PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak powinno się wysyłać CV i LM?

  • 1. Data: 2007-02-08 20:56:22
    Temat: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Przeglądałem trochę archiwum, ale mimo wszystko nadal mam kilka pytań. Jak
    wysyłać te dokumenty do firmy rekrutującej (nie bezpośrednio do
    pracodawcy). Rozumiem, że zarówno LM jak i CV powinno słać się jako
    załącznik? I teraz mam pytanie. Potencjalny pracodowaca oczekuje listu i
    CV zarówno w jęz. polskim jak i angielskim. To by dawało aż 4 pliki
    (=załączniki)! Ale wysyłanie wszystkiego w jednym dokumencie jakoś nie
    wydaje mi się odpowiednie, a może się mylę?

    Czy są jakieś normy nazewnictwa tych plików?

    chairon

  • 2. Data: 2007-02-08 21:05:13
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    chairon napisał(a):
> [...]
    > wysyłać te dokumenty do firmy rekrutującej (nie bezpośrednio do
    > pracodawcy). Rozumiem, że zarówno LM jak i CV powinno słać się jako
    Tak
    > I teraz mam pytanie. Potencjalny pracodowaca oczekuje listu i
    > CV zarówno w jęz. polskim jak i angielskim. To by dawało aż 4 pliki
    > (=załączniki)!
    Dokladnie
    > Ale wysyłanie wszystkiego w jednym dokumencie jakoś nie
    > wydaje mi się odpowiednie, a może się mylę?
    Sa rozne szkoly. Jak zawsze wysylalem osobno cv i i osobno lm ale
    niektorzy preferuja wsystko w jednym. Nie dostaniesz konkretnej odpowiedzi.
    > Czy są jakieś normy nazewnictwa tych plików?
    Wg mnie najsensowniej jest nazywac pliki cv_nazwisko_imie oraz
    lm_nazwisko_imie
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-08 21:23:06
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eqg2n2$dp$1@news.interia.pl, *chairon* wrote:
> [...]
    > bezpośrednio do pracodawcy). Rozumiem, że zarówno LM jak i CV powinno
    > słać się jako załącznik? I teraz mam pytanie. Potencjalny pracodowaca

    Oczywiscie ze zalacznik.

    > oczekuje listu i CV zarówno w jęz. polskim jak i angielskim. To by
    > dawało aż 4 pliki (=załączniki)! Ale wysyłanie wszystkiego w jednym
    > dokumencie jakoś nie wydaje mi się odpowiednie, a może się mylę?

    A w czym problem ze az 4?
    Grunt tylko zeby te pliki nie byly kosmicznie duze. Najlepiej ladnie
    przygotowane PDFy.
    Lepiej ze w jednym a nie w 2 mejalch i ktos musi szukac i je sobie laczyc.

    > Czy są jakieś normy nazewnictwa tych plików?

    Tak jak napisal badzio.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 4. Data: 2007-02-08 22:01:13
    Od: "Kroket" <kroket@BEZ_MIELONKI_op.pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Do poprzednich odpowiedzi dodam, ze unikalbym wysylania dokumentow w
    Wordzie. Nie tylko dlatego, ze ustawienia na kompie potencjalnego pracodawcy
    moga zniszczyc Twoje piekne formatowanie :). Konwersja do PDFa nie jest
    oczywista dla wszystkich i stawia kandydata w korzystnym swietle :)

    Pozdr. Filip

  • 5. Data: 2007-02-09 08:22:45
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Kroket porozsypywal nastepujace haczki:
    > Konwersja do PDFa nie jest
    > oczywista dla wszystkich i stawia kandydata w korzystnym swietle :)
    Gorzej jesli osoba odpowiedzialna za przegladanie zgloszen, nie bedzie
    miala acrobata i nie bedzie wiedziala co to jest pdf
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-02-09 08:36:27
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 08-02-2007 o 23:01:13 Kroket <kroket@BEZ_MIELONKI_op.pl> napisał(a):

> [...]
    > moga zniszczyc Twoje piekne formatowanie :). Konwersja do PDFa nie jest
    > oczywista dla wszystkich i stawia kandydata w korzystnym swietle :)

    W twoich oczach, ale kogo to obchodzi?. Sekretarka może nie otworzyć
    PDF-a, a osoba decyzyjna dostaje i tak wydruk.

    --
    "Miejski asfalt rodzi jedynie demokratów, biurokratów i dziwki."
    Mikołaj Gómez Dávila

  • 7. Data: 2007-02-09 09:12:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    badzio napisał(a):
    > Patrze, patrze a tu Kroket porozsypywal nastepujace haczki:
    > Gorzej jesli osoba odpowiedzialna za przegladanie zgloszen, nie bedzie
    > miala acrobata i nie bedzie wiedziala co to jest pdf

    Wiesz, a to oznacza, ze jest niekompetentna i wiesz, nie chcialbym tam
    pracowac, wiec na jedno wychodzi.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2007-02-09 09:20:51
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Kroket napisał(a):

    > Konwersja do PDFa nie jest
    > oczywista dla wszystkich i stawia kandydata w korzystnym swietle :)

    no to żeś poszalał.

  • 9. Data: 2007-02-09 10:46:30
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Tomek P. napisał(a):

    > W twoich oczach, ale kogo to obchodzi?. Sekretarka może nie otworzyć
    > PDF-a, a osoba decyzyjna dostaje i tak wydruk.

    Czyli lepiej pozostać przy formacie Worda?

    chairon

  • 10. Data: 2007-02-09 11:14:31
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    chairon napisał(a):

    > Czyli lepiej pozostać przy formacie Worda?

    Format w tym wszystkim ma najmniejsze znaczenie. Czy to będzie doc czy
    pdf to w żadna różnica. W w każdym biurze se już chyba poradzą z jednym
    czy drugim