PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w firmie Sagrus Sp. z o.o. - Konsultant ds. Biznesowych

  • 1. Data: 2005-02-25 22:55:25
    Temat: Praca w firmie Sagrus Sp. z o.o. - Konsultant ds. Biznesowych
    Od: "Tomek" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może podzielić się opinią na temat tej firmy tzn. jak się pracuje,
    jakie są zarobki, czy praca polega tylko i wyłącznie na szukaniu klienta w
    terenie i wynagrodzeniu prowizyjnym? W poniedziałek idę na rozmowę
    kwalifikacyjną, proszę napiszcie coś.

    Tomek ze Szczecina

  • 2. Data: 2005-02-26 21:34:03
    Od: "sprzedaz.org" <z...@g...pl>

    Od razu ci mówie: czysta sprzedaż. Poszukujesz klientów a i prowizję idea
    ostatnio obcieła....
    Ale idź, samochód dostaniesz jak zrobisz dwa miesiące pod rząd po min 20
    aktywacji (nowych przyłączeń).
    Na początek czysta prowizja, poźniej umowa o prace, ale żeby ją dostać,
    musisz conajmniej przez 3 miesiące mieć obrót min 2100 ;)
    Pracowałem tam jakiś czas ale w innym oddziale.

    Pozdrawiam

    www.sprzedaz.org - tu się nauczysz sprzedawać.. ;)