PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    From: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Date: Fri, 22 Sep 2006 10:21:00 +0200

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:eeup8r$9vf$1@news.dialog.net.pl...

    > Jesteś już nudny z tym ja, mną, mnie. Jesteś sobkiem to idź się zakiś w
    > domu, miej do wszystkich pretensje o wszystko, narzekaj jak to cię doją,
    > upewniaj się w mniemaniu o własnych racjach, a jak już zostaniesz sam jak
    > palec i będziesz potrzebował aby ktoś cię chociaż zauważył, to zrozumiesz
    > sens pojęcia "solidarność społeczna".

    Skoro widzę jesteś taki solidarny, to płać na fundacje pomagające
    ludziom. Rozumiem, że zrobisz to z własnej woli.
    Solidarność to takie coś, że jak widzę potrzebującego to mu pomagam.
    Solidarność społeczna to takie coś, że jak widzę potrzebującego,
    to nakazuję pomaganie mu innym.
    Rozbój w biały dzień.

    > Niemniej wydaje mi się, że jeśli ktoś zapłaci mniej podatku to mu zostanie
    > więcej w kieszeni, a jeśli stanie się to bez jego zasługi i zupełnie za
    > darmo to można to określić z pewnym marginesem swobody mianem prezentu.
    > Nie musisz się z tym godzić, to wolny kraj, a mnie to w sumie wisi.

    Wczoraj mnie nie okradli na ulicy.
    Z pewnym marginesem swobody można to określić mianem prezentu.

    > a) zmniejszyć obywatelom obciążenia podatkowe;
    > b) zmniejszyć obciążenia podatkowe tylko pewnej grupie obywateli;
    > c) zmniejszyć obywatelom obciążenia podatkowe, ale nie wszystkim tak samo?

    Aha, ale zwiększać to już by można różnym różnie?
    Ale zmniejszać, broń boże!

    Stach