PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile absolwent Informatyki moze wyciagnac brutto?

  • 1. Data: 2003-08-07 12:29:53
    Temat: Ile absolwent Informatyki moze wyciagnac brutto?
    Od: "xxx" <s...@N...gazeta.pl>

  • 2. Data: 2003-08-07 12:37:20
    Od: "Damian" <s...@...pl>

  • 3. Data: 2003-08-07 13:00:47
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-08-07 14:11:39
    Od: "Pit" <p...@w...pl>

    Użytkownik "xxx" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bgtgo1$eop$1@inews.gazeta.pl...
    > Na stanowisku programisty.

    Mniej jak 1000zl, chyba ze pracuje w duzej, renomowanej firmie. Wtedy moze
    liczyc na 1500-2000zl.

    A swoja droga zastanawiam sie jak nisko moga siegnac umiejetnosci absolwenta
    informatyki. Wszystko za sprawa prywatnych szkolek z informatyka w nazwie.
    Znam troche ludzi, studiujacych i absolwentow Wyszych Szkol Informatyki i
    Czegostam. Wiedzialem, ze wiekszosc z nich nie zna w ogole zadnego jezyka
    programowania. To specjalisci od Windows 9x, robienia WWW, i obslugi poczty.
    Tyle ze to bylo ladnych pare lat temu. Teraz dowiaduje sie ze niektorzy
    studenci nie maja nawet wlasnego komputera w domciu!! Niedlugo mgr.
    informatyki bedzie potrafil jedynie wcisnac Power w komputerze, a Wordpad
    czy notatnik to dla niego bedzie czarna magia ;)

  • 5. Data: 2003-08-07 14:39:00
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "Pit" w wiadomości news:bgtjbf$m2l$1@julia.coi.pw.edu.pl napisal(a):

    > A swoja droga zastanawiam sie jak nisko moga
    > siegnac umiejetnosci absolwenta informatyki.
    > Wszystko za sprawa prywatnych szkolek
    > z informatyka w nazwie.

    A widzisz... ja znam zas takiego, co to jest na pumetku w szkole
    panstwowej, a do Twojego opisu rowniez swietnie pasuje ;-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 6. Data: 2003-08-07 14:47:11
    Od: "Ulek" <u...@i...pl>

    > Mniej jak 1000zl, chyba ze pracuje w duzej, renomowanej firmie. Wtedy moze
    > liczyc na 1500-2000zl.

    Wydaje mi sie, ze troche zanizacie stawki.. jeszcze nie jestem absolwentem
    i na umowe zlecenie wyciagam wiecej... Rozumiem, ze sa ciezkie czasy,
    ale jak nawet informacyjnie bedziecie podawali takie stawki,
    to niedlugo bedziemy pracowali za darmo!!!

    Pozdrawiam, Ulek.

  • 7. Data: 2003-08-07 15:30:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ulek wrote:
    > ale jak nawet informacyjnie bedziecie podawali takie stawki,
    > to niedlugo bedziemy pracowali za darmo!!!

    Nie zmienisz praw rzadzacych rynkiem ;)

  • 8. Data: 2003-08-07 15:58:13
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik KrzysztofM napisał:
    > Użytkownik "Damian" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > jeśli na pełny etat to 800 brutto :)

    No dziwne, ja z pół etatu mam więcej, a z premią nawet dużo więcej. Może
    dlatego, że nie jestem absolwentem. Może lepiej nie kończyć studiów :)

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 9. Data: 2003-08-07 16:48:42
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Thu, 7 Aug 2003 12:29:53 +0000 (UTC), gdy "xxx"
    <s...@N...gazeta.pl> napisał:

    >Na stanowisku programisty.

    3000-3500 brutto. Java itp. Stawka znajomego - absolwenta (zatrudniony
    pare dni temu).

    pzdr
    Robert

  • 10. Data: 2003-08-07 17:34:03
    Od: "Ulek" <u...@i...pl>

    > 3000-3500 brutto. Java itp. Stawka znajomego - absolwenta (zatrudniony

    O! juz zaczynacie mowic do rzeczy! :) To napawa optymizmem :)