PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk - praca w banku...

  • 1. Data: 2005-02-25 23:56:59
    Temat: Informatyk - praca w banku...
    Od: "Stella75" <S...@t...pl>

    Witam
    Jak szukac pracy jako informatyk w banku? Szukac ogloszen czy skladac oferty
    ? jesli skladac to jak ?

  • 2. Data: 2005-02-26 00:27:10
    Temat: Re: Informatyk - praca w banku...
    Od: "maki" <m...@N...SPAM>

    Użytkownik "Stella75" <S...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jak szukac pracy jako informatyk w banku? Szukac ogloszen czy skladac
    oferty
    > ? jesli skladac to jak ?

    szukac najlepiej w banku.
    skladac w kopercie koniecznie bialej.

  • 3. Data: 2005-02-26 06:44:21
    Od: "Stella75" <s...@t...pl>

    > szukac najlepiej w banku.
    > skladac w kopercie koniecznie bialej.

    W banku czyli? Wysylac CV do centrali czy w lokalnych oddzialach skladac?

  • 4. Data: 2005-02-26 07:03:27
    Od: "Stella75" <s...@t...pl>

    > szukac najlepiej w banku.
    > skladac w kopercie koniecznie bialej.

    Koperta A4? czy A5 i w tedy CV skladane na 1/2 ?

  • 5. Data: 2005-02-26 07:18:21
    Od: "Skur" <o...@N...info>

    > Koperta A4? czy A5 i w tedy CV skladane na 1/2 ?

    zajebisty:)

  • 6. Data: 2005-02-26 08:01:33
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Stella75 [Sat, 26 Feb 2005 07:44:21 +0100]:

    > W banku czyli? Wysylac CV do centrali czy w lokalnych
    > oddzialach skladac?

    Sadze, ze najlepiej nigdzie. Wydaje mi sie, ze nie nalezy
    narazac banku na zatrudnienie informatyka ktory nie potrafi
    uzyskac przez telefon prostej -- nomen-omen -- informacji...

    Wybacz, przeczytalam tylko trzy Twoje posty, ale zadajesz
    pytania sprawiajace na mnie wrazenie tak kompletnego braku
    samodzielnosci ze serio, balabym sie Ciebie zatrudniac na
    jakimkolwiek stanowisku zwiazanym ze stabilnoscia dzialania
    systemu czy chocby sprzetu w oddziale...

    Kira (nie, tym razem wcale nie zlosliwa)

  • 7. Data: 2005-02-26 09:31:34
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Feb 2005 08:03:27 +0100, "Stella75" <s...@t...pl> wklepał(-a):

    >Koperta A4? czy A5 i w tedy CV skladane na 1/2 ?

    Koperta A1. Na pewno zostanie zauważona, może nawet przez prezesa.

    MSPANC

  • 8. Data: 2005-02-26 11:56:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 26 Feb 2005 08:03:27 +0100, "Stella75" <s...@t...pl>
    wrote:

    >Koperta A4? czy A5 i w tedy CV skladane na 1/2 ?
    Do koperty A4 kartki A4 raczej nie wejda :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 9. Data: 2005-02-26 12:04:13
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    maki (news:cvog14$1sg$1@nemesis.news.tpi.pl)
    Napisał(a):
    > Użytkownik "Stella75" <S...@t...pl> napisał w wiadomości
    > oferty
    > szukac najlepiej w banku.
    > skladac w kopercie koniecznie bialej.

    Koniecznie białej.... Ale grubej? ile do niej włożyć?

    R.

  • 10. Data: 2005-02-26 12:10:07
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    > Do koperty A4 kartki A4 raczej nie wejda :)

    Sluszna uwaga :)
    Do kartek A4 kupic koperte C4 i koniecznie zaadresowac WIELKIMI LITERAMI i
    moze cos namalowac na niej, albo wlasne zdjecie przykleic, wtedy napewno nie
    bedzie niezauwazona.

    m.

    :)