PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie są zarobki w Orlenie?

  • 1. Data: 2008-01-19 06:21:01
    Temat: Jakie są zarobki w Orlenie?
    Od: "hans1" <h...@p...onet.pl>

    Proponują mi 3500 brutto na stanowisko specjalisty. To duzo czy mało?

  • 2. Data: 2008-01-19 08:25:44
    Temat: Re: Jakie są zarobki w Orlenie?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    hans1 napisał(a):

    > Proponują mi 3500 brutto na stanowisko specjalisty. To duzo czy mało?

    No media piszą, że Orlen płaci 200 tys miesiecznie ;P

    j.

  • 3. Data: 2008-01-19 08:36:19
    Od: "Piotr S." <n...@g...pl>

    januszek pisze:

    > No media piszą, że Orlen płaci 200 tys miesiecznie ;P

    tak, menedżerom ale specjalistom 3500 brutto

  • 4. Data: 2008-01-19 09:47:55
    Od: "Vlad The Ripper" <o...@p...wp.pl>

    Użytkownik "hans1" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Proponują mi 3500 brutto na stanowisko specjalisty. To duzo czy mało?
    Jeśli w Płocku i stanowisko jest dla osób bez lub prawie bez doświadczenia
    to wygląda ok. Ale jeśli to jest naprawdę praca dla specjalisty to chyba
    sobie jaja robią.

  • 5. Data: 2008-01-20 18:51:47
    Od: "biuroster.pl" <b...@i...pl>

    Piotr S. pisze:

    > tak, menedżerom ale specjalistom 3500 brutto

    A może tu nie chodzi o zarobki ,ale o odprawkę ?

    :-)

    ---------------------------------
    Jaworski Piotr
    Biuroster Software & Accounting
    http://biuroster.pl

  • 6. Data: 2008-01-20 21:26:26
    Od: "hans1" <h...@p...onet.pl>

    > No media piszą, że Orlen płaci 200 tys miesiecznie ;P

    Tydzien tem w wyborczej napisali ze w Orlenie srednia płaca to 5300 zł

  • 7. Data: 2008-01-22 11:23:36
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl>

    hans1 wrote a message concerning to following matters on 2008-01-19 07:21:
    > Proponują mi 3500 brutto na stanowisko specjalisty. To duzo czy mało?

    jesli Ci to wystarczy to chyba znosnie.

    --
    Pozdrowienia!
    Marcin "Phyt0n" Paczkowski

  • 8. Data: 2008-01-22 11:32:20
    Temat: Re: Jakie s zarobki w Orlenie?
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

  • 9. Data: 2008-01-24 14:50:57
    Od: w...@o...pl

    > Tydzien tem w wyborczej napisali ze w Orlenie srednia płaca to 5300 zł

    oczywiście 5300 zł w kwocie brutto

    mój kolega pracuje jako spec ds. zakupów i dostaje po 3 latach 2200 do ręki,
    inny znajomy jako aparatowy ze stażem 15 lat dostaje do ręki 2800, czy to jest
    dużo czy mało? sami oceńcie biorąc pod uwagę zagrożenie życia na terenie
    kombinatu... a propos, w zeszłą sobotę coś wybuchło (podobno reaktor PP) raniąc
    4 osoby. Oczywiście w prasie cichutko...