PracaGrupypl.praca.dyskusje › philips lighting PIŁA - opinie o pracy

  • 1. Data: 2006-12-20 19:27:50
    Temat: philips lighting PIŁA - opinie o pracy
    Od: "czechu" <c...@g...pl>

    kto ma doświadczenie w pracy w tym zakładzie ? jakie opinie o zarobkach,
    atmosferze pracy, poszanowaniu pracownika i mozliwościach awansu ...

  • 2. Data: 2006-12-20 20:15:52
    Temat: Re: philips lighting PIŁA - opinie o pracy
    Od: mynthon <m...@o...p.lodz.pl>

    czechu napisał(a):
    > kto ma doświadczenie w pracy w tym zakładzie ? jakie opinie o zarobkach,
    > atmosferze pracy, poszanowaniu pracownika i mozliwościach awansu ...

    rowniez bym cos poczytał, bo ogłoszenie z tymi samymi stanowiskami widze
    juz bardzo długo, wiec pewnie nie moga nikogo znaleźć.

  • 3. Data: 2006-12-21 17:11:42
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    pewnie standardowo wymagaja angielskiego technicznego bieglego dziedzina
    elektrotechnika
    Ja znam malo osob ktore go znaja a jak znaja to nie ma ich w Polsce

  • 4. Data: 2006-12-22 09:45:28
    Od: "Al." <a...@g...pl>

    zasit <z...@w...pl> napisał(a):

    > pewnie standardowo wymagaja angielskiego technicznego bieglego dziedzina
    > elektrotechnika
    > Ja znam malo osob ktore go znaja a jak znaja to nie ma ich w Polsce

    Owszem, angielskiego wymagają, bo sporo pracuje się z Holendrami, ale
    słownictwo techniczne szybko się "załapuje" podczas pracy.
    Jeśli chodzi o warunki pracy i atmosferę, to zależy do którego zakładu się
    trafi (jest tam ich chyba z siedem).
    Za czasów mojej tam pracy, Philips stawiał na absolwentów - ściągał ich z
    całej Polski, a oni po 2-3 latach się zwalniali z ładnym wpisem w CV.

  • 5. Data: 2006-12-22 15:48:41
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    za 2200 moge tam robic
    ale nie za mniej