PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kazio (yes, yes, yes) Marcinkiewicz prezesem PKO

  • 11. Data: 2006-12-21 22:15:16
    Temat: Re: Kazio (yes, yes, yes) Marcinkiewicz prezesem PKO
    Od: Jakubo <t...@f...o2.shmoo.pl>

    Michal napisał(a):
    > A gdzie zapewnienie odpowiednich kwalifikacji ?? Chocby ekonomicznego
    > wykształcenia, doswiadczenia w zarzadzaniu instytucją finansową - BRAK
    > SŁÓW...
    >
    > A moze mi (licencjat Gospodarki Przestrzennej) - ktos funkcje jakiegos
    > prezesa da ?? (tylko jest problem - nie popieram PiS)

    Jak tak dalej pujdzie, to za pół roku na każdej polskiej grupie co drugi
    lub trzeci post będzie dotyczył polityki i pis
    czy nie wystarczy pl.soc.polityka?

    Pozdrawiam
    KO
    --
    http://ulicznik.net/

  • 12. Data: 2006-12-22 06:28:32
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    On Thu, 21 Dec 2006 18:55:34 +0100, Michal <m...@n...gazeta.pl> wrote:

    > A gdzie zapewnienie odpowiednich kwalifikacji ?? Chocby ekonomicznego
    > wykształcenia, doswiadczenia w zarzadzaniu instytucją finansową - BRAK
    > SŁÓW...
    no co chcesz... pedagog u nas ma byc odpowiedzialny za finanse, prawnik za
    edukacje... full wypas :)
    dzis czytam ze NFZ nie chce kontraktow podpisywac z mlodymi lekarzami, a
    potem sie Rzad dziwi, ze wyjezdzaja z Polski...
    Jedynie branza turystyczna rozwija sie niezle i bedzie duzo lepiej, bo
    jeszcze troche i takich absurdow nigdzie w swiecie nie znajdziemy :)))

    Misia na prezydenta! ;)

    --
    Kuroi Bonza
    pager 0642299084

    "Linux is like vigvam: no windows, no gates, only Apache inside"

  • 13. Data: 2006-12-22 07:31:49
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Atari napisał(a):
    > No wlasnie!
    > Do wiadomosci licznie tu reprezentowanych przedstawicieli IT:
    > Szefem dzialu rozwoju Google w krakowie zostal fizyk! Tak, tak!
    > http://www.idg.pl/artykuly/53467.html
    > Do Google to juz chyba trudno sie przyczepic?

    to akurat zły przykład, fizyka nie leży aż tak daleko od IT,

  • 14. Data: 2006-12-22 07:33:55
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    camel napisał(a):

    > Jako, że mam doktorat, to takich magistrów u mnie trzech na kilo
    > wychodzi. Co chciałeś udowodnić?

    a ty co chcesz udowodnić? a co se możesz zrobić z tym doktoratem ?

  • 15. Data: 2006-12-22 08:02:14
    Od: Antek <k...@o...pl>

    Dokladnie :) No to gosciu zapodalems z ta fizyka...

  • 16. Data: 2006-12-22 08:55:23
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-12-22 08:33:55 +0100, Tomek <t...@v...pl> said:

    > a ty co chcesz udowodnić? a co se możesz zrobić z tym doktoratem ?

    A tobie co dolega? Brak doktoratu? Zapewniam cię, że i bez niego da się
    tę wymianę zdań pojąć. Trzeba tylko odrobinę dyscypliny umysłowej :)

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 17. Data: 2006-12-22 09:30:40
    Od: "Wit\(old\)" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Atari" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak tylko gdzies zdobedziesz roczne doswiadczenie w zarzadzaniu
    > europejskim panstwem sredniej wielkosci...
    >
    > Prezesowi banku bardziej niz ekonomiczne wyksztalcenie przyda sie
    > doswiadczenie menedzerskie.

    ROTFL !!!

    Człowieku, ale mnie ubawiłeś!!! Jakie zarządzanie?!? To tak jakby marionetka
    miała kwalifikacje do prowadzenia teatru.
    --
    *****
    Wit(old)

  • 18. Data: 2006-12-22 12:05:19
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Fri, 22 Dec 2006 10:30:40 +0100, Wit\(old\) wrote:

    > Cz?owieku, ale mnie ubawi?e?!!! Jakie zarz?dzanie?!? To tak jakby marionetka
    > mia?a kwalifikacje do prowadzenia teatru.

    a moze udawanie marionetki to jest jakis sposob zeby w odpowiednim
    momencie powiedziec sobie DOSC i zalozyc wlasna partie ?

  • 19. Data: 2006-12-22 12:10:53
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    futszaK napisał(a):

    > a moze udawanie marionetki to jest jakis sposob zeby w odpowiednim
    > momencie powiedziec sobie DOSC i zalozyc wlasna partie ?

    kolejny mit.

    Pan 'Yes Yes Yes' K. Marcinkiewicz nie jest ani czlowiekiem nowym, ani
    zdolnym. Na polskim 'rynku politycznym' funkcjonuje od 1989 - byl m.in.
    w rzadzie Suchockiej (jako wiceminister edukacji), byl w zarzadzie
    ZChN. Od prawie 10 lat jest poslem. Mial wiele szans, ale niczym
    szczegolnym jak dotad sie wykazal, jedynie medialnoscia w czasie
    krotkiej kariery premiera-zderzaka. Ogolnie - szara bezbarwna postac,
    po szybkim kursie u Tymochowicza, ktora wyciagnieto z tylnych szeregow,
    odkurzono, udekorowano, liczac, ze przyciagnie nowy elektorat.
    Elektorat tymczasem jakos nie naplynal, wiec KM idzie w coraz wieksza
    odstawke. I tyle.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 20. Data: 2006-12-22 12:15:09
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 22-12-2006 o 13:10:53 glosnetu <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > ZChN. Od prawie 10 lat jest poslem. Mial wiele szans, ale niczym
    > szczegolnym jak dotad sie wykazal, jedynie medialnoscia w czasie

    "Dostałem się do Sejmu. Zostałem politykiem zawodowym w 1997 roku.
    Zostawiłem wszystko i pojechałem pełen nadziei, ambicji i zapału do
    Warszawy. Pracowałem w komisji edukacji narodowej i finansów publicznych.
    Pracowałem w komisji nadzwyczajnej wprowadzającej reformę administracyjną
    państwa. Aż zostałem szefem gabinetu politycznego Premiera Buzka. 12
    miesięcy kapitalnego uniwersytetu. Tam wreszcie poznałem całe państwo,
    wszystko co państwo stanowi. Ekscytująca praca. Gdy nie miałem wpływu na
    rzeczywistość odszedłem. Wyjechałem na stypendium do USA. Zacząłem też
    jeździć do Londynu uczyć się, nie tylko angielskiego. Dalej pracowałem w
    komisji finansów publicznych i kierowałem komisją skarbu państwa. Kilka
    razy zostałem uznany w rankingu "Polityki" najbardziej pracowitym posłem.
    A co było potem? Zostałem premierem."

    http://kmarcinkiewicz.blog.onet.pl/2,ID158008871,ind
    ex.html

    > Ogolnie - szara bezbarwna postac,

    Jasne.
    Za to poprzedni prezes PKO BP, fachowiec jakich mało,
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=tw_apod/zone=-1/sec
    tion=ogol
    zasłuzył aż na wzmiankę u Ziemkiewicza w Michnikowszczyźnie :)

    "Jeszcze fajniejszym przykładem było coś, co nazywało się ,,Gecobank".
    Obracał on głównie pieniędzmi Fundacji na rzecz Nauki Polskiej. Fundację
    tę powołano, aby wspierała badania naukowe, i w tym celu przejęła ona 100
    min dolarów po zlikwidowanym peerelowskim Centralnym Funduszu Rozwoju
    Nauki i Techniki. Jednak zarząd fundacji (spróbujmy zgadnąć, z jakich
    środowisk politycznych się ów zarząd wywodził; dodam dla ułatwienia, że
    nie opozycyjnych) za priorytet uznał działalność bankową, która polegała
    na rozdawaniu ,,kredytów". Były to takie kredyty, że w roku 1992 wszystkie
    one (wszystkie - sto procent!) zostały uznane przez kontrolę NBP za
    ,,kredyty nieprawidłowe". Z owych kredytów udało się potem odzyskać 3
    procent. To i tak nieźle, bo w roku następnym na wieczne nieoddanie
    rozdane zostało 99,7 procenta udzielonych przez Gecobank ,,kredytów". I
    jeżeli ktoś sądzi, że otrzymali te prezenty ludzie zajmujący się badaniami
    naukowymi, to się grubo myli.

    Co by zrobiono w cywilizowanym kraju z człowiekiem, który tak zarządzał
    bankiem? I który, będąc jego prezesem, jednocześnie zasiadał w radzie
    wspomnianej fundacji, która powierzone jej pieniądze Skarbu Państwa
    utopiła w prywatnym banku, który z kolei po prostu je rozdał?

    Co by z nim zrobiono w cywilizowanym kraju, to wszyscy wiedzą. Ale może
    nie wszyscy wiedzą, jaki los spotkał go w III Rzeczpospolitej, państwie, z
    którego, zdaniem michnikowszczyzny, powinniśmy być bardzo dumni i bronić
    go przed nawiedzonymi dekomunizatorami. Otóż w chwili, gdy piszę te słowa,
    były prezes Gecobanku jest prezesem PKO BP i uchodzi za znakomitego
    bankowca oraz menedżera.

    Nawet nie chce mi się unieśmiertelniać jego nazwiska, bo raz, że nikomu
    nic nie powie, a dwa, że takich misiów było i jest zatrzęsienie."

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".