PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inzynierownie ?????

  • 1. Data: 2005-11-14 12:13:27
    Temat: Inzynierownie ?????
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Publikatory na potege pisza jak to w naszym kraju potrzebni, ba
    rozchwytywani sa wszyscy inzynierowie.
    Przeczytalem nawet ze absolwent moze dostac 3-4 tys netto a doswiadczeni
    15-14 tys. Mam nadzieje ze takie przypadki gdzies za siemioma gorami sie
    zdazaja bo ja nie znam i nie slyszalem. Nie zaobserwowalem wzrostu ogloszen
    poszukujacych inzynierow, wiec moje pytanie gdzie ich szukaja?
    Jesli ktos moze podzielic sie ta "tajemna" wiedza....

    pozdrawiam
    xyloo

  • 2. Data: 2005-11-14 12:15:20
    Temat: Re: Inzynierownie ?????
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Xyloo napisał(a):

    > Publikatory na potege pisza jak to w naszym kraju potrzebni, ba
    > rozchwytywani sa wszyscy inzynierowie.

    To prawda. Wystepuje niedosyt technicznych ;)

    > Przeczytalem nawet ze absolwent moze dostac 3-4 tys netto a doswiadczeni
    > 15-14 tys.

    A tak, w Londynie ;P

    j.

  • 3. Data: 2005-11-14 12:33:08
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Xyloo napisał(a):
    > Przeczytalem nawet ze absolwent moze dostac 3-4 tys netto a doswiadczeni
    > 15-14 tys. Mam nadzieje ze takie przypadki gdzies za siemioma gorami sie
    > zdazaja bo ja nie znam i nie slyszalem.
    Absolwent Politechniki (mgr inz.) po informatyce, jako programista -
    krakow, wroclaw. Raczej w wiekszych firmach, korporacjach i raczej
    dolnej niz gornej granicy przedzialu ktory podales.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-11-14 13:09:07
    Od: D A O L E R <d...@p...onet.pl>

    januszek wrote:
    > Xyloo napisał(a):
    [...]
    > A tak, w Londynie ;P

    taaaa tylko w londynie taka suma dla doswiadczonego inzyniera to raczej
    malo... powiem wiecej to nawet bardzo malo

    pzdr
    Piotrek

  • 5. Data: 2005-11-14 13:16:21
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Xyloo" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poszukujacych inzynierow, wiec moje pytanie gdzie ich szukaja?
    > Jesli ktos moze podzielic sie ta "tajemna" wiedza....

    Tyle ze publikatory pisza o _inzynierach_, a nie absolwentach WSTiT(*)
    sprzedajacych ten tylul za kilka tysiecy PLN.

    sz.

    * WSTiT - Wyzsza Szkola Tego i Tamtego

  • 6. Data: 2005-11-14 13:20:44
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    > Tyle ze publikatory pisza o _inzynierach_, a nie absolwentach WSTiT(*)
    > sprzedajacych ten tylul za kilka tysiecy PLN.

    to racja
    osobiscie uwazam ze za tymi wielkimi potrzebami kadry inzynierskiej ktora
    dodatkowo kreuja zachodnie koncerny siadajace w Polsce kryje sie
    poszukiwanie ludzi z 3 fakultetami, programowanie w 10 systemach + 4 jezyki
    biegle do pracy przy tasmie, lub innych mechanicznych czynnosci za
    maksymalnie srednia krajowa.

  • 7. Data: 2005-11-14 14:40:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    D A O L E R napisał(a):

    > taaaa tylko w londynie taka suma dla doswiadczonego inzyniera to raczej
    > malo... powiem wiecej to nawet bardzo malo

    2500-3000 funciakow na start? Moim zdaniem to realne wynagrodzenie. Od razu
    nikomu nie placa przeciez wiecej. Tam tez trzeba pokazac, ze cos sie umie.

    j.

  • 8. Data: 2005-11-14 15:27:12
    Od: D A O L E R <d...@p...onet.pl>

    januszek wrote:

    > 2500-3000 funciakow na start? Moim zdaniem to realne wynagrodzenie. Od razu
    > nikomu nie placa przeciez wiecej. Tam tez trzeba pokazac, ze cos sie umie.

    14-15k pln to imho 2350 - 2500 funtow...
    na poczatek istotnie nie placa wiecej, ale przeciez wyraznie jest
    napisane *doswiadczonego inzyniera* a w takim przypadku 3500 - 4000 to
    niemal standard...

    pzdr
    Piotrek

  • 9. Data: 2005-11-14 15:42:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    D A O L E R napisał(a):

    > 14-15k pln to imho 2350 - 2500 funtow...
    > na poczatek istotnie nie placa wiecej, ale przeciez wyraznie jest
    > napisane *doswiadczonego inzyniera* a w takim przypadku 3500 - 4000 to
    > niemal standard...

    Skoro jest tak napisane, to faktycznie o czym mówimy... ;PPP

    j.

  • 10. Data: 2005-11-14 17:14:54
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Absolwent Politechniki (mgr inz.) po informatyce, jako programista -
    > krakow, wroclaw. Raczej w wiekszych firmach, korporacjach i raczej
    > dolnej niz gornej granicy przedzialu ktory podales.

    Nie porównuj informatyka z inżynierem produkcyjnym albo konstruktorem.
    Informatyk, elektronik to dla inżynierów zatrudnionych w przemyśle robole.
    Zaprojektuje formę wtryskową informatyk. Nie zaprojektuje. Co najwyżej może
    program do liczenia śrubek w tej formie zrobić. Większość stanowisk typu
    informatyk to naciągane etaty. Najtańsze miejsca pracy. Porównaj cenę obrabiarki
    z ceną komputera. Tomek