PracaGrupypl.praca.dyskusje › bank macieja płacą????

  • 1. Data: 2005-02-25 19:55:45
    Temat: bank macieja płacą????
    Od: "bugaj" <r...@o...pl>

    czy ktos moze dorabia w ten sposob?nie wiem na ile to jest powazne i nie bedzie
    tylko strata nerwow...wspolpracuje ktos z bankiem macieja?

  • 2. Data: 2005-02-25 20:26:27
    Temat: Re: bank macieja płacą????
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 25 Feb 2005 20:55:45 +0100, "bugaj"
    <r...@o...pl> zakodował:

    >czy ktos moze dorabia w ten sposob?nie wiem na ile to jest powazne i nie bedzie
    >tylko strata nerwow...wspolpracuje ktos z bankiem macieja?

    Po piewsze primo - co to ma wspólnego z pracą?
    Po drugie primo - do prima aprilis jeszcze sporo czasu.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded