PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...

  • 211. Data: 2006-09-21 22:38:43
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "max" <m...@p...qwe>

    Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości
    news:eev3rv$e0l$1@inews.gazeta.pl...
    > Napisz: w czym jestem gorszy od Duńczyka i dlaczego moim obowiązkiem jest
    > utrzymywać panów z fioletowymi nosami i ich nieprzeliczone dzieciątka?

    Miales pecha urodzic sie w najbardziej zlodziejskim i zacofanym kraju UE

  • 212. Data: 2006-09-21 22:47:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eev3rv$e0l$1@inews.gazeta.pl camel
    <g...@f...gotdns.com> pisze:

    > Aleś pojechał po bandzie.
    I słusznie. Od tego banda jest.

    > Rozumieć więc należy, że powinienem z uśmiechem zapierdalać po 12h/dobę i
    > cieszyć się, że nadmiar wypracowanych przeze mnie środków pozwala na
    > permanentny wypoczynek kilku rodakom?
    Nie, ale możesz sobie takie fantasmagorie tworzyć, kultywować, rozwijać.

    > Jakoś mój schorzały umysł nie pozwala mi na tę radość.
    To co ja mam zrobić? Jak Ci mogę pomóc?

    > Statystyka, z którą tak wyżej walczysz
    Walczę? Napisałem tylko, że jej zbytnio nie cenię.
    Widzisz - dajesz jednak radę z tą produkcją urojeń.

    > państwo odbiera mi (po obliczeniach) ok. 86% wypracowanego dochodu.
    O, ciekawym szczegółów dojścia do tego wyniku. Mnie państwo także okrada,
    ale wyliczyłem, że na nieco mniejszą (choć i tak bandycką) skalę.

    > Napisz: w czym jestem gorszy od Duńczyka i dlaczego moim obowiązkiem jest
    > utrzymywać panów z fioletowymi nosami i ich nieprzeliczone dzieciątka?
    Nie mogę. Ja nie mam tej paranoi.

    Jotte

  • 213. Data: 2006-09-21 22:50:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eev4ae$qpv$1@atlantis.news.tpi.pl max <m...@p...qwe>
    pisze:

    > Miales pecha urodzic sie w najbardziej zlodziejskim i zacofanym kraju UE
    Czemu sądzisz, że Camel nie urodził się w Polsce?

    Jotte

  • 214. Data: 2006-09-21 22:54:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eev47u$e0l$2@inews.gazeta.pl camel
    <g...@f...gotdns.com> pisze:

    > Bulwarową? Gdybyś nie szermował hasłami, tylko poszperał, szybko
    > znalazłbyś dane ILU rodaków jest zatrudnionych, a potem odliczyłbyć bardzo
    > potrzebne, ale nie przysparzające dochodu masy urzędnicze, żołnierskie i
    > policyjne.
    A co Ty myślisz, że ja tego nie wiem? I nie chrzań mi tu bzdetów o
    szermowaniu hasłami, chcesz krytycznej polemiki to wysil się bardziej.

    Dziwaczna tyrada, ale clou trafne.

    Jotte

  • 215. Data: 2006-09-21 23:02:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eev0hj$h5g$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > - słusznie krzyczą ci, których rządania są w pełni uzasadnione;
    Tu i dalej dałem ortograficznego tyłka - poprawiam się: żądania.

    Jotte

  • 216. Data: 2006-09-22 00:06:41
    Od: "max" <m...@p...qwe>

    >W wiadomości news:eev4ae$qpv$1@atlantis.news.tpi.pl max <m...@p...qwe>

    > Czemu sądzisz, że Camel nie urodził się w Polsce?

    Czemu sądzisz, że wiesz, co myślisz?

  • 217. Data: 2006-09-22 06:33:40
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Sławomir Szyszło wrote:
    > Dnia Thu, 21 Sep 2006 17:49:46 +0200, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    > wklepał(-a):

    > Czytam sporo, ale nie będę tutaj prowadził szczegółowych wywodów, więc
    > upraszczam. To o czym napisałem niekoniecznie musi się stosować do terminowych
    > ubezpieczeń na życie (np. rocznych), ale do tych na dożycie tak.

    No wlasnie przy ubezpieczeniach na dozycie mozna te pieniadze chocby
    wlozyc na konto, by na siebie pracowaly. Jesli mialo byc to tylko
    uproszczenie, to sie zgodze, ale sie nie zgodze, ze zaklad ubezpieczen
    to tylko redystrybutor pieniedzy, no chyba, ze ktos myli go z ZUSem.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 218. Data: 2006-09-22 06:34:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    robbi wrote:

    > Masz na mysli McDonalds'a przy Okragalku po remoncie ;)

    Mi sie wydawalo, ze Twoj przedpiszca pisal o gastronomii a nie o toalecie :P

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 219. Data: 2006-09-22 08:04:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eev9jq$fi9$1@nemesis.news.tpi.pl max <m...@p...qwe>
    pisze:

    > Czemu sądzisz, że wiesz, co myślisz?
    Czemu myślisz, że myślisz?

    --
    Jotte

  • 220. Data: 2006-09-22 08:21:00
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message

    > Jesteś już nudny z tym ja, mną, mnie. Jesteś sobkiem to idź się zakiś w
    > domu, miej do wszystkich pretensje o wszystko, narzekaj jak to cię doją,
    > upewniaj się w mniemaniu o własnych racjach, a jak już zostaniesz sam jak
    > palec i będziesz potrzebował aby ktoś cię chociaż zauważył, to zrozumiesz
    > sens pojęcia "solidarność społeczna".

    Skoro widzę jesteś taki solidarny, to płać na fundacje pomagające
    ludziom. Rozumiem, że zrobisz to z własnej woli.
    Solidarność to takie coś, że jak widzę potrzebującego to mu pomagam.
    Solidarność społeczna to takie coś, że jak widzę potrzebującego,
    to nakazuję pomaganie mu innym.
    Rozbój w biały dzień.

    > Niemniej wydaje mi się, że jeśli ktoś zapłaci mniej podatku to mu zostanie
    > więcej w kieszeni, a jeśli stanie się to bez jego zasługi i zupełnie za
    > darmo to można to określić z pewnym marginesem swobody mianem prezentu.
    > Nie musisz się z tym godzić, to wolny kraj, a mnie to w sumie wisi.

    Wczoraj mnie nie okradli na ulicy.
    Z pewnym marginesem swobody można to określić mianem prezentu.

    > a) zmniejszyć obywatelom obciążenia podatkowe;
    > b) zmniejszyć obciążenia podatkowe tylko pewnej grupie obywateli;
    > c) zmniejszyć obywatelom obciążenia podatkowe, ale nie wszystkim tak samo?

    Aha, ale zwiększać to już by można różnym różnie?
    Ale zmniejszać, broń boże!

    Stach