PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!

  • 71. Data: 2004-08-13 13:47:11
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,742646.html
    > Usenet w Gazeta.pl

    Szkoda, że zupełnie pominąłeś informację o linku do netykiety na głównej
    stronie tej bramki.

    > W netykiecie tez nie ma nic na temat kodowania.

    Szkoda także, że w netykiecie do której jest odnośnik na głównej stronie
    usenet.gazeta.pl, jak byk znajduje się informacja o obowiązującym kodowaniu.
    Czy chciałbyś jeszcze podyskutować na temat Twoich przeoczeń?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 72. Data: 2004-08-13 13:49:56
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 13:28:50 +0200, chinol <p...@o...pl> napisał:

> [...]
    > Nie zwiazanych z tematyka widze tylko kilka (oceniam po naglowkach - nie
    > tresci). SPAM chyba jeden. A kodowanie ??? Mam gdzies to cale
    > kodowanie.
    > wole bez kodowania i z krzakami, ale tyle, ile jest.
    >
    > Tomek
    >
    > Ps. Czekam jeszcze kilka dni (az wroca M i J) i jesli stan kolejnych dni
    > bedzie taki, jak dzis to bez wzgledu na "Grupe Trzymajaca Wladze"
    > zaczynam
    > kompletowac lobby tych co "sa ZA usunieciem moderowania". Pozatym trzeba
    > jakims sposobem wyciagnac od moderatorow statystyki "Ile przyszlo, ile

    Trzba sie zorientowac jakie sa mozliwosci techniczne zablokowania "re:",
    bo bezmyslni odpisywacze sa wg mnie wiekszym zagrozeniem dal zniesienia
    moderowania niz spam.
    Nie znam zadnego fachowca od serwerow news.
    Moze przy pozostawieniu tak jak obecnie - przejscia przez konto
    moderatorskie tam jakas bramke mozna by ustawic?

    pzdr
    Krzysztof

  • 73. Data: 2004-08-13 13:52:36
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Hej,
    I zaraz będzie wysyp treści w rodzaju:
    <6...@n...onet.pl>. Wiwat umiejętność czytania ze
    zrozumieniem.

    Gawron

  • 74. Data: 2004-08-13 13:53:23
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Fanatycy moderacji sa swietni:))
    > Narzekaja na brak moderacji puszczajajac posty na ppo zamiast na ppd.
    > Nie stosuja sie ani do FAQ ani do opisu grupy, jednoczesnie potepiajac
    > innych za kodowanie.

    Coz.

    Widac, ze wojna jest o poglądy.
    p.p.o. w tym jest najmniej wazna.

  • 75. Data: 2004-08-13 13:56:03
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Krzysztofsf wrote:

    > Moznaby rowniez jako najwyzszy post (data z przyszlego roku???)
    > umiescic post w temacie ktorego bylby zakaz odpowiadania - "tylko
    > ogloszenia" oraz link do FAQ

    Taki sobie pomysł. Wiele czytników szczęście nie sortuje po dacie.
    Dzięki temu takie posty o jakich mówisz lądują w wątkach zgodnie z
    kolejnością wejścia na serwer.

    Gawron

  • 76. Data: 2004-08-13 13:56:23
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > I znajdą się nowi, którzy będą krzyczeć teksty w rodzaju: jak tak można,
    > nieuczciwa konkurencja itd. itp...

    Spam jest latwy do zdefiniowania. Mozna umiescic definicje Spamu w FAQ.
    Pozatym kto bedzie bronil tego typu ludzi ? Tylko inni spamerzy. Spamerzy
    nie szukaja pracy. Wg mnie dobro szukajacego pracy powinno byc wyznacznikiem
    technicznego wygladu i zasad dzialania p.p.o.

    Tomek

  • 77. Data: 2004-08-13 13:57:36
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

  • 78. Data: 2004-08-13 13:57:37
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Zostaw w odpowiedzi fragment z informacja jakie kodowanie ma ustawic nowy
    > uzytkownik

    Odnośnik do netykiety:
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

    Fragment:

    Jedyny dopuszczalny w Internecie standard kodowania polskich ogonków to ISO
    8859-2.

    Polecam się na przyszłość.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 79. Data: 2004-08-13 13:58:03
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Hej,
    Na stronie http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,0.html masz link to
    netykiety z informacją o kodowaniu.

    Gawron

  • 80. Data: 2004-08-13 14:01:58
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    kodowaniu.
    > Czy chciałbyś jeszcze podyskutować na temat Twoich przeoczeń?

    Nigdy sie tego nie wyzbędziesz ??? Czlowieku, ty sie zastanow nad soba i nad
    wlasną retoryką. Ty masz jakiś kumpli z którymi chodzisz na wódkę ? Jesli
    rozmawiasz z nimi w ten sam sposób to pewnie tylko dlatego cie zabierają ze
    sobą, ze zawsze stawiasz.
    Gosc merytorycznie gada o probleme a ty tu swoje standardowe odzywki.
    Kilka postów wcześniej zadałem ci proste acz konkretne pytania. A ty co ? A
    ty nic.
    Czy potrafisz tylko krytykowac i szydzic ???

    Idź że wreszcie do diabła bo mi sie kiełbasa psuje w lodówce, jak czytam to
    co piszesz.

    Tomek

    Pliiiiiiiiiis nie odpowiadaj na tego posta, bo mi sie wszystko zepsuje i
    umre z glodu .

    Ps. Do innych czytelników: Sory, ale ten czlowiek jest niereformowalny. I on
    jest moderatorem p.p.o. !!! ZGROZA !!!!!!!!!!