PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-08-25 10:54:32
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-08-25 08:00:15 +0200, Kira <c...@-...pl> said:

    > Re to: camel [Wed, 24 Aug 2005 20:07:43 +0200]:

    > A nie przyuwazyles przypadkiem, ze ten Kowalski ma na caloksztalt
    > gospodarki nieco inny wplyw niz Kulczyk?

    Wybacz, chyba nie zrozumiałaś, bo bzdury wypisujesz. Za to, że Kulczyk
    ma taki a nie inny wpływ na gospodarkę, to ma mieć prawo bezkarnie
    przejeżdżać ludzi na przejściach? (vide biskup IncoVeritas :)) Kowalski
    za parę stów długu do pierdla, a biznesmeni z Centrum Osocza prezencik
    z budżetu: po parę milionów $ na łebka.

    > Ja szczerze mowiac nie rozumiem: z jednej strony chcecie miec stala i
    > dobrze platna prace, ale z drugiej chetnie widzielibyscie jak to
    > panstwo dowala, dokopuje i gnoi cholernych kapitalistow.

    Znowu nic nie zrozumiałaś niestety. Nikt nie postuluje dokopywania
    biznesmenom. Nie zgadzam się tylko na przyznawanie im praw
    nieosiągalnych dla reszty: praw do kupowania hektarów w centrum
    Poznania za ułamek ceny, oddawania za półdarmo państwowych gruntów i
    fabryk (Kościan w Wielkopolsce: maszyny z fabryk wymontowano i
    sprzedano, ludzie na bruk, budynki gniją). To nie są jacyś mityczni
    biznesmeni, to są członkowie kasty władców. I jak to jest z tymi
    kastami, ani ja ani ty tam się nie dostaniesz. Tych praw się nie
    doprosisz. Ja chcę demokracji i wolności - mam klientokrację i terror
    urzędniczy.

    > To SKAD Wy ta prace do licha ciezkiego chcecie miec?

    Sami sobie zorganizujemy, chwilowo nie... bo nie dostaniemy koncesji,
    ani kredytu, za to dostaniemy sześć kontroli z US...
    Nie każde pismo musi należeć do Bertlesmanna czy innego niemca, aby
    mogło z sukcesem działać. Polityka jest spółdzielnią i ma się świetnie.
    Ale państwo (a raczej kolesie władcy) zwalczają aktywnie tę formę,
    podpierając się kłamliwymi hasłami o socjalistycznym rodowodzie sp. A
    głupole łykają to jak ciepłe kluski.

    camel[OT]

    PS. A ja pracuję u siebie...