PracaGrupypl.praca.dyskusje › um.zlecenie a um.o pracę

  • 1. Data: 2003-08-07 11:13:24
    Temat: um.zlecenie a um.o pracę
    Od: "" <b...@a...pl>

    Jak to jest - niech ktoś mi wyłozy kawę na ławę ;)

    Mam um. o pracę u człowieka, który prowadzi dział. gosp. Ten człowiek jest
    _współpracownikiem_ dużej firmy ogólnopolskiej. Na um. zlecenie tej dużej firmy
    wykonałam czynność typu: zawiozłam i odwiozłam na drugi koniec Polski dzieciary
    na kolonię.
    No i tu się zaczynają schody. Nie było mnie ciałem i duchem w pracy przez dwa
    dni czyli 16 godz. bo wykonywałam zlecenie dla innej firmy. I ten człowiek u
    którego jestem zatrudniona odjął sobie te 16 godz. do odrobienia przeze mnie w
    najbliższym czasie.

    Domyślam się, że jest to bezprawne. Ale czy mam rację na 100%?
    I co z tym fantem?

    Dzięki z odp.

    Baba Jaga

  • 2. Data: 2003-08-07 11:24:05
    Temat: Re: um.zlecenie a um.o pracę
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    <b...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > którego jestem zatrudniona odjął sobie te 16 godz. do odrobienia przeze

    Mi sie wydaje ze wszystko OK. Przeciez to ze pracujesz u kogos kto jest
    powiazany z jakas tam firma nie znaczy, ze jak robisz cos w innej firmie tez
    powiazanej (z Twoja lub centrala) to pracujesz u tego kogos. Na tym polega
    m.in. sens zakladania wyspecjalizowanych spolek-corek ktore odplatnie
    swiadcza uslugi spolce-matce oraz innym corkom.

    pzdr
    ki