o
    "piramidkach" i tępić śmieciarzy tradycyjnymi metodami, np. przez abuse.
    Przecież w hierarchi pl.* jest już chyba kilkaset grup i jakoś spam ich nie
    zalewa. W każdym razie moderacja w dotychczasowym wykonaniu to totalna
    porażka.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 36. Data: 2004-08-21 14:00:16
    Od: mgl <m...@s...net>

    DT wrote:
    > Gdzie i kiedy chciałem zmieniać zasady grupy ?
    > Ja tylko pokazałem, że jest więcej sensownych ogłoszeń.
    > Jedno, czego chcę to pokazać, że moderator przy pracy powinien używać
    > mózgu...

    Latwo byc chamem nie podpisujac sie nazwiskiem ojca...

    mgl

  • 37. Data: 2004-08-21 14:11:41
    Od: mgl <m...@s...net>

    DT wrote:
    > Mylisz się - średnia, którą wyliczyłem 2 dni temu nie zmienia się.
    > Jest CO NAJMNIEJ 2x więcej sensownie wyglądających ogłoszeń.

    widzisz potrzebe grupy niemoderowanej? nie ma jeszcze takiej grupy?
    zaloz wiec wlasna i opiekuj sie nia.

    mgl

  • 38. Data: 2004-08-21 15:23:11
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Sat, 21 Aug 2004 09:26:13 +0000 (UTC), Wojciech Bańcer

    >Fakt, przepraszam.

    >Ale też dużo więcej tych mniej sensownych. Może więc zamiast zmieniać
    >zasady lepiej w bardziej czytelny sposób opisać te obowiązujące?
    Czyli... Zmienić obowiązujące ?

    >No takimi komentarzami tego nie pokażesz na pewno.
    Uwierz - innymi też nie, próbowałem.

  • 39. Data: 2004-08-21 15:26:12
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Sat, 21 Aug 2004 16:00:16 +0200, mgl <m...@s...net> wrote:

    >Latwo byc chamem nie podpisujac sie nazwiskiem ojca...

    Jak większość piszących - taka specyfika grupy.

  • 40. Data: 2004-08-21 16:00:33
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    DT <d...@A...pl> wrote:

    > Czyli... Zmienić obowiązujące ?

    Nie.

    > Uwierz - innymi też nie, próbowałem.

    Mhm. Czyli jak czegoś zmienić nie możesz, to postępujesz chamsko?
    W istocie ciekawa filozowia, nie powiem. Nie wiem co takim zachowaniem
    chcesz osiągnąć, ale cóż...

    --
    Wojciech Bańcer