PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak myślicie

  • 121. Data: 2005-10-28 16:05:38
    Temat: Re: jak myślicie
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    DO napisał(a):

    > (dobrze, ze nie marynakrka, adidasy i do
    > tego jako ozdoba biale skarpetki-buuuu mam alergie).
    W życiu! To jak ubrać habit i uczesać na irokeza.

    > Z drugiej jednak strony
    > czesto zastanawiam sie na ile ludzie potrafia oddzielis swoje zycie
    > prywatne, osobiste od zawodowego.
    Czasem bardzo ciężko, zwłaszcza, jeśli jedno z drugim się zazębia (praca
    to pasja albo związek z osobą, z którą jesteś związany(a)zawodowo).

    > Z poczynionych obserwacji wnioskuje, ze
    > osoby, ktore do pracy chodza ubrane tak jak poza praca, bardzo czesto
    > przenosza swoje sprawy z zycia prywatnego na platforme zawodowa, a osoby,
    > ktore do pracy przychodza nazwijmy to umownie w garniturze a poza praca, tak
    > jak napisales "wskakuja" w swobodne t-shirty, dresy, etc., potrafia w jakis
    > sposob oddzielic swoje zycie prywatne od zawodowego.
    Myślę, że na to nie ma reguły, mimo, iż ubiór jest "społecznym
    uniformem". Osoby wybierające garnitury, mimo, iż mogą ubrać się na
    sportowo, często zwą je swoją zbroją, dodatkowym pancerzem,
    ochraniającym przed wyimaginowanym atakiem (w sensie: garnitur zapewnia
    wyższą ocenę w oczach społeczeństwa, jest więc ochroną przeciwko
    wszelkim objawom społecznej fobii, związanej z paraliżujym lękiem przed
    oceną w oczach innych ludzi).

    > To z kolei zrodzilo we
    > mnie refleksje czy w pracy nalezy pokazywac emocje.
    Jak najbardziej trzeba, ale należy formułować je aertywnie, bez
    narażania innych ludzi na agresję. Biegun przeciwny tej postawy to
    uległość, czyli dławienie własnych potrzeb i emocji, co prowadzi do
    frustracji, wypalenia, różnych innych mało ciekawych efektów.

    pozdr.
    m.

  • 122. Data: 2005-10-29 15:43:38
    Od: Jołop <...@m...pomaranczy>

    W artykule <djr6pp$6t5$1@inews.gazeta.pl> Maciek Sobczyk napisał(a):
    > DO napisał(a):
    >

    > wątku) ma schludność. Wielu moich znajomych, po uwolnieniu ze
    > służbowych, codziennych garniturów wskakuje w dzikie, młodzieżowe ciuchy
    > (np. koncertowy T-shirt ostrej metalowej kapeli - nie ze względu na
    > muzyczne gusta tylko wzór, zresztą T-shirt i tak pewnie jest zabrany
    > synowi. No i oczywiście zakryty jest bardziej stonowaną bluzą), w
    > których wreszcie można wywalić się na trawie z puszką piwa bez stresu,
    > że to nie "ą" ani "ę".

    A potem, przez takich pozerów gawiedź mówi, że metale to leżące w trawie pijaki.

    --
    Bo Jołop był wyjątkowo nieatrakcyjny no i taki jak się nazywał, ale w walce
    to był brudas po prostu horror szoł! i bardzo zręczny w butach.

  • 123. Data: 2005-10-29 20:27:06
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Jołop napisał(a):

    > A potem, przez takich pozerów gawiedź mówi, że metale to leżące w trawie pijaki.
    A skąd Jołopie od razu sugestia, że to pozerzy? Człowiek nie ma prawa do
    relaksu, w takiej formie, która nikomu nie wadzi?

    Zdaje się, że napisałem, iż t-shirt przykryty jest bluzą.

    I nie podejrzewasz chyba drogi Jołopie, że wylegują się tak na skwerku w
    środku miasta??

    pozdr.
    m.

  • 124. Data: 2005-10-29 21:18:43
    Od: "DO" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Jołop" <...@m...pomaranczy> napisał w wiadomości

    > A potem, przez takich pozerów gawiedź mówi, że metale to leżące w trawie
    pijaki.

    Ubranie T-shirtu (bez wzgledu na jego pochodzenie) czy tez wywalenie sie z
    puszka piwa w trawie jest czynem o zerowej szkodliwosci spolecznej. Dopiero
    brak zapanowania nad emocjami, czy tez szerzenie niesprawdzonych informacji
    rodzi problemy.

    Pozdrawiam

  • 125. Data: 2005-10-31 17:00:22
    Od: Jołop <...@m...pomaranczy>

    W artykule <dk0mje$8ut$1@inews.gazeta.pl> Maciek Sobczyk napisał(a):

    > A skąd Jołopie od razu sugestia, że to pozerzy? Człowiek nie ma prawa do
    > relaksu, w takiej formie, która nikomu nie wadzi?

    Człowiek noszący koszulkę kapeli o której nic nie wie to pozer. Wiem, że
    nie ma zakazu bycia pozerem, mogą nosic co chcą i im tego nie zabraniam,
    ale mnie to trochę razi. Pamiętam czasy gdy ktoś nie potrafił wymienić całej
    dyskografii grupy z koszulki lub nie znał składu - to koszulka była
    niszczona lub zmieniała właściciela (oczywiście - takie rzeczy robili
    nastolatkowie dorosły człowiek tak się nie zachowuje).

    > Zdaje się, że napisałem, iż t-shirt przykryty jest bluzą.

    Ale jak słoneczko przygrzeje to pewnie bluzy zdejmują?

    > I nie podejrzewasz chyba drogi Jołopie, że wylegują się tak na skwerku w
    > środku miasta??

    Nie, sądzę że gdzieś na obrzeżach, w pobliżu nowych osiedli.

  • 126. Data: 2005-10-31 20:46:37
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Jołop napisał(a):

    > Człowiek noszący koszulkę kapeli o której nic nie wie to pozer.

    A może po prostu gustuje w dziwacznej ornamentyce takich koszulek?

    Jako że OT więc EOT.

    pozdr.
    m.