1. Data: 2006-12-20 19:27:50
Temat:philips lighting PIŁA - opinie o pracy
Od:"czechu" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kto ma doświadczenie w pracy w tym zakładzie ? jakie opinie o zarobkach,
atmosferze pracy, poszanowaniu pracownika i mozliwościach awansu ...

2. Data: 2006-12-20 20:15:52
Temat:Re: philips lighting PIŁA - opinie o pracy
Od:mynthon <m...@o...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

czechu napisał(a):
> kto ma doświadczenie w pracy w tym zakładzie ? jakie opinie o zarobkach,
> atmosferze pracy, poszanowaniu pracownika i mozliwościach awansu ...

rowniez bym cos poczytał, bo ogłoszenie z tymi samymi stanowiskami widze
juz bardzo długo, wiec pewnie nie moga nikogo znaleźć.

3. Data: 2006-12-21 17:11:42
Od:"zasit" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie standardowo wymagaja angielskiego technicznego bieglego dziedzina
elektrotechnika
Ja znam malo osob ktore go znaja a jak znaja to nie ma ich w Polsce

4. Data: 2006-12-22 09:45:28
Od:"Al." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zasit <z...@w...pl> napisał(a):

> pewnie standardowo wymagaja angielskiego technicznego bieglego dziedzina
> elektrotechnika
> Ja znam malo osob ktore go znaja a jak znaja to nie ma ich w Polsce

Owszem, angielskiego wymagają, bo sporo pracuje się z Holendrami, ale
słownictwo techniczne szybko się "załapuje" podczas pracy.
Jeśli chodzi o warunki pracy i atmosferę, to zależy do którego zakładu się
trafi (jest tam ich chyba z siedem).
Za czasów mojej tam pracy, Philips stawiał na absolwentów - ściągał ich z
całej Polski, a oni po 2-3 latach się zwalniali z ładnym wpisem w CV.

5. Data: 2006-12-22 15:48:41
Od:"zasit" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

za 2200 moge tam robic
ale nie za mniej