PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukujący pracy UWAGA na....

  • 1. Data: 2005-10-20 08:49:36
    Temat: Poszukujący pracy UWAGA na....
    Od: "Gal Anonim" <i...@o...pl>

    Firma Tuplex poprzez agencję Bigram oraz własne ogłoszenia poszukuje do pracy
    specjalistów. Pragniemy uprzedzić osoby zainteresowane, że z dużym
    prawdopodobieństwem można przypuszczać, iż WASZA KARIERA skończy się w tej
    firmie po 3 lub 6 miesiącach. Jest to stała praktyka tej firmy. Stała pracę ma
    tam 6 najbardziej zaufanych osób /znajomi/ (będących na własnej działalności,
    ale pracujących jak na etacie), a reszta jest rotowana.
    Ostrzegam i pzdr.
    Gal Anonim

  • 2. Data: 2005-10-20 09:05:49
    Temat: Re: Poszukujący pracy UWAGA na....
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>

    Użytkownik "Gal Anonim" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    działalności,
    > ale pracujących jak na etacie), a reszta jest rotowana.
    Tuplex w Gliwicach? Możesz podać link?

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2005-10-20 09:09:21
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Gal Anonim napisał(a):

    > Ostrzegam i pzdr.
    > Gal Anonim

    ale Gal Anomim jakos sie nazywa?

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 4. Data: 2005-10-20 11:06:51
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > ale Gal Anomim jakos sie nazywa?

    Zmienia nicki jak rekawiczki, ale da sie znalezc.

    I.

  • 5. Data: 2005-10-20 11:50:56
    Od: "Gal Anonim" <i...@o...pl>

    czy coś niezgodnie z prawem:-))? niestety nie!!
    a zamiast qrwa krytykowć - to się mówi dziękuje, że chcę zaoszczędzić ludziom
    nie przyjemnych uczuć.

  • 6. Data: 2005-10-20 12:14:02
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Gal Anonim napisał(a):
    > czy coś niezgodnie z prawem:-))? niestety nie!!
    > a zamiast qrwa krytykowć - to się mówi dziękuje, że chcę zaoszczędzić ludziom
    > nie przyjemnych uczuć.
    Jesli podpisujesz sie Gal Anonim tzn ze boisz sie konsekwencji tego co
    napisales. A jesli sie boisz - tzn ze po prostu klamiesz i wiesz ze
    bylbys pociagniety do odpowiedzialnosci.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-10-20 12:30:45
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Gal Anonim napisał(a):
    > czy coś niezgodnie z prawem:-))? niestety nie!!
    > a zamiast qrwa krytykowć - to się mówi dziękuje, że chcę zaoszczędzić ludziom
    > nie przyjemnych uczuć.

    E tam...zieeeew...

    --
    czarny
    http://www.plenerowe.prv.pl

  • 8. Data: 2005-10-20 12:47:32
    Od: "Gal Anonim" <i...@o...pl>

    czy ćpałeś coś kolego?
    po pierwsze strasznie daleko sieżne wnioski wyciągasz.
    po drugie są zawody, w których lepiej zostać anonimowym, wręcz trzeba takim
    być, np. wywiadownie gospodarcze.
    po trzecie jhaki miałbym powód w okłamywaniu ludzi szukających pracy?
    a teraz idź spać

  • 9. Data: 2005-10-20 12:54:27
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-10-20 14:14, Użytkownik badzio napisał:

    > Jesli podpisujesz sie Gal Anonim tzn ze boisz sie konsekwencji tego co
    > napisales. A jesli sie boisz - tzn ze po prostu klamiesz i wiesz ze
    > bylbys pociagniety do odpowiedzialnosci.

    A nie słyszałeś o zwykłej ludzkiej złośliwości? Jakby się przedstawił,
    to być może były pracodawca zrobiłby wszystko, żeby Gall już w danym
    mieście łatwo pracy nie znalazł.

    --
    Witiia

  • 10. Data: 2005-10-20 13:14:34