PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakich zarobków może oczekiwać programista aplikacji webowych ?

  • 11. Data: 2008-01-28 02:10:31
    Temat: Re: Jakich zarobków może oczekiwać programista aplikacji webowych ?
    Od: RaV <r...@g...com>

    the_foe zna i daje respons:

    > W Wawie to mu to starczy na zycie pod mostem ;)

    i to tylko po prawej stronie :)

  • 12. Data: 2008-01-28 06:19:10
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > pięknej stolicy ? Co do mojego doświadczenia to 5 lat programowania z

    > - oczywiście pakiet Office ;)

    No i trochę Ci się oberwało, z mojej strony jedna rada: Napisz coś naprawdę
    z jajem, do czego link wkleisz z dumą do takiego zapytania. 5 lat
    doświadczenia Cię do tego zobowiązuje!

  • 13. Data: 2008-01-28 14:27:03
    Od: p...@a...pl

    > a jakie to ma znaczenie? obiektowe ujecie w PHP jest tylko przydatne przy
    > implementacji MVC tudziez uniknieciu tag zupy.

    Pomijając wszelkie koncepcje związane z inżynierią programowania, zapominając o
    aspektach rozbudowy oraz utrzymania aplikacji , masz oczywiscie rację :)