PracaGrupypl.praca.dyskusje › Data umowy w wypowiedzeniu pracy

  • 1. Data: 2006-09-18 18:02:24
    Temat: Data umowy w wypowiedzeniu pracy
    Od: "Aoshi" <a...@x...wp.pl>

    Chcę złożyć mojemu pracodawcy wypowiedzenie i, żeby nie było
    dwuznaczności, chcę napisać, że wypowiadam umowę zawartą w dniu
    XX.XX.XXXX. Problem z tym, że po podpisaniu umowy, podpisałem jeszcze
    "Porozumienie zmieniające umowę o pracę" (chodziło o podwyżkę).
    Którą datę powinienem wpisać jako datę zawarcia umowy: datę
    zawarcia pierwotnej umowy czy wspomnianego porozumienia?

  • 2. Data: 2006-09-18 18:26:26
    Temat: Re: Data umowy w wypowiedzeniu pracy
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 18 Sep 2006 11:02:24 -0700, "Aoshi" <a...@x...wp.pl> wrote:

> [...]
    >Którą datę powinienem wpisać jako datę zawarcia umowy: datę
    >zawarcia pierwotnej umowy czy wspomnianego porozumienia?
    Data zawarcia umowy jak sama nazwa wskazuje to...
    Data zawarcia porozumienia jak sama nazwa wskazuje to...
    Wypowiadasz umowe czy porozumienie?

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl