PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Date: Fri, 22 Sep 2006 08:33:40 +0200

    Sławomir Szyszło wrote:
    > Dnia Thu, 21 Sep 2006 17:49:46 +0200, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    > wklepał(-a):

    > Czytam sporo, ale nie będę tutaj prowadził szczegółowych wywodów, więc
    > upraszczam. To o czym napisałem niekoniecznie musi się stosować do terminowych
    > ubezpieczeń na życie (np. rocznych), ale do tych na dożycie tak.

    No wlasnie przy ubezpieczeniach na dozycie mozna te pieniadze chocby
    wlozyc na konto, by na siebie pracowaly. Jesli mialo byc to tylko
    uproszczenie, to sie zgodze, ale sie nie zgodze, ze zaklad ubezpieczen
    to tylko redystrybutor pieniedzy, no chyba, ze ktos myli go z ZUSem.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl