PracaGrupypl.praca.dyskusje › wojsko dla informatyka?

  • 1. Data: 2005-11-13 22:13:22
    Temat: wojsko dla informatyka?
    Od: MichalP <m...@i...elzab-ito.com-ito.pl.hahaha>

    Witam,

    kończę właśnie studia informatyczne. Czy wojsko ma dla mnie cos
    ciekawego? Chodzi mi o to, ze chciałbym ewentualnie iść do woja, ale nie
    jako jakiś tam "piechur", tylko do sekcji zgodnej z moim zawodem. Czy
    ktoś sie orientuje czy jest zapotrzebowanie na ludzi po cywilnych
    uczelniach i gdzie znajdę dalsze informacje na ten temat?

    Michał

  • 2. Data: 2005-11-14 06:58:47
    Temat: Re: wojsko dla informatyka?
    Od: "Siwy" <s...@g...home.pl>

    > Witam,

    Bry

    > kończę właśnie studia informatyczne. Czy wojsko ma dla mnie cos ciekawego?
    > Chodzi mi o to, ze chciałbym ewentualnie iść do woja, ale nie jako jakiś
    > tam "piechur",

    Na początek jak nie dostaniesz na unitarce w d... to będzie z Ciebie piz...
    a nie wojskowy. To Ci mówię, bo jak sam byłem to miałem jednego dowódcę po
    studiach cywilnych (AWF). Och jaki on był mądry, wszystko wiedział, jakie
    miał kocie ruchy, a prawda była taka, że nienawidzili go nawet porucznikowie
    po zmech'u, no i koleś miał ksywę "Cipka".

    tylko do sekcji zgodnej z moim zawodem. Czy
    > ktoś sie orientuje czy jest zapotrzebowanie na ludzi po cywilnych
    > uczelniach i gdzie znajdę dalsze informacje na ten temat?

    Nie wiem, może i jest, ale jak wspomniałem wyżej...

    ...no bo jakie to jest wku.... jak na stołku siądzie pedałek po studiach a
    tak naprawdę, nie ma pojęcia o problemach "tych niższych", tosz nawet
    musztry nigdy nie miał, komendy wydać nei potrafi..... echh..

    Zdravim!

  • 3. Data: 2005-11-14 07:37:54
    Od: ".:Tomek:." <t...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MichalP" <m...@i...elzab-ito.com-ito.pl.hahaha>
    napisał w wiadomości news:dl8dh3$bkc$1@news.onet.pl...

    > kończę właśnie studia informatyczne. Czy wojsko ma dla mnie cos
    > ciekawego? Chodzi mi o to, ze chciałbym ewentualnie iść do woja, ale nie

    skontaktuj sie najpierw ze swoim WKU, bo z tego co sie orientuje, to od
    kilku lat absolwenci nie przejmuja sie juz wojskiem (przynajmniej u mnie -
    Poznan). Ja w czerwcu skonczylem studia i jak na razie nikt sie do mnie nie
    odezwal.

    pzdr
    Tomek

  • 4. Data: 2005-11-14 08:42:05
    Od: Wiktor <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-13 23:13, Użytkownik MichalP napisał:
> [...]
    > ktoś sie orientuje czy jest zapotrzebowanie na ludzi po cywilnych
    > uczelniach i gdzie znajdę dalsze informacje na ten temat?

    Myślę, że po to istnieje coś takiego jak WAT, aby wojsko miało poźniej
    m.in. właśnie informatyków.
    Po normalnych studiach to IMHO nie ma szans.

    --
    Wiktor

  • 5. Data: 2005-11-14 09:16:24
    Od: D A O L E R <d...@p...onet.pl>

    Wiktor wrote:
    [...]
    > MyĹ?lÄ?, Ĺźe po to istnieje coĹ? takiego jak WAT, aby wojsko miaĹ?o
    > poĹşniej m.in. wĹ?aĹ?nie informatykĂłw.
    > Po normalnych studiach to IMHO nie ma szans.

    I tu sie mylisz. WAT jako uczelnia wojskowa juz praktycznie nie
    istnieje. O ile mnie pamiec nie myli to wlasnie w tym roku opuscil ich
    ostatni "zestaw" oficerow. Od wielu lat nie ma juz naboru na tzw
    wojskowa czesc watu. Co prawda uczelnia przeksztalca sie w cos w rodzaju
    prywatnej uczelni ale na pewno nie ksztalci juz oficerow.

    Po normalnych studiach jak najbardziej jest szansa na prace w wojsku
    polskim tylko IMHO po co? Nie ma juz wiekszosci tzw przywilejow, nie ma
    wczesniejszej emerytury, pieniadze tez sa takie sobie itd..

    pozdrawiam
    Piotrek

    --
    The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a
    capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety

  • 6. Data: 2005-11-14 09:34:13
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    MichalP napisał(a):

> [...]
    > ciekawego? Chodzi mi o to, ze chciałbym ewentualnie iść do woja, ale nie
    > jako jakiś tam "piechur", tylko do sekcji zgodnej z moim zawodem. Czy

    Znaczy co byś chciał robić w wojsku jako informatyk?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 7. Data: 2005-11-14 09:50:47
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    D A O L E R napisał(a):

    > Po normalnych studiach jak najbardziej jest szansa na prace w wojsku
    > polskim tylko IMHO po co? Nie ma juz wiekszosci tzw przywilejow, nie ma
    > wczesniejszej emerytury, pieniadze tez sa takie sobie itd..

    Znaczy emerytura po 20 latach zamiast po 15 to nie jest wcześniejsza?
    Cool. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 8. Data: 2005-11-14 10:16:44
    Od: D A O L E R <d...@p...onet.pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała wrote:
    > D A O L E R napisał(a):
    [...]
    > Znaczy emerytura po 20 latach zamiast po 15 to nie jest wcześniejsza?

    raczej normalnie czyli od 65-tki... taki przynajmniej byl stan kilka lat
    wczesniej. Jesli teraz jest inaczej to niech mnie ktos oswieci.

    Piotrek

  • 9. Data: 2005-11-14 10:30:58
    Od: "Siwy" <s...@g...home.pl>

    > Znaczy emerytura po 20 latach zamiast po 15 to nie jest wcześniejsza?
    > Cool. ;)

    Po 15 latach masz emeryture..... 40% i zaznaczam, że po 15 latach nie
    dorobisz się porządnego stopnia i uposażenia. Pełna, 75% emeryturka
    przysługuje po, bodajże 29 latach.

  • 10. Data: 2005-11-14 10:38:10
    Od: "SimpleStory" <s...@s...tk>

    wojsko to nie tylko karabiny i granaty...