PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?

  • 1. Data: 2003-08-07 12:26:01
    Temat: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
    Od: "Sylwek" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam wlasnie sie zastanawiam, w ktora technologie warto zainwestowac swoj
    czas i zapal do nauki. Czy Java & J2EE & EJB,
    czy tez platforma .NET microsoftu.
    Specjalisci od IT jak widzicie w przyszlosci zapotrzebowaniew na ww.
    specjalistow?

  • 2. Data: 2003-08-07 12:42:00
    Temat: Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Sylwek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > czy tez platforma .NET microsoftu.
    > Specjalisci od IT jak widzicie w przyszlosci zapotrzebowaniew na ww.

    Jedna cholera. Ostatnio jak bylem na prezentacji .Net i pokazywali kawalek
    kodu w C# to jedyna roznica w stosunku do Javy bylo uzycie uses zamiast
    import. A i architektura z tego co pokazywali bardzo zbiezna. Czyli kwestia
    gustu/ideologii. Wybierz to w czym sie lepiej czujesz.

    pzdr
    ki

  • 3. Data: 2003-08-07 13:40:17
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Witam wlasnie sie zastanawiam, w ktora technologie warto zainwestowac
    swoj
    > czas i zapal do nauki. Czy Java & J2EE & EJB,
    > czy tez platforma .NET microsoftu.

    Radze ci J2EE i EJB.

  • 4. Data: 2003-08-07 13:42:06
    Od: "Tomek Słota" <t...@p...pl>

    W praktyce obie technologie są bardzo do siebie podobne. Osobiście wolę
    pisać w .NET. Wydaje mi się też, że .NET będzie bardziej popularne. Ale
    więcej będzie też speców od tego. Wiele ,,rekiniastych'' firm będzie
    preferować jednak J2EE - stąd potencjalna możliwość większych zarobków.
    Reasumując: zaufaj swojej intucji ;-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 5. Data: 2003-08-07 15:34:41
    Od: "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@removethis_wp.pl>

    Sylwek napisal w wiadomosci news:bgtggo$dug$1@inews.gazeta.pl:
> [...]
    > czy tez platforma .NET microsoftu.
    > Specjalisci od IT jak widzicie w przyszlosci zapotrzebowaniew na ww.

    inwestuj w .net
    bedzie wiecej roboty dla nas.

    pozdro
    http://jarek.krochmalski.com

  • 6. Data: 2003-08-08 06:26:26
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl>

    > czas i zapal do nauki. Czy Java & J2EE & EJB,
    > czy tez platforma .NET microsoftu.
    ^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^
    <MOJE WIZJE>

    Microsoft predzej czy pozniej wymiecie jave tak jak wymiotl Netscape'a, tak
    jak wymiotl konkurencje SysOp. na PC, tak jak wymiata powoli Lotus Domino,
    jak wymiata Oracle'a, jak wymiata ... itd.

    I jest tylko kwestia czasu, kiedy to sie stanie.
    Wszyscy zwolennicy javy zaraz powiedza o przenosnosci, a ja pytam: na co
    chcecie przenosic? Na maszyny unixowe, ktore stanowia znikomy procent rynku
    i raczej ich udzial nie bedzie rosl?

    Wybor masz pomiedzy specjalista od technologii przyszlosciowej, w ktorej
    specjalistow bedzie wielu, a technologia ktora bedzie niszowa, za to
    specjalistow malo i pensje wieksze - tak jak z innymi starymi jezykami np:
    Cobol.

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM

    Ps
    Wcale nie chce, zeby moje wizje sie sprawdzily.

  • 7. Data: 2003-08-08 06:35:32
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Michal Talaga" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > jak wymiata Oracle'a,

    Jestes tego pewny?

  • 8. Data: 2003-08-08 07:10:22
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Michal Talaga" <m...@i...pl> writes:

    [...]

    > Microsoft predzej czy pozniej wymiecie jave tak jak wymiotl Netscape'a, tak
    > jak wymiotl konkurencje SysOp. na PC, tak jak wymiata powoli Lotus Domino,
    > jak wymiata Oracle'a, jak wymiata ... itd.

    zaraz, moment - jakim to niby produktem Microsoft "wymiata" bazy
    danych Oracla?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 9. Data: 2003-08-08 08:04:38
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <m...@p...ninka.net>, n...@p...ninka.net
    says...

    > zaraz, moment - jakim to niby produktem Microsoft "wymiata" bazy
    > danych Oracla?

    Pewnie chodzi o MS SQL Server. Ale to sobie mozna postawic tylko pod
    systemem operacyjnym Microsoftu. A w przypadku, gdy serwery sa unixowe,
    to Microsoft mozna sobie schowac gleboko.

  • 10. Data: 2003-08-08 17:49:22
    Od: "db501" <d...@t...net>

    "Michal Talaga" <m...@i...pl> wrote in message
    > <MOJE WIZJE>
    >
    > Microsoft predzej czy pozniej wymiecie jave tak jak wymiotl Netscape'a,
    tak

    Jesli wymiecie wszystkich to od kogo bedzie kradl pomysly i kod.