PracaGrupypl.praca.dyskusje › jestem frajerem?

  • 1. Data: 2005-02-25 21:40:57
    Temat: jestem frajerem?
    Od: "Kusan" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich ostatnio postanowilem przeniesc sie na studia zaoczne zeby
    móc pracowac. No i znalazlem prace ma to byc praca w ochronie na nocki 12
    godzin trwa zmiana 2.80zl mam na reke to chyba troche malo czy nie ?? To
    moja 1 praca ciezko teraz cos znalesc myslicie ze oplaca mi sie tam
    pracowac?

  • 2. Data: 2005-02-25 22:06:10
    Temat: Re: jestem frajerem?
    Od: "YamUasica" <s...@s...net.pl>

    nie jestes frajerem... po prostu potrzebujesz pracy... czyz nie?
    zadna praca (uczciwa nie hanbi), a lepiej 2.80 niz nic

    ja w poniedzialek ide roznosic ulotki - 4pln/h

    a do stycznia mialem 2000-2500 na reke miesiecznie, ale coz... nie ma pracy
    wiec biore co jest

    pozdrawiam
    Yam

  • 3. Data: 2005-02-25 22:14:14
    Temat: przepraszam
    Od: "YamUasica" <s...@s...net.pl>

    Tak poza tym chciałem przeprosic wszystkich za moje faux pas i się
    przywitać...
    ...tak więc witam wszystkich :)

    YamUasica, Gdańsk

  • 4. Data: 2005-02-25 22:28:45
    Od: "Kusan" <m...@w...pl>

> [...]
    pracy
    > wiec biore co jest
    >
    > No wlasnie to samo w sumie pomyslalem pieniadze nie smierdza a sie
    przydadza napewno tylko kumple ktorym rodzice daja jeszcze kase polewaja ze
    mnie ze glupi jestem i oni w zyciu by za ta kase nie robili. Ale przekonamy
    sie sami w przyszlosci

  • 5. Data: 2005-02-25 22:33:17
    Od: "YamUasica" <s...@s...net.pl>

    > tylko kumple ktorym rodzice daja jeszcze kase polewaja ze
    > mnie ze glupi jestem i oni w zyciu by za ta kase nie robili.
    kumple powiadasz?? :/

    > Ale przekonamy sie sami w przyszlosci
    no wlasnie... za jakis czas znajdziesz lepsza prace - czego i Tobie i sobie
    zycze...
    a w CV kolejny punkt - nocki w ochronie to przeciez jakas odpowiedzialnosc
    za chronione mienie...

    powodzenia
    pozdrawiam
    Yam

  • 6. Data: 2005-02-26 00:02:01
    Temat: Re: przepraszam
    Od: quirky <q...@W...pl>

    > Tak poza tym chciałem przeprosic wszystkich za moje faux pas i się
    > przywitać...
    > ...tak więc witam wszystkich :)
    >
    > YamUasica, Gdańsk

    witamy :)

    i pozdrawiamy
    quirky

  • 7. Data: 2005-02-26 07:35:55
    Temat: Odp: jestem frajerem?
    Od: "konto" <k...@o...pl>

> [...]
    > godzin trwa zmiana 2.80zl mam na reke to chyba troche malo czy nie ?? To
    > moja 1 praca ciezko teraz cos znalesc myslicie ze oplaca mi sie tam

    Ważne aby się nie zasiedzieć w tej pracy.Po ukończeniu uczelni lepiej wpisac
    coś ciekawszego w papiery.
    A obecną pracę nawet nie wymieniać bo Cię "zaszufladkują" i "świeżak" wygra
    z Tobą .
    Masz czas na naukę ale powinnienieś znależć czas na szukanie pracy.

    rafal

  • 8. Data: 2005-02-26 12:03:30
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    YamUasica (news:cvo93f$7jj$1@inews.gazeta.pl)
    Napisał(a):
    > a w CV kolejny punkt - nocki w ochronie to przeciez jakas odpowiedzialnosc
    > za chronione mienie...

    Ar Ju Siur?? Z tą odpowiedzialnością jest różnie. Ochroy na osiedlach
    nazywają się ochroną, ale nie chronią. Nie odpowiadają za mienie, jak ktoś
    zniszczy samochód, lubb ukradnie - nie odpowiadają za to. Odpowiadają tylko
    za otwieranie szlabanów. Więc jakby co - będziesz miał dużo czasu do nauki.
    Miejmy nadzieję że dzięki tym nockom z wyróżnieniem skończysz studia.

    R.

  • 9. Data: 2005-02-26 12:17:34
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    On Fri, 25 Feb 2005 23:28:45 +0100, Kusan wrote:

    > przydadza napewno tylko kumple ktorym rodzice daja jeszcze kase polewaja ze
    > mnie ze glupi jestem i oni w zyciu by za ta kase nie robili. Ale przekonamy
    > sie sami w przyszlosci

    A pod hasłem ochrona to co konkretnie się kryje? Jeżeli masz
    możliwość (ochrona biór, urzędów etc) to staraj się tak wkręcić, żeby
    firma wyrobiła ci w ABW papierek że możesz mieć dostęp do tajnych
    informacji - myśle że ten papierek otworzy ci więcej drzwi niż tytuł
    magistra - i wtedy będziesz sobie polewał z kumpli :)

    Rygel

  • 10. Data: 2005-02-26 13:22:58
    Od: <b...@i...pl>

    nie lepiej pracowac w KFC lub McDonald`s ?
    sa to firmy takze dosc mocno elastyczne jesli chodzi o godziny pracy a placa
    conajmniej o polowe wiecej

    tylko oczywiscie tam trzeba juz popracowac, a na takiej ochronie w gruncie
    rzeczy siedzisz i wpadasz w trans zamieniajacy cie w zywe warzywko
    oczekujace konca roboty.

    wiec zalety kto co lubi: osobiscie wolalbym troche ciezszej charowy za
    lepsze pieniadze niz obijac sie za grosze