PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podanie o podwyzke pensji zasadniczej

  • 1. Data: 2004-08-13 09:09:00
    Temat: Podanie o podwyzke pensji zasadniczej
    Od: "XxX" <f...@l...pl>

    Witam mam prosbe wielka!
    Potrzebuje wzor - bo nie moge znalesc oficjalnego "szablonu" podania o
    podwyzke!
    Jest mi potrzebne na juz! Nigdzie nie znalazlem dlatego prosze Was o pomoc
    Odpowiedzcie lub odrazu wyslijcie na azathoth[at]stoki.net
    Dziekuje
    -------------
    - #324008 with the Linux Counter.
    -------------

  • 2. Data: 2004-08-13 09:25:49
    Temat: Re: Podanie o podwyzke pensji zasadniczej
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    -------------
    > - #324008 with the Linux Counter.
    -------------

    Mniej wiecej wedlug ponizszego wzoru

    Kyrie eleison.
    Chryste eleison. Kyrie eleison.
    Chryste, usłysz nas.
    Chryste, wysłuchaj nas.
    Ojcze z nieba Boże, zmiłuj się nad nami.
    Synu, Odkupicielu świata, Boże
    Duchu Święty, Boże
    Święta Trójco, jedyny Boże

    Serce Jezusa, Syna Ojca Przedwiecznego
    Serce Jezusa, w łonie Matki Dziewicy przez Ducha Świętego utworzone
    Serce Jezusa, ze Słowem Bożym istotowo zjednoczone
    Serce Jezusa, nieskończone majestatu
    Serce Jezusa, świątynio Boga
    Serce Jezusa, przybytku Najwyższego

    itd..

  • 3. Data: 2004-08-13 09:32:29
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    -------------
    > - #324008 with the Linux Counter.
    -------------

    a tak na powazne, jesli negocjowales wczesniej ustnie, to tylko piszesz "
    w zwiazku z moja dlugoletnia praca w firmie w ktorej wylazyawalem jak
    ajwyzsze zaangazowanie itp itd zwracam sie z uprzejma prosba o
    podwyzszenie uposazenia podstawowego o kwote ...brutto, "

    Jesli wczesniej nie negocjowale ustnie to takie pismo to......a jesli
    negocjowales i zaakceptowano, to tylko formalnosc.

  • 4. Data: 2004-08-13 18:51:01
    Od: Stokrotka <d...@2...pl>

    Użytkownik Krzysztofsf napisał:
> [...]
    a sam to nie laska? szablonowy jestes czy co?;-)
    Napisz ze pracujesz tyle i tyle, twoje sukcesy to blabla bla
    itd itp

    Zdrowka
    Strokrotka

  • 5. Data: 2004-08-13 18:51:47
    Od: Stokrotka <d...@2...pl>

> [...]
    > Serce Jezusa, w łonie Matki Dziewicy przez Ducha Świętego utworzone
    > Serce Jezusa, ze Słowem Bożym istotowo zjednoczone

    hehe to sie mnie podoba;-) moze wlasnie to zadziala;-) jak argumenty nie
    wystarczaja;-)

    Stokrotka

  • 6. Data: 2004-08-14 16:53:59
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    od razu zaznaczam, że nie jestem jakimś ortodoksem czy coś. Ale moim zdaniem
    to jest co najmniej niesmaczne

  • 7. Data: 2004-08-14 16:53:59
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

  • 8. Data: 2004-08-14 17:27:27
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 14 Aug 2004 18:53:59 +0200, gromax <g...@W...interia.pl>
    napisał:

    > od razu zaznaczam, że nie jestem jakimś ortodoksem czy coś. Ale moim
    > zdaniem
    > to jest co najmniej niesmaczne

    Przepraszam jesli urazilem Twoje uczucia.
    Nie widzialem nic niestosownego w przytoczeniu fragmentu litanii jako
    przykladu tekstu w ktorym okazuje sie najwieksza pokore i oddanie.
    Jesli Ty lub ktos inny odebral to inaczej to przepraszam jeszcze raz, gdyz
    nie zamieszczalem tego w celu obrazy uczuc religijnych.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 9. Data: 2004-08-14 17:27:27
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

  • 10. Data: 2004-08-15 15:01:04
    Od: "Azathoth" <azathoth@#NO-SPAM#stoki.net>

    Użytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisał
    > a sam to nie laska? szablonowy jestes czy co?;-)
    Stokrotka jesli ty nie jestes taka szablonowa to napisz sobie na kolorowej
    papeterii wniosek urlopowy wierszem;]
    Ciekawe co powie na to Twoj pracodawca ..moze dostaniesz duzo dluzszy urlop
    niz bedziesz chciala. Jesli jeszcze nie pracujesz - [bo po Twojej wypowiedzi
    to nie masz wystarczajacego wieku do podjecia pracy] to poco piszesz glopoty
    na grupe?
    Moze chcesz sie upodobnic do Krzysztofsf?
    http://www.netykieta.prv.pl/ - Poczytajcie przyda sie.