PracaGrupypl.praca.dyskusje › To nie bujda - zarabianie w internecie jest możliwe

  • 1. Data: 2005-10-19 20:00:24
    Temat: To nie bujda - zarabianie w internecie jest możliwe
    Od: "Szczęśliwy zarobkowicz" <n...@p...onet.pl>

    Ja już mam pierwsze zarobione pieniądze - co prawda raptem 2 zł ale to już coś
    ; trochę poszperałem i znalazłem kilka firm które w rosądnym czasie płacą .

    Na początek Tomik Mail - firma oferuje zaówno zarabianie na czytaniu mejli i
    klikaniu w bannery ( mało tego ) jak i na promowaniu strony .
    Dają 60 groszy za każde 1000 unikalnych odsłon specjalnej strony .
    Minimum do wypłaty 2 $ ( na Egold ) lub 5 zł na konto w polskim banku .

    W tej firmie zarobiłem powyższe 2 zł ( kolejna wypłata jest w drodze - admin je
    realizuje w ciągu 14 dni ) .

    http://www.tomik.com.pl/site/index.php?refid=2956

    Druga firma to Early Cash

    Podobna do TM , różne sposoby zarobku , prym wiedzie poromowanie strony - 60
    groszy za 1000 odsłon

    Minimum 9.99 zł do wypłaty

    5 poziomow poleconcych :

    - 1 poziom - 12%
    - 2 poziom - 10%
    - 3 poziom - 8%
    - 4 poziom - 5%
    - 5 poziom - 1%

    - Co tydzien 3 losowe wyplaty!

    Platnosci na E-Gold, MoneyBookers, INTGold, Polskie Konto Bankowe (mBank) oraz
    Przekazem Pocztowym

    http://www.early-cash.com/site/index.php?refid=reyde

    3 firma to Stoowa

    Taki sam typ jak poprzednie 2 , 1000 odsłon warte 1 zł Exclamation Exclamation
    Exclamation

    Min. do wypłaty 99 zł

    Wypłaty poprzez E-Gold, MoneyBookers
    oraz przelew na Polski Bank.!

    http://www.stoowa.com/paidmail/site/index.php?refid=
    2020

    Teraz przechodzimy do promowania stron ww. firm .

    Od tego są autoSurfy .

    Z tych co znam te 3 są najlepsze :

    http://www.estrixsurf.com - 1000 free kredytów po wysurfowaniu 30 stron

    http://www.smart-surfers.com/ - 200 darmowych kredytów po wysurfowaniu 40 stron
    , możliwość dalszego surfowania .

    Oraz absolutny HIT , firma która dopiero dziś odkryłem

    Na starcie dostajemy :

    5 000 kredytów w autosurfie
    100 kredytów w manual surfie
    po 10 000 wyświetleń bannera i linku tekstowego .

    Dalsze bonusy :

    Manual Surf ratio 2:1

    AutoSurf ratio 1:1

    Banner/Text link surf ratio 2:1

    5 poziomów refelersów , każdy po 20 % + 50 kredytów Manual Surf ,2500 Auto surf
    , 1000 wyświetleń bannera i linku za każdego refka niezależnie od poziomu.

    na poziomie FREE MEMBERS wolno mieć po 5 stron , bannerów i linków .

    Konwersja kredytów na impresje bannera/tekst linku :

    1 manual = 30 Impresji bannera
    1 auto = 20 Impresji bannera

    1 manual = 50 Impresji linku tekstowego
    1 auto = 40 Impresji linku tekstowego

    oraz konwersja kredytów z manuala na auto w stosunku 1:10

    Dodatkowo za każda unikalną odsłonę strony refka co 2 tygodnie dostajemy 0,5
    manual i 3 auto kredyty

    Zapraszam do zapisu

    http://www.trafficracer.com/?rid=19962

    ja po 6 h mam ~ 800 kredytów

    Do tego konto na E-Gold i/lub MoneyBookers i można zarabiać .

    Jak kto chce to mogę pokazać dowody .

  • 2. Data: 2005-10-19 20:19:14
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Jak kto chce to mogę pokazać dowody .

    Nie mow, ze d*** wypniesz publicznie ? ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-10-19 20:31:30
    Od: "Konrad Zach" <k...@k...com>

    cudownie....

  • 4. Data: 2005-10-19 20:47:35
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia 19 Oct 2005 22:00:24 +0200, Szczęśliwy zarobkowicz napisał(a):

    > Ja już mam pierwsze zarobione pieniądze - co prawda raptem 2 zł ale to już coś
    > ; trochę poszperałem i znalazłem kilka firm które w rosądnym czasie płacą .

    Zainwestuj ten czas, który spędzasz na klikaniu w te shity w coś naprawdę
    ciekawego, tyle jest w sieci kursów różnych języków programowania, HTML
    etc.

    I zastanów się czy łatwiej będzie Ci kiedyś kupić coś sobie za pensję
    informatyka/programisty czy za wyklikane grosze z tych stron.

    Adam

  • 5. Data: 2005-10-19 20:56:38
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    Szczęśliwy zarobkowicz <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > płacą .
    >
    > Na początek Tomik Mail - firma oferuje zaówno zarabianie na czytaniu mejli i

    kiedys byl pikaczu teraz jest klikaczu :]

  • 6. Data: 2005-10-19 21:49:27
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Szczęśliwy zarobkowicz wrote:

    > Ja już mam pierwsze zarobione pieniądze - co prawda raptem
    > 2 zł ale to już coś

    A przeliczyłeś może przy okazji ile kosztowało zarobienie
    tych 2zł? ;) Zakładam, że nie za bardzo... ;>

    > Dają 60 groszy za każde 1000 unikalnych odsłon specjalnej
    > strony . Minimum do wypłaty 2 $ ( na Egold ) lub 5 zł na
    > konto w polskim banku .

    Czyli jedyne 8.000 odsłon? Bombowa cena. Jeśli masz taką
    oglądalność, to kupuję u Ciebie reklamę. Nawet za złotówkę
    za każde 1000 odsłon, a co mi tam, jak szaleć to szaleć ;>

    > Taki sam typ jak poprzednie 2 , 1000 odsłon warte 1 zł
    > Exclamation Exclamation Exclamation

    Hm. No dobra. Niech będzie 1,50 za 1000 odsłon, jesłi te
    1000 odsłon będzie zrealizowane w ciągu max. tygodnia. Jak
    w ciągu 3 dni to płacę całe 2zł!

    Nie czujesz, że frajera z siebie robisz?

    Kira

  • 7. Data: 2005-10-20 13:51:19
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Szczęśliwy zarobkowicz wrote:

    > Ja już mam pierwsze zarobione pieniądze - co prawda raptem 2 zł ale to już coś
    > ; trochę poszperałem i znalazłem kilka firm które w rosądnym czasie płacą .

    Zamiast tak siedzieć i klikać lepiej naucz się jakiegoś języka i napisz
    program który będzie klikał za ciebie, "a ty w tym czasie masz wolne" :-)

  • 8. Data: 2005-10-20 14:10:20
    Od: "Forest" <g...@w...pl>

    > Zainwestuj ten czas, który spędzasz na klikaniu w te shity w coś naprawdę
    > ciekawego, tyle jest w sieci kursów różnych języków programowania, HTML
    > etc.

    popieram przedmówcę, mi nawet szkoda było czasu na czytanie tego meila