PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto to i od czego jest "Pracownik Kontroli Cen i Zapasów"?

  • 1. Data: 2008-01-18 15:10:17
    Temat: Kto to i od czego jest "Pracownik Kontroli Cen i Zapasów"?
    Od: warlock24 <w...@g...com>

    Czesc,

    Możecie mnie uświadomić co należy do obowiązków kogoś na takim
    stanowisku i jak wygląda w praktyce takie zajęcie? Jedyne co znalazłem
    ogólną listę wymagań w stylu:
    - Wykształcenie minimum średnie
    - Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office -
    szczególnie Excel)
    - Zdolności analityczne, świadomość finansowa
    - Odpowiedzialność, dokładność, uczciwość
    - Komunikatywność
    - Umiejętność pracy w zespole.

    przyznacie że nie wiele to mówi o tym "zawodzie".

  • 2. Data: 2008-01-18 16:18:22
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Jeśli w sklepie, to pilnujesz, żeby towaru było nie za dużo i nie brakowało. W
    zasadzie sprowadza się do obliczania średniej rotacji i planowania zakupów.
    Sporadycznie (raz do roku) dostajesz rozkaz, żeby wysprzedać się z czego się da.

    Jeśli chodzi o ceny, to dla cen sprzedazy pilnujesz, zeby nie było za tania, ani
    za drogo, a dla cen zakupu pilnujesz, żeby było jak najtaniej.

    Wot cała filozofia...

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 3. Data: 2008-01-18 17:07:22
    Od: warlock24 <w...@g...com>

    czyli to jest ktoś, kto:
    - wydzwania po hurtowniach szukając najtańszych dostawców / zamawia
    towary
    - organizuje wyprzedaże, promocje, itp.
    - obniża ceny jednych towarów, podwyższając jednocześnie ceny innych
    - sprawdza czy ceny na półkach są takie same jak w systemie kasowym
    sklepu?

  • 4. Data: 2008-01-18 19:26:33
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    - wydzwania po hurtowniach szukając najtańszych dostawców / zamawia
    towary
    - organizuje wyprzedaże, promocje, itp.
    - obniża ceny jednych towarów, podwyższając jednocześnie ceny innych

    Mniej więcej tak. Choć to zwykle "porzedstawiciele handlowi" tych hurtowni
    przyłażą do Ciebie i raczej nie można się od nich opędzić. Więc już nigdzie nie
    trzeba dzwonić.

    - sprawdza czy ceny na półkach są takie same jak w systemie kasowym
    sklepu?

    Zwykle tak. Zależy w jakim sklepie.