PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ericpol - Kraków

  • 21. Data: 2005-07-01 11:43:39
    Temat: Re: Ericpol - Kraków
    Od: etylowy <e...@N...pl>

    > dodajmy: - na parterze

    nie. 3. pietro

    > - 2 lata temu

    tez nie. niecale pol roku.

    > Teraz mieszkania chodzą od około 3000/m2, a jeśli od ręki (ukończona
    > budowa) to zwykle 3500+

    Ile juz mieszkan za ta cene kupiles?

  • 22. Data: 2005-07-01 12:20:30
    Od: jurson <g...@p...fm>

    etylowy napisał(a):

    > nie. 3. pietro

    > tez nie. niecale pol roku.

    W takim razie gratuluję korzystnego zakupu.
    Podbne parametry miał kolega który kupił tam mieszkanie jakieś 2 lata
    temu. Jeśli to ta sama inwestycja (Active) to pewnie to tłumaczy cenę
    mieszkania.

    Narazie żadnego, właśnie z tego powodu. Ale zamierzam coś kupić w
    najbliżym czasie i u kilku deweloperów byłem. Ceny kształtują się na tym
    poziomie. Rzeczywiście Swoszowic/Kurdwanowa nie brałem pod uwagę.

  • 23. Data: 2005-07-01 20:25:55
    Od: Totik <r...@n...poczta.onet.pl>

    Sławomir Szyszło wrote:

    > A dla mnie poważna firma to taka, która na początek może dać mniej, ale potem
    > daje podwyżkę w zależności od faktycznych (i zweryfikowanych) umiejętności
    > pracownika. IMHO dawanie dużej pensji na starcie "za ładne oczy" nie jest zbyt
    > dobre z punktu widzenia motywowania pracownika. Bo po co ma się starać, skoro
    > wszystko dostaje na tacy?

    A widziales kiedys taka firme? Bo ja nie, a pracowalem juz chyba w 7. To
    co wywalczysz na poczatku to Twoje a obiecanki o podwyzkach i premiach
    to daja sknerusy, ktorzy chca miec tania sile robocza.
    A jak firma duzo placi to i pracownicy sie staraja bo warto. No chyba ze
    ktos zyje marzeniami o podwyzce ;)

    Pozdrawiam
    Rysiek

  • 24. Data: 2005-07-01 20:35:05
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 01 Jul 2005 22:25:55 +0200, Totik <r...@n...poczta.onet.pl>
    wklepał(-a):

    >A widziales kiedys taka firme? Bo ja nie, a pracowalem juz chyba w 7. To
    >co wywalczysz na poczatku to Twoje a obiecanki o podwyzkach i premiach
    >to daja sknerusy, ktorzy chca miec tania sile robocza.

    Widziałem. Codziennie widuję (z wyjątkiem weekendów).

  • 25. Data: 2005-07-02 06:39:41
    Od: Allez <a...@g...pl>

    Artek napisał(a):
    > Witam
    > Ma ktoś z Was jakieś informacje na temat wysokości zarobków w Ericpolu
    > (programista z doswiadczeniem, 2 letnim)? Ogłoszenia wygladają poważnie ale
    > nie chcę zmarnowac czasu na (zapewne) długą rekrutację, żeby potem
    > dowiedziec sie, że oferują 3000-3500 brutto, a "atrakcyjne zarobki" z
    > ogłoszenia biorą się z chowania diet do słoika na delegacji do Wenezueli

    Macie jakies przestarzale informacje. Ericpol w Lodzi daje 2.5k na start
    dla absolwentow, wiec w Krakowie dla ludzi z doswiadczeniem moze to byc
    wiecej.

  • 26. Data: 2005-07-02 20:20:05
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    Totik <r...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > A widziales kiedys taka firme? Bo ja nie, a pracowalem juz chyba w 7. To
    > co wywalczysz na poczatku to Twoje a obiecanki o podwyzkach i premiach
    > to daja sknerusy, ktorzy chca miec tania sile robocza.

    Och, i to niejedną.

    A do ad remu: Ericpolu bym pochopnie nie skreślała, ZTCW ludzie na kontraktach
    zagranicznych zarabiają baaardzo przyzwoicie.

    JoP

  • 27. Data: 2005-07-03 08:16:57
    Od: "PZ" <p...@p...fm>

    etylowy wrote:

    > Najwyrazniej... Nowiutkie mieszkanie w Krakowie-zadupie (Swoszowice
    > znaczy sie), 53m2 to kwota 120k PLN. Oczywiscie gole, w zestawie z
    > oknami wiec + 20k na lazienke i kuchnie i jakies podstawowe meble.

    Eeee tam. Od razu "zadupie".
    Świetny dojazd np. do Motoroli lub Delphi.

    Piotr

  • 28. Data: 2005-07-03 08:18:52
    Od: "PZ" <p...@p...fm>

    badzio wrote:
    > Z trzeciej strony z tego co slyszalem to w Motoroli programista bez
    > doswiadczenia, dostaje na dzien dobry ~4400zl brutto

    Dostaje ok. 2,5kPLN brutto

    Piotr

  • 29. Data: 2005-07-03 17:46:11
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 03.07.2005 PZ <p...@p...fm> napisał/a:

    > Dostaje ok. 2,5kPLN brutto

    Twój przedpiśca jest bliżej prawdy :) Chyba, że pomyliłeś się i miało
    być netto. (czyt. na ręke)
    Poczytaj wywiady z pracownikami Motoroli.
    Zwykle jest tam stwierdzenie, że dwukrotność średniej krajowej.

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 30. Data: 2005-07-04 07:03:32
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    PZ napisał(a):

    > Dostaje ok. 2,5kPLN brutto
    Hmm... to widac trzy osoby o ktorych wiem ze dostaly ~4.4kzl brutto
    trafily na slabszy dzien negocjatorow i przypadkiem wytargowaly taka
    pensje... tyle ze to bylo w roznych okresach

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl