PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak myślicie

  • 61. Data: 2005-10-21 10:03:20
    Temat: Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości
    news:djae0i$cml$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > inna role. Przykladem staroswieckim jest CPU :). Po to, zeby przyspieszyc
    > projektowanie i skladanie i zmaksymalizowac korzystanie z juz
    > zaprojektowanych i przetestowanych skladnikow, zamiast je skladac, robi
    sie
    > coraz bardziej ruchome klocki o coraz szerszym polu potencjalnego
    > zastosowania, az do np. listy bramek logicznych wraz z polaczeniami. Czy
    ja
    > zle zrozumialam to z kilku artykulow z amerykanskiej prasy IT, czy jestem
    > nienormalna jako ktos, komu wydaje sie, ze poziom abstrakcji nie jest tu

    A zaprojektujesz za mnie strategię marketingową dla takiej branży? :)

    pozdr.
    m.

  • 62. Data: 2005-10-21 10:09:10
    Temat: Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Kira" <c...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Sieć i komputery, tudzież inne "niu" technologie, które są
    > nie tylko jakimśtam narzędziem, ale potężną bazą możliwości.
    > A punktem stycznym jest to, że wiemy jak ich użyć.
    >
    > Popierdolone? Owszem. Ale jakie fajne :) Jakoś tak w zeszłym
    > roku rzuciłam na IRCu że właśnie rozpieprzyłam ostatnią swoją
    > klawiaturkę. Na drugi dzień rano Servisco przywiozło mi nową,
    > świetnego Compaqka, na którym zresztą właśnie klepię. Przysłał
    > mi ją właśnie kumpel z IRCa, widziałam go na oczy dokładnie
    > jeden raz. Bo tak jakoś wpadło mu do głowy, że mi podeśle ;)

    Rozumiem dobrze, o czym mowisz, ale IMHO przesadzasz z ta wyjatkowoscia
    spolecznosci "geekowskiej" czy jak ja nazwac. Otoz zjawisko spolecznosci
    mocno polaczonej wspolnym zainteresowaniem, udzielajacej sobie wzajemnej
    daleko posunietej pomocy na podstawie przynaleznosci - bez wymogu osobistego
    znania czy blizszej przyjazni z tym, komu sie wyswiadcza uprzejmosc - jest
    bardzo stare, co najmniej tak jak masoneria :). Internet dal tylko nowa
    forme komunikacji ulatwiajaca tworzenie sie tego rodzaju formalnych lub
    nieformalnych grup spolecznych. Opisywany przez Ciebie zestaw zjawisk
    widzialam takze w grupach opartych na innych zainteresowaniach niz
    geekowskie, choc cos w tym jest, ze takie grupy wydaja sie wieksze, trwalsze
    i bardziej spojne, gdy zainteresowanie jest polaczone z mozliwoscia
    zarabiania na nim i "stadne" z natury, tzn. zrobienie czegos fajnego na
    wieksza skale wymaga zespolu i w sposob naturalny miedzy czlonkami grupy
    tworza sie jakies wiezi biznesowe.

    I.

  • 63. Data: 2005-10-21 10:09:59
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    > A zaprojektujesz za mnie strategię marketingową dla takiej branży? :)

    A komu chcecie to sprzedawac?

    I.

  • 64. Data: 2005-10-21 10:12:19
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Immona wrote:

    > Opisywany przez Ciebie zestaw zjawisk widzialam takze w grupach
    > opartych na innych zainteresowaniach niz geekowskie

    A nie no, pewnie że tak. "Wyjątkowość" tej konkretnej polega
    IMO głównie na tym, że jakby większy zasięg może mieć -- mamy
    w końcu do dyspozycji każdy kawałek Świata, w którym istnieje
    jakieś łącze internetowe ;)

    To powyżej to była ino moja reakcja na teorię, jakby chodziło
    tu o bandę szczeniaków w wieku lat 16, przyrośniętych na stałe
    do komputera, których interesują tylko OSy i rysowane panienki
    o figurze pająka i z olbrzymimi oczami ;)

    Kira

  • 65. Data: 2005-10-21 10:15:18
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Immona wrote:

    > Soczewka kontaktowa z wyswietlaczem i dyskretnie uzywanym
    > pilotem. Dwukropek i nawias pojawiaja sie na odpowiednia
    > chwile w Twojej zrenicy, podczas gdy Ty zachowujesz kamienna
    > twarz :D

    Sadystka ;>>> Zdajesz sobie sprawę, że teraz będę kombinować
    jak to wykonać, no nie? ;>>

    Kira

  • 66. Data: 2005-10-21 10:20:50
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm>

    > I słusznie, bo to nie zainteresowania. To sposób na życie.

    Kira, gloryfikujessz wlasna paczke, przyzwyczajenia, "sposob bycia", whatever.
    Niech Ci bedzie, nie bede sie wyzlosliwial. Ale to z czym jest kojarzona
    subkultura geekow nie zalezy wylacznie od Ciebie i Twoich znajomych - zalezy od
    milionow innych ludzi utozsamiajacych sie z ta etykietka, czy chcesz tego czy
    nie.

    > ....Sci-fi akurat lubię, od dzieciaka.
    > A z tymi gadżetami to nie wiem o co chodzi? :)

    Gadzetomania to przesadny zachwyt nad gadzetami - elektronicznymi zabawkami.

    A.

  • 67. Data: 2005-10-21 10:25:58
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm>

> [...]
    > do komputera, których interesują tylko OSy i rysowane panienki
    > o figurze pająka i z olbrzymimi oczami ;)

    Alez mi nie chodzilo bynajmniej o sam wiek - raczej o zestaw zainteresowan,
    pewne sztampy w gustach.

    A.

  • 68. Data: 2005-10-21 10:42:23
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 21-10-2005 o 08:53:12 Aleksander Galicki <c...@p...fm>
    napisał:

    > Nice try. Po raz pierwszy widze gloryfikacje geekowej subkultury poprzez
    > odwolanie sie do "ciekawosci swiata". Niestemy IMO ta "ciekawosc swiata"
    > przewaznie sie sprowadza do chronicznej gadzetomanii.

    hahhahahhahahaha.
    Odeprę dwa zarzuty jednocześnie: _Geek_ ze mnie jak z koziej dupy trąba,
    ponieważ bezskutecznie próbuję ustalić, dlaczego moja _antygadżetowa_
    notka jest widoczna na głównej stronie bloga oraz na
    http://tolep.blogsome.com/2005/10/20/ - natommiast na
    http://tolep.blogsome.com/2005/10/20/klaptopia-zatac
    za-kręgi/ już nie, a
    właśnie ten ostatni link jest w feedzie RSS...

    A gdy już jako-tako opanuję Wordpressa, pewnie blogowanie mnie znudzi... ;)

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie.
    http://tolep.blogsome.com

  • 69. Data: 2005-10-21 10:50:25
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Aleksander Galicki wrote:

    > Alez mi nie chodzilo bynajmniej o sam wiek - raczej o zestaw
    > zainteresowan, pewne sztampy w gustach.

    Zestaw zainteresowań to jest jeden wspólny, a oprócz niego
    od cholery zupełnie różnych. Klasyfikacja niemozliwa ;)

    Poza tym "domena ludzi bardzo młodych" na moje oko brzmi
    raczej jednoznacznie...

    Kira

  • 70. Data: 2005-10-21 10:50:36
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm>

> [...]
    > http://tolep.blogsome.com/2005/10/20/klaptopia-zatac
    za-kręgi/ już nie, a
    > właśnie ten ostatni link jest w feedzie RSS...

    Alez to nie byl personalny przytyk - ze niby jestes geekiem. Wg mnie "ciekawosc
    swiata" nie ma sie poprostu nijak z wsiakaniem w swiat "nowych technologii".

    A.