PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy 16900 funtów w N. Irleand to dużo ?

  • 1. Data: 2007-02-08 14:12:52
    Temat: czy 16900 funtów w N. Irleand to dużo ?
    Od: "kacha" <h...@o...pl>

    Witam
    Dostałam propozycję pracy W północnej Irlandii płaca roczna to 16900 funtów na
    rok. Czy to dużo czy mało. Mam pracować w firmie farmacutycznej w
    laboratoriach kontorli produkcji. Firma zapewnia skromne zakwaterowanie za
    darmo, a praca jest niestety na 3 zmiany 6 dni w tygodniu.
    pozdrawiam
    Kasia

  • 2. Data: 2007-02-08 14:38:31
    Temat: Re: czy 16900 funtów w N. Irleand to dużo ?
    Od: "Michał Buslik" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kacha" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > laboratoriach kontorli produkcji. Firma zapewnia skromne zakwaterowanie za
    > darmo, a praca jest niestety na 3 zmiany 6 dni w tygodniu.

    Duzo to nie ale na rozsadne zycie jednej osoby wystarczy - w kazdym razie
    przelewac Ci sie w ten sposob ze nie bedziesz wiedziec co z pieniedzmi robic
    to nie bedzie, szczegolnie jesli Ci owe skromne zakwaterowanie nie
    przypasuje i bedziesz zmuszona cos wynajac a firma nie doplaci

    Ja bym to porownal do zycia w Polsce ( nie w Wawie :-) ) za 2 tys PLN na
    reke - nie jest super ale i nie jest tragicznie