PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inzynierownie ?????

  • 31. Data: 2005-11-15 08:17:52
    Temat: Re: Inzynierownie ?????
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > Hmm... ostatnio moja firma zakupiła kompa, który kosztował tyle co
    > mieszkanie w Wawie czyli ponad 200 tys pln...a nie jest to wcale górna
    cena.

    Wpisałem w google "obrabiarka" i proszę np. cena 2,5k pln...phi... ;-P

    --
    Pozdr
    Tytus

  • 32. Data: 2005-11-15 08:18:06
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Kapsel napisał(a):

    > Hehe, widze juz tu idze nowa fala z pl.rec.www ^_^

    Tutaj nowa, ale trzeba siać.

    > Ale dobrze, dobrze. Mnie wyciagneli z bagna tabelek, to moze i innych cos
    > cknie.

    ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 33. Data: 2005-11-15 09:28:24
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał:

    > No to skoro jest tak dobrze to dlaczego nie ma pracy dla informatyków.
    > A i pensje też jakieś głodowe.

    Nie znam nikogo z mojego wydziału, kto by był bezrobotny. Zazwyczaj
    zaczynali
    pracę już na studiach, niektórzy na pierwszym roku. Na pensje też
    raczej nie narzekają.

    > Inżynier górnik jak jest cwany to odbębni w polskiej
    > kopalni ze trzy lata i jedzie do Argentyny albo innej Australii.

    Tak samo jak programista w Irlandii, Anglii, czy USA. A naprawdę
    dobry inżynier, prawdziwy specjalista w jakieejść dziedzinie
    (nieważne, czy to będzie informatyka, czy metalurgia), raczej
    nie będzie miał problemu znaleźć przyzwoicie płatne i ciekawe
    zajęcie w Polsce. Natomiast jak ktoś przez całe studia się
    obija, kupuje projekty, podstawia kolegów na egzaminy, nie
    stara się zdobyć żadnej praktyki w zawodzie (bo woli się
    pobawić, albo jechać zbierać truskawki za większą kasę),
    to się zgodzę - taki inżynier może mieć problemy
    ze znalezieniem pracy.
    A Polska przyciąga zachodnie firmy tym, ża mamy dobrych inżynierów
    za relatywnie niską cenę (nawet mimo tych wszystkich podatków, ZUSów
    i innych instrumentów solidarnej Polski).

    ch.

  • 34. Data: 2005-11-15 09:48:24
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Tytus napisał(a):

    > może
    >
    > Ale napisze np. program do symulacji zgnieceń samochodów. A taki inżynier
    > mechniki napisze? Nie napisze.
    > A taki programik wart będzie dużo więcej niż taki inżynier mechaniki.

    I napisze program do symulacji jeżdżenia. I taki program będzie więcej wart
    od samochodu.

    ;]

    Dyskusja o nad wyższością świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocnymi.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 35. Data: 2005-11-15 10:51:58
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

    Nie zaobserwowalem wzrostu ogloszen
    > poszukujacych inzynierow, wiec moje pytanie gdzie ich szukaja?
    > Jesli ktos moze podzielic sie ta "tajemna" wiedza....
    >
    > pozdrawiam
    > xyloo

    a na przykład ja szukam. i wcale nie trzeba znać 10 programów i 4 jezyków,
    ale doswiadczenie jakies jednak mieć. puściłam na pl.sci.inzynieria info to
    mnie wyklęli, wiec jak ktoś chce się dowiedzieć więcej to na prv.
    pozdr. E.

  • 36. Data: 2005-11-15 10:57:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała napisał(a):

    > I napisze program do symulacji jeżdżenia. I taki program będzie więcej wart
    > od samochodu.

    Jednoosobowo napisze symulator, warty wiecej niz auto? ;PPP Prawdziwy
    Geniusz ;PPP

    j.

  • 37. Data: 2005-11-15 11:00:45
    Od: "Piotr D" <j...@i...pl>

    Wydaje mi sie ze grupa informatykow również nie napisze programu MES (FEM)
    bez konsultacji z inzynierem mechanikiem czy innym "technicznym".

  • 38. Data: 2005-11-15 11:03:39
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    drewnokocur napisał(a):
    > puściłam na pl.sci.inzynieria info to
    > mnie wyklęli,

    Cześć Drewnokocurze :)

    Zanim wyklną Cię i tutaj, to napiszę, że koleżanka Drewnokocur, pełna
    dobrych chęci nie chciała zaspamować, wie obecnie, że ogłoszenia o pracę
    umieszcza się na pl.praca.oferowana i tylko tam zamieszcza ogłoszenia.

    Prawda?

    pozdrawiam z głębin nowej pracy
    Maciek

  • 39. Data: 2005-11-15 11:05:31
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Piotr D napisał(a):
    > Wydaje mi sie ze grupa informatykow również nie napisze programu MES (FEM)
    > bez konsultacji z inzynierem mechanikiem czy innym "technicznym".

    Jeśli zna odpowiednie algorytmy, to poradzi sobie bez trudu. Problem nie
    w tym, by zrozumieć ideę elementów skończonych, pola wytężenia czy
    metody Castilliano tylko umieć przełożyć owe na język programowania.

    pozdr.
    m.

  • 40. Data: 2005-11-15 11:21:52
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

    taa
    pewnie że wiem, ale ze swiadomością czekającego wiadra pomyj chciałam
    wydrzeć dla siebie trzy grosze. grupa docelowa...
    no i wydarłam ze dwa.
    a w oferowanej to gąszcz.

    ktoś miał się odezwać i odwiedzic nawet...
    :-)