PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak powinno się wysyłać CV i LM?

  • 61. Data: 2007-02-13 15:26:04
    Temat: Re: Jak powinno się wysyłać CV i LM?
    Od: "Jerry" <J...@g...com>

    On 13 Lut, 10:31, Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> wrote:
    > Dnia 12 Feb 2007 08:42:49 -0800, Jerry <J...@g...com>
    >
    > Fajnie, zostały po tym sicie jakieś firmy inne niż "Ziutek, Zenek, ich
    > blaszak, php i mysql" które potrafią odczytać ODT nie dlatego, że
    > używają OpenOffice, bo jest za darmo, ale dlatego, że takie są
    > standardy?

    Takich firm w ogóle nie brałem pod uwagę. :) I w oparciu o osobiste
    doświadczenia stwierdzam, że to dobre sito. Być może dla większości
    grupowiczów nie do przyjęcia, ale przecież nikogo nie zmuszam... Każdy
    zrobi jak uważa.

    > Tia, niby dlaczego miałyby?

    Hm... Bo SIWZ będzie w ODF? :)

    Pozdrawiam,
    Jerry
    --
    Signature error. Please insert signature into drive A:
    c:\>_

    (wiem, że nie oryginalne, ale bardzo mi się podoba)

  • 62. Data: 2007-02-13 15:37:48
    Od: "Jerry" <J...@g...com>

    On 12 Lut, 17:52, "Tomek P." <a...@y...pl> wrote:

    > Już to widzę, jak zacznie generować. A jeśli już, to MS Wordem z pluginem
    > do ODF. I będą odczytywane MS Wordem z pluginem do ODF.

    A jakie to ma znaczenie? W naszych rozważaniach nie są istotne
    narzędzia jakimi posługuje się potencjalny pracodawca celem odczytania
    dokumentu w znormalizowanym formacie, ale czy w ogóle będzie w stanie
    odczytać dokument. Czy zrobi to MS Wodrem, Word Perfectem, czy
    ChiWriterem :) - jego sprawa.

    Pozdrawiam,
    Jerry

  • 63. Data: 2007-02-13 18:02:52