PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile kasy powinienem dostać za każdy dzień urlopu?

  • 1. Data: 2008-01-20 00:35:22
    Temat: Ile kasy powinienem dostać za każdy dzień urlopu?
    Od: "Ktosiek" <x...@o...pl>

    Mam umowe na czas okreslony (kilka lat) na umowie mam napisane ze zarabiam 5zł/h
    + do 200% premii, faktycznie pracuję na akord i srednio miesiecznie zarabiam
    ponad 2000zł netto, biorąc urlop dostaję 58zł za każdy dzień, czy tyle
    powinienem dostawać?

  • 2. Data: 2008-01-20 07:44:57
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Mam umowe na czas okreslony (kilka lat) na umowie mam napisane ze
    zarabiam 5zł/h
    > + do 200% premii, faktycznie pracuję na akord i srednio miesiecznie zarabiam

    Dostaniesz tyle ile masz na umowie ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-01-20 20:34:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 20 Jan 2008 01:35:22 +0100, "Ktosiek" <x...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >ponad 2000zł netto, biorąc urlop dostaję 58zł za każdy dzień, czy tyle
    Zajrzyj na www.google.pl np:
    http://www.google.pl/search?q=wynagrodzenie+za+urlop

    WAM
    --