PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile absolwent Informatyki moze wyciagnac brutto?

  • 11. Data: 2003-08-08 05:59:10
    Temat: Re: Ile absolwent Informatyki moze wyciagnac brutto?
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "Ulek" <u...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bgtola$tbb$1@topaz.icpnet.pl...

    > Wydaje mi sie, ze troche zanizacie stawki.. jeszcze nie jestem absolwentem
    > i na umowe zlecenie wyciagam wiecej... Rozumiem, ze sa ciezkie czasy,
    > ale jak nawet informacyjnie bedziecie podawali takie stawki,
    > to niedlugo bedziemy pracowali za darmo!!!
    >
    > Pozdrawiam, Ulek.

    z doswiadczenia Ci powiem, na studiach zarabia sie najwiecej...
    studiowalem na dziennych i zarabialem w najlepszym momencie wiecej niz przez
    2 lata bycia magistrem inz.

  • 12. Data: 2003-08-08 06:06:42
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik "xxx" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Na stanowisku programisty.
    To zależy od tego co umie i gdzie pracuje i co programuje ...

    PawełW.

  • 13. Data: 2003-08-08 06:37:58
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Damian" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > z doswiadczenia Ci powiem, na studiach zarabia sie najwiecej...
    > studiowalem na dziennych i zarabialem w najlepszym momencie wiecej niz
    przez
    > 2 lata bycia magistrem inz.

    Jeszcze 3 lata temu było duzo lepiej na rynku pracy a tym samym płacy.

  • 14. Data: 2003-08-08 06:51:46
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "xxx" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Na stanowisku programisty.

    Ile sie da - to nie kwestia wyksztalcenia i umiejetnosci tylko osobowosci.

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759