PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk - praca w banku...

  • 11. Data: 2005-02-26 12:10:18
    Temat: Re: Informatyk - praca w banku...
    Od: "Michał B" <5...@g...pl>

    Robert <T...@i...pl> napisał(a):

    > Koniecznie białej.... Ale grubej? ile do niej włożyć?

    Proponuje na poczatek ze trzy tysiączki

    pozdr

    5il3nt

  • 12. Data: 2005-02-26 12:34:35
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    On Sat, 26 Feb 2005 09:01:33 +0100, Kira wrote:

    > jakimkolwiek stanowisku zwiazanym ze stabilnoscia dzialania
    > systemu czy chocby sprzetu w oddziale...

    Uważasz że nie poradziłby sobie z wymianą taśmy w drukarce?

    > Kira (nie, tym razem wcale nie zlosliwa)

    Rygel (jak najbardziej złośliwy)

  • 13. Data: 2005-02-26 12:42:16
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: r...@g...pl [Sat, 26 Feb 2005 13:34:35 +0100]:

    > Uważasz że nie poradziłby sobie z wymianą taśmy w drukarce?

    Nie wiem czy nie zaczalby pytac na grupie jak to wykonac...

    Kira

  • 14. Data: 2005-02-26 12:43:06
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: magia [Sat, 26 Feb 2005 13:10:07 +0100]:

    > moze cos namalowac na niej, albo wlasne zdjecie przykleic,
    > wtedy napewno nie bedzie niezauwazona.

    Napisac "ostroznie, waglik". Zauwazenie murowane.

    Kira

  • 15. Data: 2005-02-26 12:59:46
    Od: "DariuszK" <d...@o...pl>

    > Proponuje na poczatek ze trzy tysiączki
    Ale nie napisano o jaki bank i miasto chodzi, ale okienko z podglądem
    załącznika nie zaszkodzi.

  • 16. Data: 2005-02-26 16:10:26
    Od: "Michal" <w...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Jak szukac pracy jako informatyk w banku? Szukac ogloszen czy skladac oferty
    > ? jesli skladac to jak ?

    czytaja twoje posty nasuwaja mi sie nastepujace wnioski:
    1. zrezygnuj z wysylania CV bez oferty jak bank poszukuje informatyka to taka
    oferte zamiesci gdzies, nic nie wkurza tak jak tony CV nie wiadomo skad i czemu
    2. nawet jesli bank szuka informatyka to czytajac twoje maile sadze ze tej
    roboty i tak nie dostaniesz, szkoda twojego zachodu a pozniej rozczarowania
    3. moze rozgladnij sie za jakas praktyka w sklepie komputerowym na przyklad, to
    mniej odpowiedzialna funkcja:> (oczywiscie to nic negatywnego pracowac w takim
    sklepie:))

    pozdrawiam
    Michal

  • 17. Data: 2005-02-28 10:31:26
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Sat, 26 Feb 2005 01:27:10 +0100, na pl.praca.dyskusje, maki napisal(a):

    > skladac w kopercie koniecznie bialej.

    A moze blekitnej? Jak wiadomo kolor bialy jest zarezerwowany dla top
    managmentu <rotfl>

    Kyniu

    P.S. Nie moglem sie powstrzymać

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 18. Data: 2005-03-01 10:46:14
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 26 Feb 2005 13:34:35 +0100, użyszkodnik "r...@g...pl"
    <r...@g...pl> napisał:

    > Uważasz że nie poradziłby sobie z wymianą taśmy w drukarce?

    sądze że z tym poradziłaby sobie pani od robienia kawy po krótkim
    przeszkoleniu, zas informatyk powinien umiec rozwiazywac
    NIEPRZEWIDZIANE problemy, po to mu się płaci więcej jak facetowi od
    kopania rowów

    --
    futszaK
    601061867

  • 19. Data: 2005-03-01 21:28:15
    Od: "Piotr Michalowski" <r...@w...home.pl>

    Witam,

    Użytkownik "Michal" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    przyklad, to
    | mniej odpowiedzialna funkcja:> (oczywiscie to nic negatywnego pracowac w

    Gdyby jednak sie kolega upieral, to moze byc bank krwi lub innych plynow
    fizjologicznych.
    Wtedy tez mozna napisac w CV "robilem w banku".
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 20. Data: 2005-03-04 13:57:36
    Od: " jaspis" <j...@g...pl>

    Stella75 <S...@t...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Jak szukac pracy jako informatyk w banku? Szukac ogloszen czy skladac oferty
    > ? jesli skladac to jak ?

    hmm a czy masz odpowiednie doswiadczenie na podobnym stanowisku? Czy wiesz jak
    wyglada umowa z adminem ktory pracuje w banku? To nie jest tak jak w "zwyklej"
    firmie - porzadny (!) bank w umowie ma klauzule, ze odpowiadasz materialnie za
    swoja prace. Musisz sie wykazac na prawde niezla wiedza. Odpowiedz Kiry na
    poczatku mnie troszke wkurzyla, bo w koncu nie kazdy musi wszystko wiedziec
    ale Ty rzeczywiscie jestes jakis niekumaty! Informatyk ma rozwiazywac problemy
    i jednym z Twoich problemow jest teraz zlozenie papierow do banku X a Ty sie
    glowisz jaka koperta :/ . Zycze powodzenia w poszukiwaniach pracy

    Pozdrawiam,
    jaspis