PracaGrupypl.praca.dyskusje › przyszlo wlasnie potwierdzenie przeczytania maila

  • 1. Data: 2003-08-07 11:51:25
    Temat: przyszlo wlasnie potwierdzenie przeczytania maila
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl>

    This is a receipt for the mail you sent to
    <o...@p...pl> at 03-06-09 15:33

    This receipt verifies that the message has been displayed on the recipient's
    computer at 03-08-07 13:46

    ....... i co tu mowic :-)))))
    jak w takim tempie to sie wszystko toczy to z bezrobocia wyjdziemy gdzies za
    50 lat
    --
    Maciej_NT
    m...@n...interia.pl

  • 2. Data: 2003-08-07 12:22:44
    Od: "abb" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:bgtehq$9ei$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    >

    > ....... i co tu mowic :-)))))
    > jak w takim tempie to sie wszystko toczy to z bezrobocia wyjdziemy gdzies

    Z bezrobocia NIGDY nie wyjdziemy.
    Wostatnich 14 latach zlikwidowano prawie wszystkie zakłady produkcyjne
    a nic nowego dotychczas nie wybudowano !!!! I się nie wybuduje.
    Pozdrawiam !!!

  • 3. Data: 2003-08-07 16:10:20
    Od: "cierpliwy" <x...@x...xx>

    orginal do wgladu
    ==============

    Szanowny Panie Krzysztofie !

    Po 9-ciu miesiącach kobieta potrafi urodzić dziecko, a w firmie LG tyle
    zabiera przeczytanie e-mail'a i wysłanie potwierdzenia.
    Czyżby oferta była nadal aktualna ? :)

    Pozdrawiam
    Tadeusz

    was read on Fri, 14 Mar 2003 22:25:41 +0100

  • 4. Data: 2003-08-07 20:46:31
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    abb napisał:

    > Z bezrobocia NIGDY nie wyjdziemy.
    > Wostatnich 14 latach zlikwidowano prawie wszystkie zakłady produkcyjne
    > a nic nowego dotychczas nie wybudowano !!!! I się nie wybuduje.

    To o Korei Pn? :)

    Flyer

  • 5. Data: 2003-08-08 07:17:30
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    Maciej_NT wrote:

> [...]
    > ....... i co tu mowic :-)))))
    > jak w takim tempie to sie wszystko toczy to z bezrobocia wyjdziemy gdzies

    Ciesz się, że ktoś nacisnął ok. Ja bym nacisnął anuluj.
    Dlaczego? Nie musisz i nie powinieneś wiedzieć, kiedy ktoś zacznei czytać
    złożoną dokumentację.

    Pozdrawiam
    Rafał
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...
    A nawet gorsze....................

  • 6. Data: 2003-08-08 22:22:10
    Od: "mefiu" <j...@t...pl>

    > ....... i co tu mowic :-)))))
    > jak w takim tempie to sie wszystko toczy to z bezrobocia wyjdziemy gdzies
    za
    > 50 lat

    hehe :)
    mojego i tak nic nie pobije. cytuje:

    Dzień Dobry Panie ....,
    mniej więcej rok temu odpowiadał pan na nasze ogłoszenie rekrutacyjne dot.
    stanowiska Analityka Biznesowego w warszawskiej centrali ....
    Ponieważ szykujemy sie własnie do kolejnej rekrutacji na bardzo zbliżone
    stanowisko, proszę o kontakt w przypadku zainteresowania podobną ofertą
    pracy. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania i uzupełnię informacje na temat
    naszej rekrutacji.

    pozdrawiam i zycze cierpliwosci
    mefiu