PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakich zarobków może oczekiwać programista aplikacji webowych ? › Re: Jakich zarobków może oczekiwać programista aplikacji webowych ?
    From: the_foe <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakich zarobków może oczekiwać programista aplikacji webowych ?
    Date: Mon, 21 Jan 2008 13:02:49 +0100

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 00:35:07 -0800 (PST), e...@e...pl napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Chciałem się dowiedzieć jakich zarobków mogę oczekiwać w naszej
    > pięknej stolicy ? Co do mojego doświadczenia to 5 lat programowania z
    > czego 3 w PHP i kilka większych serwisów na koncie. Umiejętności:

    1/2 samochodu ? ;)

    > - PHP 4/5 (obiektowo) + MySQL

    a jakie to ma znaczenie? obiektowe ujecie w PHP jest tylko przydatne przy
    implementacji MVC tudziez uniknieciu tag zupy. Choc to ostatnie mozne z
    powodzeniem robic przy zwyklym kodzie funkcjonalno-strukturalnym

    > - XHTML, JavaScript, CSS
    > - bardzo dobra znajomość systemu osCommerce (instalacja, wymiana
    > grafiki, instalacja i modyfikacja modułów itd.)
    > - dobra znajomość CMS-a TYPO3
    > - dobra znajomość najpopularniejszych CMS-ów
    > - dobra znajomość systemu Linux
    > - oczywiście pakiet Office ;)

    jak rozumiem doskonala znajmosc VB inaczej rownie dobrze mozesz napisac ze
    umiesz obslugiwac pakiet Googla na ich stronach.

    > Z takim doświadczeniem czego mogę oczekiwać ? Prosiłbym o jakiś realny
    > zakres :)

    wiecej niz na freelancerce na pewno nei zarobisz. Chyba ze nie lubisz
    szukac klientow, wzglednie sprzedawac swoje dziela.