PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...

  • 241. Data: 2006-09-22 16:22:34
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrneh7igm.pte.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    > Ale oryginalny kontekst został przypadkowo starannie wycięty, brzmiał:
    > <cytat>
    > Eee, to już tanim doktrynerstwem jedzie. Przy liniowym jest tak samo -
    > więcej zarobisz więcej - kwotowo - zabiorą.
    > </cytat>
    Wiem co napisałem, bo przy tym byłem. I napisałem prawdę.

    > Poniżej jednak udowadniasz, że progresywny jest lepszy, bo jest szerzej
    > stosowany.
    A guzik prawda, znów konfabulujesz. Ja tylko stwierdzam, że jest szerzej
    stosowany (tu wtręt: szerzej to mało powiedziane, jest nieporównywalnie
    szerzej stosowany) licząc na to, że człowiek myślący zastanowi się dlaczego
    tak jest.

    > Tytaj napisałeś, że liniowy jest gorszy, bo "więcej zarobisz więcej -
    > kwotowo - zabiorą".
    Kolejna konfabulacja. Nigdzie nie napisałem, że liniowy jest gorszy z tego
    powodu. Ja w ogóle nigdzie nie napisałem, że liniowy jest _gorszy_ .
    Napisałem natomiast, że w liniowym tak samo jak w progresywnym od większych
    zarobków zapłacisz wiekszy podatek, choć nie wskazywałem, że o tyle samo
    większy.
    Facet - czy tobie wszystko trzeba po dwa razy podawać i jeszcze twoje
    nadinterpretacje prostować? Chcesz sam ze sobą dyskutować, to do czego ci
    grupa potrzebna?

    > Dowcip polega na tym, że w przypadku progresywnego
    > więcej zarobisz - więcej, procentowo, zabiorą.
    > Kwotowo więcej też.
    Odkrywcze stwierdzenie.

    > No znowu rzucisz swoje 35% liniowego, c oto za magiczna liczba?
    Żadna tam magiczna. ;) Po prostu przez cały czas z uporem maniaka optujesz
    za podatkiem liniowym. Dobra, możesz. Pomyślmy jednak czemu? Nie podajesz
    żadnych argumentów za nim, poza swoim prywatnym poczuciem
    niesprawiedliwości, które nikogo nie musi obchodzić. Dodatkowo sam
    przyznajesz, że łapiesz się na ten drugi próg (jak pisałem - ja też), a to
    całkowicie odbiera twoim wypowiedziom wiarygodność i istotność, bo ujawnia
    iż po prostu kierujesz się wyłącznie nieudolnie skrywanym własnym
    partykularnym interesem.
    Dlatego zacząłem posługiwać się liczbą 35% podatku liniowego abyś się
    obnażył, że nie chodzi ci wcale o podatek liniowy jako sprawiedliwą ideę (bo
    na tej byś przy tej stopie zwyczajnie stracił), lecz zwyczajnie o własną
    kasę i tylko tyle. I udało się, bo szybciutko wyjechałeś z 15%, o których
    wcześniej nic nie mówiłeś.
    Zresztą chcesz? Sprawdźmy - prosty test: czy jesteś za podatkiem liniowym
    jeśli wyniesie on 35%? Tak czy nie? ;))

    > Nie wiesz jakie mogą być tego skutki, ale na wszelki wypadek ...
    Oczywiście, przezorność jest wykładnią rozsądku. Jak chcesz to sprawdź czy
    umiesz latać skacząc z mostu.

    > To nakim mam siękoncentrować, jak nie na sobie?
    No i co ja ci mogę odpowiedzieć, żebyś zrozumiał?
    Przecież to jak ze ślepym o kolorach...

    Jotte

  • 242. Data: 2006-09-22 18:14:28
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 22 Sep 2006 18:22:34 +0200, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <ef12k0$6jv$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > W wiadomości news:slrneh7igm.pte.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski

    > Wiem co napisałem, bo przy tym byłem. I napisałem prawdę.

    Nie napisałeś prawdy: "Przy liniowym jest tak samo." Nie jest to prawdą:
    w przypadku liniowego zawsze albo zabierają więcej, albo mniej, nie ma
    takiego podatku liniowego, który byłby taki sam z progresywnym.

> [...]
    > szerzej stosowany) licząc na to, że człowiek myślący zastanowi się dlaczego

    Tak jest, bo tym, co mają więcej łatwiej jest zabrać - jest ich mniej i
    nie mają się jak bronić.
    <cały cytat>
    Eee, to już tanim doktrynerstwem jedzie. Przy liniowym jest tak samo -
    więcej zarobisz więcej - kwotowo - zabiorą. I co to za gadki o
    "piewcach"? W
    ilu krajach w końcu jest podatek liniowy? Jak na razie jest to zatem
    rozwiązanie niszowe, nie wiadomo jak długofalowo zaskutkuje na stan
    finansów
    tych państw.
    </>
    Pierwsze zdanie jest deprecjonujące wypowiedź przedpiszcy, bez podania
    przyczyny.
    Drugie zdanie według ciebie zawiera samą prawdę. Problem w tym, że
    sąsiaduje z poprzednim, jest z nim w kontekście.
    Oba zdania odczytane razem można zrozumieć tak, że podatek liniowy to
    doktrynerstwo.
    doktryner .osoba o skostniałych poglądach, kierująca się regułami
    jakiejś sztywnej doktryny.
    Czyli oskarżenie przedpiszcy o skostniałość poglądów, bo znikąd tekst
    nad twoim się nie wziął. Zdanie drugie miało tłumaczyć dlaczego tekst
    przedpiszcy został uznany za doktrynerski - bo przy liniowym jest tak
    samo jak progresywnym.
    To tak, jakby standardowe ferrari postawić przy wozie strażackim - są
    takie same - czerwone.

    > Kolejna konfabulacja. Nigdzie nie napisałem, że liniowy jest gorszy z tego
    > powodu. Ja w ogóle nigdzie nie napisałem, że liniowy jest _gorszy_ .

    To co robi pierwsze zdanie z cytatu? Atakuje wypowiedźbez odniesienia
    się do jej treści jako skostniałą w poglądach?

    > Napisałem natomiast, że w liniowym tak samo jak w progresywnym od większych
    > zarobków zapłacisz wiekszy podatek, choć nie wskazywałem, że o tyle samo
    > większy.

    Ojej, taki drobny detal, coś jak Ferrari i wóz strażacki, jeden ma 4
    koła, a drugi 6.

    > Facet - czy tobie wszystko trzeba po dwa razy podawać i jeszcze twoje
    > nadinterpretacje prostować? Chcesz sam ze sobą dyskutować, to do czego ci
    > grupa potrzebna?

    Facet - kopałem sięz lepszym koniem od ciebie. Twierdzenie, że nie
    napisałeś tego, co napisałeś musisz jakoś lepiej uzasadniać.
    inaczej wychodzi na to, że piszesz truizmy, tylko żeby pisać.

> [...]
    > żadnych argumentów za nim, poza swoim prywatnym poczuciem
    > niesprawiedliwości, które nikogo nie musi obchodzić. Dodatkowo sam

    No nie wiem czy tylko moje poczucie, napisałem ci, co się dzieje przy
    dochodach 36k i 72k, to zacząłeś bajdurzyć coś o prezencie w przypadku
    zamiany na liniowy, dostałeś odpowiedż o dresie, który jakby dawał
    prezent w postaci niezabrania portfela i komórki.

> [...]
    > całkowicie odbiera twoim wypowiedziom wiarygodność i istotność, bo ujawnia
    > iż po prostu kierujesz się wyłącznie nieudolnie skrywanym własnym

    A czy ja gdzieś ten interes ukrywałem?
    Ogólnie idea karania kogoś większym dowałem za to, że ma więcej jest
    niesprawiedliwa jako idea.
    I głupio by mi było być beneficjentem systemu podatkowego państwa.

> [...]
    > kasę i tylko tyle. I udało się, bo szybciutko wyjechałeś z 15%, o których

    Ile razy jest mowa o podatku liniowym, tyle razy pada kwota w okolicy
    najniższej stawki podatkowej.
    A 35% to najwyższa stawka podatku liniowego z krajów, które go
    wprowadziły.
    Z wymienionych: Litwa - 27% (przedtem 33%, to ci co nie weszli do strefy
    Euro z powodu niskiej inflacji w Polsce), Rosja - 13% (przez 3 lata
    wzrost dochodów z PIT), Estonia 24%, Łotwa 25%, do tego jakoś
    niewymieniane Ukraina (13%), Słowacja 19% (większośc podatków w tej
    stawce), Rumunia, Chorwacja. ciekawe który kraj ma te 35%.

    > Zresztą chcesz? Sprawdźmy - prosty test: czy jesteś za podatkiem liniowym
    > jeśli wyniesie on 35%? Tak czy nie? ;))

    W imię zasad - tak, ale akurat tego się nieszczególnie spodziewam.

    > Oczywiście, przezorność jest wykładnią rozsądku. Jak chcesz to sprawdź czy
    > umiesz latać skacząc z mostu.

    Jeszcze jakieś genialne pomysły?
    Zaślepienie ideologiczne jestrewelacyjne. Podobnie nie ma danych na
    temat długofalowego stosowania podatku progresywnego podczas
    przekształcania gospodarki planowej w kapitalistyczną. To jakoś nikomu
    nie spędza snu z powiek.

    > No i co ja ci mogę odpowiedzieć, żebyś zrozumiał?
    > Przecież to jak ze ślepym o kolorach...

    Pytam się o alternatywę. Mnie obchodzę ja (i mi najbliżsi), to oskarżasz
    mnie o prymitywizm. To pytam się, kto ma mnie obchodzić, ale tutaj nie
    potrafisz dać jasnej odpowiedzi. Tak ja kw przypadku danych
    statystycznych z podatków i solidarności społecznej.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 243. Data: 2006-09-22 18:59:41
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 22 Sep 2006 16:58:37 +0200, Józek <s...@p...onet.pl>
    w <ef0tmt$q5p$1@news.onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    > wiadomości news:slrneh7q73.v00.jakub@jakub.kofeina.net...

    > Czy mam Ci wyliczyć ilu, ile grup zawodowych płaci podatki może nawet
    > wyższe od Ciebie a są społecznie nie przydatne?(no mało przydatne).
    > Czy mam Ci wyliczyć ilu nawet z 3 progu żyje z tychże podatków?

    Wylicz.

    > Tak!! A zwłaszcza tam gdzie stosowane są rozwiązania siłowe.
    > Tam gdzie sprawiedliwość i uczciwość jest zastępowana tymi jednostkami
    > a jak często to już sobie odpowiedz sam.

    Wyobraźsobie sytuację, że państwo, jedno, nie organizuje armii. W tym
    momencie jako organizacja nie może się obronić przeciwko innym
    organizacjom które armie posiadają, przestaje być atrakcyjne dla
    obywateli, gdyż nie jest w stanie ich obronić.

    > A co sie stanie jeśli tych pieniędzy Twoich będzie za mało?

    Tak krawic kraje, jak mu materi staje. Ogranicza sięwydawanie, a nie
    bierze wiecej.

    > A co by było gdyby nas było troche wiecej a dla Ciebie tam miejsca zabrakło?

    W jaki sposób miejsca by zabrakło? Zrobilibyście sobie komunę Tedów
    Kaczyńskich żyjących na roli bez elektryczności, gazu i bieżącej wody.
    Jeżelibyście chcieli wprowadzać taki styl życia siłą (dla innych
    zabrakłoby tam miejsca), to albo by ci inni się wynieśli, albo pomiędzy
    bezpaństwowcami zapanowałaby anarchia.

    > Tak!
    > Wiec czy wyliczyłeś jaki wkład włożyło w Ciebie społeczeństwo?
    > ile byś musiał zapłacić za każdą próbę poruszania sie?
    > Ile byś musiał zarabiać aby zapłacić pełną cenę za wszystko?
    > to jest za obronę granic, za prewencje policji(oni tez by musieli na to
    > zarobić)?

    To obywatel państwa płaci w podatkach, dobrowolnej daninie na
    zapewnienie sobie jakiegoś yjściowego poziomu życia (możliwość
    korzystania z infrastruktury, manie zapewnionej jakiejśtam wolności i
    jej obrony przez aparat państwa).

    Na przykład teraz masz 'opłatę klimatyczną' - bierzesz, jedziesz do
    takieg na przykład Kołobrzegu, a tam bach, i za dobę spędzoną na terenie
    miasta musisz zapłacić ileś.

    > Jako jednostka jesteśmy bez szans w tym buszu.
    > Właściwie to nie ma miejsca na Świecie, ja nie znam,
    > gdzie można by było być wolnym w pełnym tego słowa
    > znaczeniu.
    > Świat bardzie potrzebuje niewolników i biedaków

    Żaden tam świat. Do czego potrzebuje?

    > niż bogatych, a zwłaszcza kapitalizm wszelkich odmian.
    >
    > Józek
    >
    > Ps.Gwarantuje Ci że każdemu błędzie lepiej bez Twoich dopłat!!

    No ja bym chciał, żeby to dotarło, i się odstosunkowali od moich
    nadmiarowych opłat.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 244. Data: 2006-09-22 19:07:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrneh8a04.bi2.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    Wybacz, ale musiałem wyciąć spory fragment twoich dywagacji, bo nie mogę z
    nimi polemizować. Po prostu nie mogę - naprawdę. Sorry, nie jestem
    intelektualną dziwką.

    > Facet - kopałem sięz lepszym koniem od ciebie.
    Widocznie także jesteś koniem, lubisz się kopać, a tamten trafił cię w
    głowę.
    Ja koniem nie jestem, a kopanina mnie nie kręci.

    > Twierdzenie, że nie
    > napisałeś tego, co napisałeś musisz jakoś lepiej uzasadniać.
    Nie muszę. Czytający i myślący mogą sobie sprawdzić, zdanie reszty mnie nie
    obchodzi.

    > inaczej wychodzi na to, że piszesz truizmy, tylko żeby pisać.
    Co za szczęście, że to tylko twoja opinia.

    [cut]
    Słuchaj przepraszam, ale ja już zbastuję. Pobawiłem się trochę tą dyskusją i
    tobą - fakt, przyznam, że momentami było fajnie. Ale zabawa kiedyś musi się
    skończyć zwłaszcza jak zaczyna być głupia. Poza tym ja nawet w zabawowej
    dyskusji widzę możliwość dowiedzenia się czegoś od kogoś, a tu nie tylko
    kompletna pustka, ale wręcz głupotą ziać zaczyna.
    Toteż dziękuję za polemikę, trzymaj się i wytrwałości w walce o swoje
    przekonania.

    Jotte

  • 245. Data: 2006-09-22 19:28:56
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 22 Sep 2006 17:51:22 +0200, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <ef10q0$50m$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > W wiadomości news:slrneh7i4f.pte.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski

    > To, że nie TY widzisz w nim sensu, nie oznacza że ono go nie ma.
    > A nawet wręcz przeciwnie.

    He, jakbyś był tak uprzejmy i ten sens pokazał, po wielu prośbach.

    > I zrobiłem. Nie odczuwam jednak jakiejś nieprzepartej chęci głoszenia tego
    > tylko dlatego, że ktoś by chciał.

    Czyli nie ma żadnej różnicy od sytuacji, w której takiej definicji nie
    znasz, a melodia słów 'sprawiedliwość społeczna' ci się po prostu
    podoba. A, jest malutka różnica - twierdzisz, że taką definicjęznasz,
    ale ta różnica jest pomijalna, gdyż nie daje się jej udowodnić.

    > Nie chcesz nie googlaj, zwisa mi to. Ja ci na tacy podawał nie będę.

    Fajny sposób dyskusji - mam argument, ale go nie podam na tacy. No to
    sorry, nie masz argumentu i tyle.

    > I dobrze, ćwicz charakter.

    Zadne ćwiczenie. Nie przeceniaj się.

    > A 35% czemu miałby być?

    Bo to najwyższa wymieniona stawka.

    > Wytłumaczę ci to tak - jak sam twierdziłeś, zarabiający znacznie powyżej
    > przeciętnej i wpadający z tego powodu w wyższe stawki podatkowe składają
    > budżetowi znaczną daninę. Skoro tak, to drastyczne zmniejszenie im podatku
    > uszczupli te wpływy, zmniejszając tym samym możliwości budżetu do
    > finansowania istotnych funkcji państwa. A państwo - to wszyscy obywatele. I

    Żeby było smieszne, to budżet nieszczególnie finansuje istotne funkcje
    państwa, popatrz sobie w ustawę budżetową, ile kasy idzie na tak
    zajebiście istotne rzeczy jak Kolebka Solidarności, PKP, górników, KRUS
    i najfajniejsze - fundusze celowe, będące poza kontrolą.

    > ich wspólny interes jest ważniejszy od prywatnych interesików tysiąca
    > Jakubów Lisowskich.

    No jak 95% obywateli jest beneficjentami, a 5% dopłaca, to nic dziwnego,
    żę ta masa jest ważniejsza, na tym polega demokracja - dyktatura
    większości.

    > Poza tym wspomniana różnica ta pozostanie w rękach obdarowanych i zapewne w
    > dużej części trafi na rynek konsumpcyjny bez pokrycia w przedmiotach
    > konsumcji. Może to zaskutkować wzrostem inflacji, byc może tylko czasowym,

    Dlaczego bez pokrycia? W sklepach jest od cholery pokrycia, a mój
    developer buduje całkiem zarąbisty kawał pokrycia.
    Odtąd niżej możemy to między bajki włożyć. Bo kasa idzie do budżetu, a
    potem co, jest zjadana przez mole? Tez trafia na rynek, tylko rozłazi
    się w beznadziejny sposób.

    > ale i tak uderzajacym głównie w najbiedniejszych. Przypomnij sobie jak
    > niejaki Balcerowicz (przepraszam za wulgarne wyrażenie) "walczył" z
    > inflacją - gwałtownie uwalniając ceny doprowadził do takiej dewaluacji i
    > drożyzny, że ludzie potracili oszczędności życia, wydali wszystkie posiadane
    > zasoby na elementarne potrzeby życiowe. A jak już nie mieli za co kupować to
    > ceny się naturalnie zatrzymały z braku kupujących, których zasoby posiedli
    > beneficjenci wspomnianego drania, szczególnie ci uprzedzeni o jego planach.

    A mogłoby być tak pięknie jak na przykład na Węgrzech, niech zacytuję
    znajomego: e, nic takiego, spaliło się kilkanaście autobusów i
    tramwajów.

    > To wszystko to, naturalnie, tylko przykład, bo udział drugoprogowych Jakubów
    > Lisowskich w finansowaniu budżetu państwa nie jest tak istotny jak
    > twierdziłeś i z pewnością niezdolny do wywołania takich konsekwencji.

    Niestety, gdyż większośc jest zainteresowana wydojeniem - 40% przychodów
    z PIT dostarcza 5% podatników.

    > A wracając do meritum, którego nie zrozumiałeś - skoro 15% różni się od
    > bredni tym, że zostały zaproponowane (twoje słowa, jakbyś zapomniał), to
    > albo bez propozycji są taką samą brednią, albo zaproponowanie jakiejkolwiek
    > stawki, nawet bzdurnej, powoduje, ze przestaje być ona brednią. Prosta
    > logika.

    No to podaj kraj, w którym obowiązuje owe 35%, skoro tak się jarasz tym,
    że w innych krajach jest progresywna stawka.

    > Ciągle czegoś chcesz, na coś czekasz - to jest postawa roszczeniowa, typowa
    > dla beneficjentów państwa socjalnego, pogrobowców realnego socjalizmu i
    > systemu opiekuńczego. Fu! proszę pana, fu!!

    No prowadzę dyskusje, robię risercz, podaję argumenty, a w zamian
    dostaję stek sugestii o niedouczenie, brak jakichkolwiek argumentów
    merytorycznych, kwstionowanie danych, gdy podałem źródło staranne ich
    przemilczenie, tony demagogi, proste do wyłapania chwyty erystyczne.

    > No teraz to już dajesz popis niemyślenia. Jak to? Ustaliliśmy, że podatek,
    > jaki by nie był jest karą za zarabianie pieniędzy?
    > Ustaliliśmy.

    Ale nie odpowiedź na moje pytanie: dlaczego niektórzy są karani bardziej
    (o 1/20 bardziej) niż inni?

    > Raczej o korwinizm, to taka najbardziej sfiksowana i zwyrodniała forma
    > liberalizmu, coś jak czerniak wśród nowotworów.
    > To było tak dla podpuchy. Bowiem jak komuszkiem dobrze zamerdać, to choćby
    > się nie wiem jakim liberalizmem maskował, zawsze się prędzej czy później
    > zdradzi. Sprawiedliwie znaczy po równo, wszyscy mamy takie same żołądki, no,
    > no... skąd my to znamy? Aleś wpadł... ;))

    A coś z sensem i w temacie wątku? Bo na razie to próbujesz, jak cały
    zresztą czas - odwrócić kota ogonem.
    Komunizm składał się z "Każdy według możliwości, każdemu według
    potrzeb", czego ja absolutnie nie sugeruję ,a wręcz przeciwnie - każdy
    oddaje określony procent, jeżeli już musi, i ten procent jest stały, a
    nie zwiększa się wraz z ilością rzeczy, które można zabrać.

    I w tym systemie każdy ma według swoich możliwości, a nie dostaje według
    potrzeb, czaisz różnice, czy musze użyć krótszych zdań i krótszych słów?

    > Gdzie podałeś to źródło, przeoczyłem?

    Przypuszczam, że starannie przeoczyłeś, podam ci dla ułatwienia msgid:
    <s...@j...kofeina.net>

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 246. Data: 2006-09-22 19:36:05
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    januszek napisał(a):

    > Różnica jest zasadnicza. Naprawdę chcesz żebym tłumaczył?

    To chyba zależy od tego czy stawiamy się w sytuacji tego co strzela, czy
    tego co jest zastrzelony. Generalnie można uznać, że jak ktoś jest w stanie,
    który można uznać za zastrzelony, to raczej jest mu już wszystko jedno. ;)

    To znaczy, mnie by było wszystko jedno na pewno. ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 247. Data: 2006-09-22 19:42:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrneh8ebo.kjv.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    [cut]
    Przeczytałem wszystko co napisałeś w tym poście.
    Niestety nie odczułem potrzeby udzielenia odpowiedzi na jakikolwiek jego
    fragment.
    Przykro mi.

    Jotte

  • 248. Data: 2006-09-22 20:52:34
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-09-22 00:47:09 +0200, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > (...)
    > Nie, ale możesz sobie takie fantasmagorie tworzyć, kultywować, rozwijać.

    > To co ja mam zrobić? Jak Ci mogę pomóc?
    > (...)
    > Widzisz - dajesz jednak radę z tą produkcją urojeń.
    > (....)
    > O, ciekawym szczegółów dojścia do tego wyniku. Mnie państwo także
    > okrada, ale wyliczyłem, że na nieco mniejszą (choć i tak bandycką)
    > skalę.
    > (...)
    > Nie mogę. Ja nie mam tej paranoi.

    Zszedłeś poniżej i tak już spsiałego poziomu. Żegnam ozięble.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 249. Data: 2006-09-22 20:55:54
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-09-22 00:54:55 +0200, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > W wiadomości news:eev47u$e0l$2@inews.gazeta.pl camel

    > A co Ty myślisz, że ja tego nie wiem? I nie chrzań mi tu bzdetów o
    > szermowaniu hasłami, chcesz krytycznej polemiki to wysil się bardziej.

    Bardziej? Czegóż żądasz? Co ci rozjaśni mroki?

    > Dziwaczna tyrada, ale clou trafne.

    Aaaa! Już pojąłem! Tyś zwyczajnie nieoczytany! Obiecuję. Już nie pisać.
    Zdań złożonych. STOP.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 250. Data: 2006-09-22 20:57:04
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 22 Sep 2006 21:42:38 +0200, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <ef1eb3$h1n$1@news.dialog.net.pl> napisał:

> [...]
    > Przeczytałem wszystko co napisałeś w tym poście.
    > Niestety nie odczułem potrzeby udzielenia odpowiedzi na jakikolwiek jego

    Mi nieszczególnie.
    Okazało się to, co podejrzewałem od początku.
    Nie masz niczego na poparcie swoich tez.
    Podane dane statystyczne najpierw próbowałeś zdeyskredytować przez brak
    źródła, gdy je podałem, dwa razy, za pierwszym razem przypadkowo je
    przeoczyłeś, potem rzuciłeś ręcznik.
    Gdy wywlokłeś pojęcie solidarności społecznej nie potrafiłeś go
    zdefiniować.
    Gdzy chciałem się dowiedzieć o jakiejś alternatywie względem postawy
    życiowej, którą określiłeś jako prymitywną, nie podałeś jej.
    Próby odwracania kota ogonem, wpieranie że napisało się coś innego niż
    napisało oceniam na 3-, nieco lepiej, na 3, oceniam próby wywleczenia
    fałszywego sensu z tego, co pisałem, ale za mało było tendencyjnego
    wycinania i za szybko próbowałeś.
    Adpersony i erystykę tylko wspomnę.

    Hm, pola from mam nadzieję nie planujesz zmieniać, prawda?

    ja czyli jakub
    Revoke.