PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-08-25 09:15:54
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    news:deihbj$769$1@opal.futuro.pl...

    > Ja na brak pracy nie narzekam i też rozumiem. Tyle że różnimy się w
    > poglądach co do sposobu wyjścia z tej sytuacji, sugerowany przez
    > niektórych z Was powrót do państwa socjalistycznego uważam za najgorsze
    > z możliwych rozwiązań.

    Podobnie. Jedyne, na co narzekam to na nadmiar braku czasu i również
    rozumiem. Poglądy polityczne zlewam, niech sobie każdy ma takie jakie ma.
    Narzekanie i inercję też rozumiem, bo to w dużej mierze kwestia wpływu
    społeczeństwa, czy społeczności, w jakiej kto wzrastał.

    Metodę leczenia upatruję w pracy u podstaw, na zasadzie "czym skorupka za
    młodu...". Zamiast reklam wpadka.pl - kształcenie u młodzieży świadomości w
    płodzeniu rodaków, zamiast "stop wariatom drogowym" - kształcenie poczucia
    odpowiedzialności, za to co dzieje się na drodze, zamiast mało skutecznych
    programów pomocowych dla bezrobotnych - kształcenie kreatywności i
    samodzielności.

    Ale w tym kraju wszystko jest tak cudownie pojebane i oderwane od
    rzeczywistości, że zabija śmiechem. Ot, wczoraj dowiedziałem się, że o
    dziwo, zostało dużo pieniędzy na badania profilaktyczne raka jelita grubego.
    Zostało, bo ludzie nie chcą się zgłaszać. Pan doktor w telewizji tłumaczył
    rzeczowo, że to dlatego, iż wśród Polaków pokutuje zabobon, iż takie badanie
    boli. Jasne Panie doktorze, to ze strachu przed bólem, wszak rurę w d...
    wkłada sobie co drugi Polak i na pewno to nie o to właśnie chodzi.

    Wot, surrealizm Sasza. Eto wsio prawilna.

    pozdr.
    m.