PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!

  • 101. Data: 2004-08-17 16:12:35
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > A przepraszam, komu odpisujesz? Wiesz co to wrotka?
    Tobie wlasnie. A dlaczego pytasz?

    > Nie widzisz tego, że ogłosznie jest pierwszym kontaktem potencjalnego
    > pracownika z pracodawcą? Jeśli on robi od razu złe wrażenie, to co o nim
    > myśleć?
    Moim zdaniem, nie jest zbyt rozsadne kierowanie sie "wrazeniami" przy
    podejmowaniu
    decyzji o zatrudnieniu sie. "Wrazenia" sa jednym z elementow nie poddajacych
    sie
    logice, a wiec nieprzewidywalnych i zaleznych od niewiadomych czynnikow, np.
    nastroju.
    Oznacza to ni mniej ni wiecej, ze wrazenie nigdy nie powinno byc czynnikiem
    decyzyjnym -
    owszem, moze byc czynnikiem pomocniczym, ale tylko takim.

    To troche tak jakbys podejmowala decyzje na podstawie koloru ubrania osoby,
    z ktora
    rozmawiasz: kolor Ci sie nie podoba (moze po prostu nie lubisz tego
    koloru) -> negatywnie
    nastawiasz sie do rozmowcy.

    Jest to rewelacyjny sposob na upraszczanie sobie zycia - niestety kosztem
    tego, ze sporo
    ciekawych rzeczy przeleci Ci "kolo nosa" ;-) - bo po prostu ocenilas je
    calkowicie
    powierzchownie, kierujac sie tylko "wrazeniem".

    PiotrG

  • 102. Data: 2004-08-19 19:12:36
    Od: koctyxa <t...@v...wmid.amu.edu.pl>

    Mon, 16 Aug 2004 12:12:35 +0000 (UTC) Agata Rabska (m...@c...plukwa.net)
    szumi:

    > Przeczytałam go nawet wcześniej
    > Nie na, ale przed.

    No to się naciąłem - ani chybi prawnik z Ciebie. Ale jestem pewien,
    że nie czytałaś przepisów piłki nożnej, mimo że w nią grałaś w młodości .-)

    koctyxa

  • 103. Data: 2004-08-27 06:32:45
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Thu, 19 Aug 2004 19:12:36 +0000 (UTC), koctyxa naskrobałeś/łaś:

    > No to się naciąłem - ani chybi prawnik z Ciebie. Ale jestem pewien,
    >że nie czytałaś przepisów piłki nożnej, mimo że w nią grałaś w młodości .-)
    Prawnik ze mnie żaden [w sensie wykształcenia], ale lubię wiedziec co nieco,
    żeby mnie nie wycyckali z przysługujących mi praw.
    A w piłkę nożną w dzieciństwie nie grałam, wolałam ręczną i siatkówkę, a
    przepisy do nogi przeczytalam jakieś dwa lata temu, jak na gazecie zaczęły się
    "piłkarzyki" :>

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a