PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie zarobki...

  • 1. Data: 2007-02-08 18:07:49
    Temat: Jakie zarobki...
    Od: "tom" <l...@w...pl>

    Witam

    Dostałem oferte pracy w jednym z najwiekszych portali internetowych w Polsce
    na stanowisku administrator systemow...Chcialbym sie
    dowiedziec czy orientuje sie ktos na jaka place moge liczyc po 3 miesiecznym
    okresie probnym. ?? (Jedno z wiekszych miast w Polsce)

  • 2. Data: 2007-02-08 19:59:19
    Temat: Re: Jakie zarobki...
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    To ty jako pracownik nam to powiesz
    :]

  • 3. Data: 2007-02-08 20:27:04
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    tom <l...@w...pl> wrote:

    > na stanowisku administrator systemow...Chcialbym sie
    > dowiedziec czy orientuje sie ktos na jaka place moge liczyc po 3 miesiecznym
    > okresie probnym. ?? (Jedno z wiekszych miast w Polsce)

    Pół samochodu.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2007-02-08 20:54:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eqfov1$fi3$1@atlantis.news.tpi.pl tom <l...@w...pl>
    pisze:

> [...]
    > dowiedziec czy orientuje sie ktos na jaka place moge liczyc po 3
    > miesiecznym okresie probnym. ?? (Jedno z wiekszych miast w Polsce)
    Na żadną.
    Przekaż tę odpowiedź swojemu następcy na okresie próbnym, żeby już nie
    musiał tu pytać.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-02-09 14:49:26
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 8 Feb 2007 19:07:49 +0100, tom napisał(a):

> [...]
    > dowiedziec czy orientuje sie ktos na jaka place moge liczyc po 3 miesiecznym
    > okresie probnym. ?? (Jedno z wiekszych miast w Polsce)

    No pomijajac ze wyzej komentarze dosc ostro puentuja Twoje pytanie - czemu
    nie zapytales o to swojego pracodawcy?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2007-02-09 14:53:27
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 08-02-2007 o 19:07:49 tom <l...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > miesiecznym
    > okresie probnym. ?? (Jedno z wiekszych miast w Polsce)

    Czyli: jakieś miasto, jakaś firma, jakiś portal... no to jak tyle wiadomo
    to pensja pewnie będzie jakaś.

    A dlaczego nie zapytasz pracodawcy?

  • 7. Data: 2007-02-09 16:23:35
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > Czyli: jakieś miasto, jakaś firma, jakiś portal... no to jak tyle wiadomo
    > to pensja pewnie będzie jakaś.

    Miasto to pewnie Kraków a jak Kraków to Interia lub Onet :)