PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak powinno się wysyłać CV i LM?

  • 51. Data: 2007-02-12 16:52:18
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 12-02-2007 o 17:42:49 Jerry <J...@g...com> napisał(a):

    > Pisałem o firmach informatycznych. Skoro firma informatyczna nie
    > potrafi odczytać dokumentu w formacie usankcjonowanym przez polskie
    > prawo i międzynarodową normę to *ja* nie chcę w niej pracować - takie
    > osobiste pierwsze sito rekrutacji. :)
    >
    > <offtopic>
    >
    > Korporacje też się będą musiały przestawić jak administracja zacznie
    > generować ODFy. :)

    Już to widzę, jak zacznie generować. A jeśli już, to MS Wordem z pluginem
    do ODF. I będą odczytywane MS Wordem z pluginem do ODF.

    --
    "W dzisiejszych czasach, aby wzbudzić u kogoś oburzenie wystarczy mu
    zaproponować, żeby z czegoś zrezygnował."

  • 52. Data: 2007-02-12 17:19:53
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomek P. napisał(a):

    [...]

    > Pokaż mi webmastera, który zrobi komercyjną stronę zgodną ze standardami i
    > źle wyświetlającą się w IE.

    Przepraszam, że wtrącę, ale czemu uważasz, że strona zgodna ze standardami
    będzie się źle wyświetlać w IE?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 53. Data: 2007-02-12 17:29:26
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 12-02-2007 o 18:19:53 Wojciech Bańcer <p...@p...pl> napisał(a):

    > Tomek P. napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Przepraszam, że wtrącę, ale czemu uważasz, że strona zgodna ze
    > standardami
    > będzie się źle wyświetlać w IE?

    Spójrz na wyniki IE6, IE7 (i aktualnego firefoxa też) w teście Acid2.
    http://osiolki.net/acid2/

    Szczególnie polecam to zdanie: CSS2 został opracowany w 1998 roku, a do
    dziś, jak widać, nie wszystkie przeglądarki go opanowały.

    Jest 2007. 9 lat to cała epoka w internecie. Wniosek: wiekszość twórców
    przeglądarek ma standardy w dupie (albo okolicach).

    Dobra strona WWW, to taka, która przede wszystkim działa w przeglądarkach
    WWW obecnych na rynku, a to, czy przechodzi walidację, jest sprawą drugo-
    żeby nie powiedzieć trzeciorzędną.

  • 54. Data: 2007-02-12 18:14:00
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomek P. napisał(a):

    [...]

    > Dobra strona WWW, to taka, która przede wszystkim działa w przeglądarkach
    > WWW obecnych na rynku, a to, czy przechodzi walidację, jest sprawą drugo-
    > żeby nie powiedzieć trzeciorzędną.

    To nie jest odpowiedź na moje pytanie. Wg Ciebie jeżeli korzystać ze
    standardów, to korzystać tylko z tych, które nie są zaimplementowane w IE,
    a te pozostałe to o tak *pyk* znikają, tak? :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 55. Data: 2007-02-12 18:19:48
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 12-02-2007 o 19:14:00 Wojciech Bańcer <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > IE,
    > a te pozostałe to o tak *pyk* znikają, tak? :)

    Jeśli projektować WWW, to korzystac ze standardów tylko jeśli nie
    przeszkadza to użytkownikom IE. :)
    Moze to i smutne, ale i prawdziwe.

  • 56. Data: 2007-02-13 09:31:25
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 12 Feb 2007 08:42:49 -0800, Jerry <J...@g...com>
    w <1...@j...googlegroups.c
    om> napisał:

> [...]
    > potrafi odczytać dokumentu w formacie usankcjonowanym przez polskie
    > prawo i międzynarodową normę to *ja* nie chcę w niej pracować - takie

    Fajnie, zostały po tym sicie jakieś firmy inne niż "Ziutek, Zenek, ich
    blaszak, php i mysql" które potrafią odczytać ODT nie dlatego, że
    używają OpenOffice, bo jest za darmo, ale dlatego, że takie są
    standardy?

    > <offtopic>
    >
    > Korporacje też się będą musiały przestawić jak administracja zacznie
    > generować ODFy. :)

    Tia, niby dlaczego miałyby?

    > Jerry

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 57. Data: 2007-02-13 10:30:51
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Tomek P. wrote:

    > Dobra strona WWW, to taka, która przede wszystkim działa w
    > przeglądarkach WWW obecnych na rynku, a to, czy przechodzi
    > walidację, jest sprawą drugo- żeby nie powiedzieć trzeciorzędną.

    Tak samo jak ortografia i inne zasady jezyka polskiego ... Tylko
    przeszkadzaja :-((((
    Spadaj na drzewo z takimi pogladami.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 58. Data: 2007-02-13 11:54:10
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM - nie dla fanow PDF'a :)
    Od: "Bartek" <i...@c...wytnij.pl>

    Word ma tę ciekawą zaletę, że można się przekonać czy, kiedy i ile razy CV
    było czytane.
    Nie dotyczy to tylko CV. Można to sprawdzić dla każdego z załączonych plików
    Word.

    Zadziała to nawet wtedy, gdy firma rekrutująca jest pośrednikiem i dopiero
    ona przesyła dokumenty do pracodawcy.
    Tak jak w przypadku opisanym przez Chairona.

    Pozdrawiam,
    Bartek
    --
    http://www.cv-raport.pl
    Powiadamia, gdy wysłane CV jest czytane

  • 59. Data: 2007-02-13 14:43:11
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Bartek napisał(a):

    > Zadziała to nawet wtedy, gdy firma rekrutująca jest pośrednikiem i
    > dopiero ona przesyła dokumenty do pracodawcy.
    > Tak jak w przypadku opisanym przez Chairona.

    Właściwie to jak działają te firmy? Przykładowo taki Randstad zajmuje się
    rekrutacją na zlecenie firm zewnętrznych, ale jeśli biorą pod uwagę
    kandydata, to kto tak naprawdę przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną -
    pracodawca po otrzymaniu dokumentów od firmy pośredniczącej czy sama
    firma?

    chairon

  • 60. Data: 2007-02-13 15:07:41
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 13-02-2007 o 15:43:11 chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > kandydata, to kto tak naprawdę przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną -
    > pracodawca po otrzymaniu dokumentów od firmy pośredniczącej czy sama

    Zapewne róznie w różnych przypadkach, a zależy to najczęściej od
    charakteru stanowiska, na które prowadzona jest rekrutacja.