PracaGrupypl.praca.dyskusje › kiedy podpisuje się umowę?

  • 1. Data: 2006-12-21 12:04:00
    Temat: kiedy podpisuje się umowę?
    Od: "Ochódzki" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Dostałem ofertę pracy jako programista. Oferta jest "na gębę" tzn
    powiedziano mi że jak przyjdę do pracy (w lutym) to podpiszą ze mną umowę.
    Czy powinienem się domagac czegoś w rodzaju umowy przedwstępnej, o ile coś
    takiego istnieje? Bedzie to moja pierwsza praca na etat (do tej pory
    pracowałem na umowę o dzieło) i nie wiem jaka jest praktyka w takich
    sytuacjach? Oferta pracy mi odpowiada, firma też ale jest pewien dyskomfort
    że może się okazać że znaleźli kogoś innego a ja stracę czas i będę musiał
    rozpoczynac poszukiwania od nowa.

    pozdr

    Ochódzki

  • 2. Data: 2006-12-21 12:13:04
    Temat: Re: kiedy podpisuje się umowę?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 21 Dec 2006 13:04:00 +0100, Ochódzki <j...@p...onet.pl>
    w <458a67ac$0$17959$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał:

> [...]
    > że może się okazać że znaleźli kogoś innego a ja stracę czas i będę musiał

    Umowę powinieneś dostać najpóźniej pierwszego dnia pracy.

    Oczywiście możesz poprosić o umowe teraz, obowiązującą od 1 lutego.
    Zarówno ty jak i ta firma ryzykujecie, ze druga strona znajdize sobie
    trzecia, która jej bardziej odpowiada.

    > Ochódzki

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2006-12-21 19:27:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 21 Dec 2006 13:04:00 +0100, "Ochódzki"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Dostałem ofertę pracy jako programista. Oferta jest "na gębę" tzn
    >powiedziano mi że jak przyjdę do pracy (w lutym) to podpiszą ze mną umowę.
    Niech podpiszą teraz normalną umowę. Umowę o pracę zawarta dnia ...
    W umowie niech określą termin rozpoczęcia pracy 1. lutego 2007 r.

    WAM
    --
    Sylwester 2006!
    Może nad morze?