PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!

  • 81. Data: 2004-08-13 14:08:07
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 13:41:40 GMT, Piotr Neil Gawronski

    > I znajdą się nowi, którzy będą krzyczeć teksty w rodzaju: jak tak można,
    > nieuczciwa konkurencja itd. itp...
    >
    > Gawron

    Racja. To juz by byla cenzura i zawsze ktos bedzie mial uwagi.

    Nawet "czarna lista" zabronionych ogloszen "raport21, operator mail" itp
    nic by nie podogla, bo te ogloszenia ewoluuja jak wirusy.
    Jedyne co by bylo przydatne to zablokowac mozliwosc odpisywania na posty,
    chociaz nie zapobiegnie to niektorym puszczaniom odpowiedzi jako nowy
    watek.
    Moznaby rowniez jako najwyzszy post (data z przyszlego roku???) umiescic
    post w temacie ktorego bylby zakaz odpowiadania - "tylko ogloszenia" oraz
    link do FAQ

  • 82. Data: 2004-08-13 14:09:49
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 13:47:11 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > Szkoda, że zupełnie pominąłeś informację o linku do netykiety na głównej
    > stronie tej bramki.

    > Szkoda także, że w netykiecie do której jest odnośnik na głównej stronie
    > usenet.gazeta.pl, jak byk znajduje się informacja o obowiązującym
    > kodowaniu.
    > Czy chciałbyś jeszcze podyskutować na temat Twoich przeoczeń?

    W twoje rece
    Zostaw w odpowiedzi fragment z informacja jakie kodowanie ma ustawic nowy
    uzytkownik

    Netykieta to zbiór zasad savoir-vivre obowiązujących w Internecie. Została
    stworzona po to, żeby pomóc skutecznie i przyjemnie komunikować się z
    innymi. Dzięki niej możesz uniknąć sprawiania innym kłopotów, a co za tym
    idzie, ich wymówek - na przykład kilkudziesięciu maili z pouczeniem, co
    zrobiłeś źle...

    Tak samo jak w przypadku dobrych manier, przestrzeganie Netykiety nie jest
    obowiązkowe. Pamiętaj jednak, że konsekwencją jej lekceważenia może być
    to, że nikt nie będzie chciał z Tobą rozmawiać!

    Zawsze pisz na temat i możliwie zwięźle. Ci, którzy płacą za ściąganie
    poczty czy wiadomości z grup dyskusyjnych, będą ci wdzięczni.

    Pilnuj odpowiedniego cytowania listu, na który odpowiadasz. Cytuj tylko
    potrzebne fragmenty, a resztę wycinaj. Nigdy nie cytuj sygnaturek
    (podpisów)!

    Nie wysyłaj nikomu komercyjnych ogłoszeń ani reklam! Prędko przekonasz
    się, że odbiorcy zablokują otrzymywanie listów od Ciebie. Do publikacji
    tego rodzaju informacji służą jedynie specjalne strony WWW lub grupy
    dyskusyjne (w Polsce są to na przykład grupy pl.ogłoszenia).

    Nie wysyłaj załączników do poczty, jeśli Cię o to nie poproszono.
    Dotyczy to szczególnie plików o dużej objętości. Skrzynka pocztowa
    odbiorcy może nie przyjąć takiego pliku, a on sam może nie chcieć płacić
    za jego ściąganie.

    Twoja sygnaturka, czyli podpis, powinna mieć co najwyżej cztery linie
    tekstu. Może zawierać na przykład Twoje imię i nazwisko (w przypadku
    Usenetu nawet powinna) lub pseudonim, adres e-mail, ICQ, ulubiony cytat.
    Nie zamieszczaj w niej niepotrzebnych grafik czy ilustracji!

    Pamiętaj o odpowiednich tytułach pisanych przez siebie wiadomości -
    powinny być jasne i czytelne.

    Staraj się nie wysyłać listów formatowanych w HTML-u, jeśli nie jest to
    konieczne. Listy takie zajmują więcej miejsca i ściągają się o wiele
    dłużej.

    Ustaw w swoim programie pocztowym opcję zawijania linii tekstu,
    najlepiej na długość 70 znaków.

    Jeśli zadajesz komuś pytanie, sformułuj je precyzyjnie, inaczej możesz
    otrzymać zupełnie bezyżyteczne odpowiedzi. Jeśli piszesz na forum lub
    grupie dyskusyjnej, przejrzyj wcześniejsze wypowiedzi - być może pytanie
    to już się tam pojawiło. Grupy dyskusyjne często mają także swoje FAQ,
    czyli spis najczęściej pojawiających się w dyskusji pytań i odpowiedzi.

    Jeśli dyskusja przerodzi się w prywatną wymianę poglądów, kontynuuj ją
    korespondując z Twoimi rozmówcami poza grupą czy forum.

    Nie przeklinaj - nikt nie będzie czytał listów rozpoczynających się od
    steku wyzwisk!

    Staraj się nie pisać wielkimi literami - w Internecie oznacza to, że
    krzyczysz. Nie nadużywaj także wykrzykników. Jeśli chcesz wyróżnić jakieś
    słowo lub zdanie w Twoim liście, możesz użyć *gwiazdek* lub _podkreślenia_

    Uważaj z humorem i ironią! To, co przekazujesz tonem głosu jako żart, na
    piśmie może być niezrozumiałe albo obraźliwe. Możesz używać "smileyów",
    czyli symboli oznaczających uczucia. Odczytuj je przechylając głowę w lewo
    - uśmiech możesz przekazać jako :-) a "z przymrużeniem oka" jako ;-)

    Jeśli chcesz zwrócić komuś uwagę, zrób to kulturalnie, najlepiej na
    adres prywatny. Staraj się doradzać innym, a nie wyśmiewać ich - każdy był
    kiedyś początkujący!

  • 83. Data: 2004-08-13 14:12:17
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > usenetowi ignoranci i nic ich nie nauczy. Problem w tym, że ci ludzie mają
    > towar, na który w tym kraju jest cholerny popyt: praca.

    Z całą pewnoscią to mają tylko chęć zamieszczenia ogłoszenia, cześć z nich
    ma pomysł na jakąś pracę, a zaledwie drobny ułamek z nich ma zamiar za tą
    pracę zapłacić.

  • 84. Data: 2004-08-13 14:14:47
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Agata Rabska wrote:

    > Ze 155 ofert 69 miało złe/błednie zdeklarowanie/brak deklaracji literek
    > 4 maile w html.

    A coś złego przez to się stało? Ciekawe że nawet mój badziewny czytnik
    działający pod jeszcze bardziej badziewnym linuchem wszystkie te maile
    wyświetla prawidłowo i w żadnym nie zauważyłem krzaków. Więc tak naprawdę
    to w czym problem?!

    pozdrawiam
    Piotr

  • 85. Data: 2004-08-13 14:53:57
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 13:57:37 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > Odnośnik do netykiety:
    > http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    >
    > Fragment:
    >
    > Jedyny dopuszczalny w Internecie standard kodowania polskich ogonków to
    > ISO
    > 8859-2.
    >
    > Polecam się na przyszłość.

    1.Dlaczego cytujesz INNY dokument o nazwie mininetykieta
    2.Pisze o zwyklym userze ktory korzysta z informacji na portalach
    dotyczacych konfiguracji czytnika pod news (przewaznie po przejsciu etapu
    pisania na grupy ze stron www)i ewentualnie zaglada do wypisanego u gory
    "wolami" linku do netykiety (nie zawierajacej info o kodowaniu). Taki
    czlowiek jesli widzi link do strony z konfiguracja czytnikow, to tam nie
    zaglada, bo w wiekszosci przypadkow odbiera to jako informacje dla ludzi,
    ktorzy maja problemy z wysylaniem i odbieraniem news - A jemu przeciez
    wszystko swietnie dziala, wlasnie wyslal posta na pl.test i sie ukazal.
    3.O co Ci chodzi? Jesli chce zaproponowac usprawnienie, ktore ulatwi
    poprawna konfiguracje zwyklemu userowi, poprzez dodania do opisu
    podlacznia czytnika zdania o stronie kodowej, to powinno w konsekwencji
    zwiekszyc liczbe prawidlowo skonfigurowanych czytnikow.

    4 EOT (pytania byly retoryczne)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 86. Data: 2004-08-13 14:56:08
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 13:58:03 GMT, Piotr Neil Gawronski

    > Hej,
    > Na stronie http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,0.html masz link to
    > netykiety z informacją o kodowaniu.
    >
    > Gawron

    Odpowiedzialem w poscie do PM.
    Moja propozycja dotyczy POMOCY dla debiutantow w news, poprzez podanie
    latwodostepnej informacji, podajacej wlasciwe kodowanie jako niezbedny
    krok w celu podlaczenia sie do serwera.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 87. Data: 2004-08-13 16:21:39
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Agata,

    W Twoim liście datowanym 13 sierpnia 2004 (14:37:53) można przeczytać:

    > kart kredytowych/debetowych nieposiadam.

    To jakie posiadasz jeśli można wiedzieć? Telefoniczne? :-)

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. konlin[at]post.pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Brejkam wszystkie rule za pieniadze
    w Babilonie brejkam rule"

  • 88. Data: 2004-08-13 17:08:47
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mozesz napisac dlaczego ???

    Czy mowiłem Ci już, że jesteś wlażącym z butami w cudze życie prywatne
    chamem?

    Sigurd
    PS. Plonk warning.

  • 89. Data: 2004-08-13 18:26:17
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > 1.Dlaczego cytujesz INNY dokument o nazwie mininetykieta

    Dlaczego nie rozumiesz co się do Ciebie pisze? Przed chwilą udowodniłem Ci,
    że na stronie http://usenet.gazeta.pl jest odnośnik do netykiety, w której
    jest _jasno_ napisane o kodowaniu, a Ty wmawiasz mi, że jestem wielbłądem?
    Tak trudno przyznać się do pomyłki i błędu?

    > pisania na grupy ze stron www)i ewentualnie zaglada do wypisanego u gory
    > "wolami" linku do netykiety (nie zawierajacej info o kodowaniu). Taki

    Jeśli nadal nie rozumiesz tego, co napisałem poprzednio, to trudno. Może
    jednak z łaski swojej pofatyguj się na adres podany wyżej i racz przeczytać
    samemu.
    A potem przestań opowiadać kłamstwa.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 90. Data: 2004-08-13 19:37:10
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 18:26:17 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

> [...]
    > jest _jasno_ napisane o kodowaniu, a Ty wmawiasz mi, że jestem
    > wielbłądem?
    > Tak trudno przyznać się do pomyłki i błędu?

    Wypada odpowiedziec mimo EOT
    Wybacz, ale zaczynam miec pewne watpliwosci co do stanu komunikatywnosci
    Twojej osoby.
    Udowodnilem, ze osoba soba korzystajaca z GW przy przy podlaczaniu sie do
    serwra news gazety nie ma wystarczajacej informacji w miejscach do ktorych
    zaglada szukajac informacji o podlaczeniu do tego serwera - i tyle.

    Co to jest usenet - brak info o kodowaniu, mimo opisu sposobu podlaczenia
    sie do serwera.
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,742646.html

    Netykieta (na ktora zawsze wszyscy sie powoluja -[podaj linka do
    jakiejkolwiek swojej wypowiedzi w ktorej uzyles OKRESLENIA mininetykieta]
    - brak info o kodowaniu
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,1709961.html

    Informacje moze znalezc i skorzystac z niej ktos wnikliwy, ktory nie
    poprzestanie na stwierdzeniu, ze skoro przeczytal "pelna wersje netykiety"
    to nie ma co zagladac do jakiejs mininetykiety (skrocona wersja dla
    przyglupich czy co?) tylko tam zajrzy.

    > Jeśli nadal nie rozumiesz tego, co napisałem poprzednio, to trudno. Może
    > jednak z łaski swojej pofatyguj się na adres podany wyżej i racz
> [...]
    Do cholery jasnej czlowieku, juz mnie denerwujesz swoja, co tu ukrywac
    **********.
    Pisze ci, ze ewentualne uzupelnienie dla osob poczatkujacych przydaloby
    sie i na GW (z ktora jestes zwiazany z racji pracy) i na Onecie w miejscu
    gdzie jest info o podlaczaniu sie do serwera, a ty mi wciskasz klamstwo
    Pisze ci, ze zwykly urzytkownik korzysta z podanego opisu podlaczenia do
    serwerow i nawet do netykiety rzadko zajrzy , a ty mi sie rozwodzisz, ze
    drobnym drukiem u dolu strony jest mininetykieta. I co z tego?! W google
    jest jeszcze wiecej, ale pisze wyraznie (przynajmniej wyraznie dla osob
    majacych *********), ze chodzi o podanie informacji dla poczatkujacych,
    ktorzy chca tylko przeczytac i zastosowac recepte na podlaczenie do news.
    Jak sie TAM oprocz nazwy serwera wpisze kodowanie, to tez ustawia.

    Jedz lepiej na ten urlop.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##