PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-08-25 13:41:59
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Marek [Thu, 25 Aug 2005 07:29:42 +0000 (UTC)]:

    > Ja na to nie wpadłem - to jest fakt autentyczny. Ktoś w mojej
    > okolicy po katolicku uczy obsługi komputera za friko - w ramach
    > katolickiej samopomocy.

    No i? ;) Mysmy dzieciaki z okolicznych wiosek nie dosc, ze
    za free uczyli obslugi kompa, to jeszcze mieli costam sobie
    do przegryzienia. Nie za wszystko bierze sie pieniadze.

    > To nie mój wymysł.
    > Czytałem, że firmy komputerowe muszą mieć jakieć certyfikaty
    > dla prowadzenia działalności.

    No to jest to czyjs wymysl. Mniej czytaj, albo lepiej sobie
    lekture dobieraj, zdrowszy z tego wyjdziesz i z mniejsza
    iloscia stresow...

    > Wniosek, że jeżeli biuro rachunkowe jeszcze nie

    Przeciez nie masz byc biurem rachunkowym tylko sam sobie
    prowadzic ksiegowosc. Tak samo jak sam sobie PIT-a robisz.
    Nie wiem skad Ci sie tu jakies certyfikaty wziely.

    Kira