PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakich zarobków może oczekiwać programista aplikacji webowych ?

  • 1. Data: 2008-01-21 08:35:07
    Temat: Jakich zarobków może oczekiwać programista aplikacji webowych ?
    Od: e...@e...pl

    Witam,

    Chciałem się dowiedzieć jakich zarobków mogę oczekiwać w naszej
    pięknej stolicy ? Co do mojego doświadczenia to 5 lat programowania z
    czego 3 w PHP i kilka większych serwisów na koncie. Umiejętności:

    - PHP 4/5 (obiektowo) + MySQL
    - XHTML, JavaScript, CSS
    - bardzo dobra znajomość systemu osCommerce (instalacja, wymiana
    grafiki, instalacja i modyfikacja modułów itd.)
    - dobra znajomość CMS-a TYPO3
    - dobra znajomość najpopularniejszych CMS-ów
    - dobra znajomość systemu Linux
    - oczywiście pakiet Office ;)

    Z takim doświadczeniem czego mogę oczekiwać ? Prosiłbym o jakiś realny
    zakres :)

    Pozdrawiam,
    Marcin Lewandowski

  • 2. Data: 2008-01-21 08:42:27
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    e...@e...pl wrote:

> [...]
    > - bardzo dobra znajomość systemu osCommerce (instalacja, wymiana
    > grafiki, instalacja i modyfikacja modułów itd.)
    dżisas, przez 5 lat nie napisałeś własnego sklepu???

    Powiem szczerze i niestety boleśnie(bez urazy, nie obraź się, pytasz więc
    dostajesz odpowiedź), człowiek, który przez 5 lat podkładał grafikę w
    oeskomersie, jest niestety mało warty na rynku. Równie bolesne były
    zarobki, więc je pominę. Ale jak umiesz dobrze sprzedać webową aplikację,
    to zastanów się, czy nie zostałbyś handlowcem, tu zrobiłbyś kokosy.

    utwierdza mnie to w moim przekonaniu.

    Chciałeś odpowiedź to masz.

  • 3. Data: 2008-01-21 08:51:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-21, e...@e...pl <e...@e...pl> wrote:

    [...]

    > Z takim doświadczeniem czego mogę oczekiwać ? Prosiłbym o jakiś realny
    > zakres :)

    Wszystko zależy od:
    * firmy do której trafisz
    * Twoich umiejętności i możliwości negocjacyjnych

    Kumpel jakiś czas temu dostał w Warszawie propozycję za 3 tyś. netto
    (okres próbny) i ok. 2x tyle po okresie próbnym. Ale znam też przypadki,
    że na 3k się skończyło.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2008-01-21 08:53:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-21, Herakles <h...@b...pl> wrote:

    [...]

    > dżisas, przez 5 lat nie napisałeś własnego sklepu???

    A to jest jakiś obowiązek? :)
    Pytam, bo wprawdzie mam 3-letnie doświadczenie dopiero, ale własnego
    sklepu pisać nie zamierzam (mam nieco inny rodzaj klientów obecnie :).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-01-21 10:40:56
    Od: e...@e...pl

    On 21 Sty, 09:42, Herakles <h...@b...pl> wrote:

    > dżisas, przez 5 lat nie napisałeś własnego sklepu???

    że ktoś zna bardzo dobrze osCommerc-a to nie znaczy że nie napisał
> [...]

    > zarobki, więc je pominę. Ale jak umiesz dobrze sprzedać webową aplikację,
    > to zastanów się, czy nie zostałbyś handlowcem, tu zrobiłbyś kokosy.

    No cóż nie mam zamiaru się wdawać w dyskusję z Panem co do dokonań
    oraz znajomości określonych aplikacji. Dziękuje jednak za wypowieź.

    Pozdrawiam,
    Marcin Lewandowski

  • 6. Data: 2008-01-21 12:02:49
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 00:35:07 -0800 (PST), e...@e...pl napisał(a):

> [...]
    > pięknej stolicy ? Co do mojego doświadczenia to 5 lat programowania z
    > czego 3 w PHP i kilka większych serwisów na koncie. Umiejętności:

    1/2 samochodu ? ;)

    > - PHP 4/5 (obiektowo) + MySQL

    a jakie to ma znaczenie? obiektowe ujecie w PHP jest tylko przydatne przy
    implementacji MVC tudziez uniknieciu tag zupy. Choc to ostatnie mozne z
    powodzeniem robic przy zwyklym kodzie funkcjonalno-strukturalnym

> [...]
    > grafiki, instalacja i modyfikacja modułów itd.)
    > - dobra znajomość CMS-a TYPO3
    > - dobra znajomość najpopularniejszych CMS-ów

    jak rozumiem doskonala znajmosc VB inaczej rownie dobrze mozesz napisac ze
    umiesz obslugiwac pakiet Googla na ich stronach.

    > Z takim doświadczeniem czego mogę oczekiwać ? Prosiłbym o jakiś realny
    > zakres :)

    wiecej niz na freelancerce na pewno nei zarobisz. Chyba ze nie lubisz
    szukac klientow, wzglednie sprzedawac swoje dziela.

  • 7. Data: 2008-01-21 13:26:24
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > że ktoś zna bardzo dobrze osCommerc-a to nie znaczy że nie napisał
    > własnego sklepu
    Opisałeś swoje doświadczenia i nie ma tu słowa o napisaniu własnego sklepu,
    tylko jest wyeksponowana znajomość OSC. Wniosek nasuwa się sam.

    > No cóż nie mam zamiaru się wdawać w dyskusję z Panem co do dokonań
    > oraz znajomości określonych aplikacji. Dziękuje jednak za wypowieź.
    A jednak się wdałeś.

  • 8. Data: 2008-01-21 18:52:58
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

  • 9. Data: 2008-01-21 20:04:18
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 19:52:58 +0100, Piotr napisał(a):

> [...]

    W Wawie to mu to starczy na zycie pod mostem ;)

  • 10. Data: 2008-01-23 07:55:08
    Od: " Tomek Renik" <t...@g...pl>

    e...@e...pl napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Chcia=B3em si=EA dowiedzie=E6 jakich zarobk=F3w mog=EA oczekiwa=E6 w naszej
    > pi=EAknej stolicy ?

    Kolega robi jeden-dwa projekty na miesiąc i kasuje za to 1500-2000 zł netto
    miesięcznie, pracuje w domu ok. 40-45 godz na tydzień