PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-08-25 11:49:27
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ojej! A gdzie i za co płacą od 50/h?? Rozumiem, że brutto? O ile pamiętam,
    >to moje dotychczasowe osiągnięcie, to około 14/h brutto (miesięczne/ilość h).

    Coś Ty taki zdziwiony, że niektórzy ludzie nie chcą mało zarabiać?
    Rozejrzyj się wokół i znajdź coś dla siebie. Parę lat temu zarabiałem
    jako naprawiacz komputerów (trudno napisać, że serwisant) od
    kilkunastu do kilkudziesięciu zł/godz. System polecania mnie znajomym
    znajomych działał w miarę sprawnie. Masz umiejętności to spróbuj, a
    nie wynajdujesz tysiące powodów, żeby się nie udało. Nawet jak
    dorobisz te kilkadziesiąt zł w pierwszym miesiącu, a kilkaset zł w
    kolejnych (czyli tyle ile niektórzy mają za godzinę pracy), to będzie
    to już dobry początek.
    Nawet na największych zadupiach da się dorobić. Ja będąc w czasie
    świąt na wsi u rodziny, wypełniałem wnioski o dopłaty znajomym
    rolnikom, którzy nie umieli za bardzo czytać i pisać, a ze wstydu nie
    chcieli iść do urzędu i poprosić o pomoc. Wieść o kolesiu, który za
    rozsądną stawkę wypełni te ohydne papierzyska szybko się rozniosła po
    okolicy. O tym, że wie co robi świadczyło to, że można się było z nim
    dogadać i zapłacić dopiero po otrzymaniu dopłat. Ja do dzisiaj nie
    wiem dlaczego nikt inny się tym nie zajmował.

    Spróbuj znaleźć coś dla siebie, a po pewnym czasie będziesz miał
    problem odmówić komuś wykonania jakiegoś słabopłatnego zlecenia, bo
    będziesz chciał zarobić więcej lub mieć choć trochę wolnego czasu.

    --
    pozdrawiam
    Bremse