PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ericpol - Kraków

  • 11. Data: 2005-06-30 12:18:49
    Temat: Re: Ericpol - Kraków
    Od: "Artek" <a...@W...gazeta.pl>

    > Toœ duże mieszkanie kupił, że masz takš ratę...

    1) Jaki to ma zwiazek z tematem?
    2) Zeby zaspokoic twoja ciekawosc. Tak, ogromne - niekiedy gubie sie w tym
    mieszkaniu, tyle zakamarkow. Kredyt na 110tys zl. Mieszkanie (realia
    krakowskiego rynku nieruchomosci) ma 1 pokoj i powierzchnie 35 mkw.
    Zapraszam na impreze. Wejdzie z 50 osob.

  • 12. Data: 2005-06-30 14:37:33
    Od: "Krzysztof Czaprowicz" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Artek" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > krakowskiego rynku nieruchomosci) ma 1 pokoj i powierzchnie 35 mkw.
    > Zapraszam na impreze. Wejdzie z 50 osob.

    :-)

    Ciekaw jestem gdzie brales kredyt, bo rate masz spora. Kredyt pewnie na 100%
    jak sie domyslam, chyba, że za mieszkanie dales wiecej. Jesli tak to:
    1. Albo przeplaciles.
    2. Albo kupiles np. na Woli Justowskiej.

    Pozdrawiam
    K.C.

  • 13. Data: 2005-06-30 14:47:12
    Od: etylowy <e...@N...pl>

    > 1. Albo przeplaciles.

    Najwyrazniej... Nowiutkie mieszkanie w Krakowie-zadupie (Swoszowice
    znaczy sie), 53m2 to kwota 120k PLN. Oczywiscie gole, w zestawie z
    oknami wiec + 20k na lazienke i kuchnie i jakies podstawowe meble.

    > 2. Albo kupiles np. na Woli Justowskiej.

    Nie, ma po prostu klamki z platyny i złoty sedes wysadzany cyrkoniami.

    pzdr
    etylowy

  • 14. Data: 2005-06-30 16:13:13
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2005 16:37:33 +0200, "Krzysztof Czaprowicz"
    <k...@i...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >1. Albo przeplaciles.
    >2. Albo kupiles np. na Woli Justowskiej.

    A wiesz, że wysokość raty zależy też od okresu kredytowania? Czy piszesz tak
    tylko z nudów?

  • 15. Data: 2005-07-01 06:31:19
    Od: "marcolphus" <n...@z...mojego.maila>

    "Krzysztof Czaprowicz" <k...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >1. Albo przeplaciles.
    >2. Albo kupiles np. na Woli Justowskiej.

    3. Albo wziął kredyt na krótki okres

  • 16. Data: 2005-07-01 08:26:34
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    Artek napisał(a):

    > Nie bralem zaraz po studiach tylko po ponad roku pracy ;-)))
    > Wiesz, w krakowie odstepne za kawalerke wynosi kolo 600 zl, a rata za WLASNE
    > mieszkanie 900-1000.

    I slusznie zrobiles ze kupiles.
    Po co placic komus przez rok, dwa, pięć za wynajem, jak mozna miec
    wlasne od razu. Zrobiłbym tak samo.

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 17. Data: 2005-07-01 08:59:15
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 01 lip 2005 w liście [news:da2uhe$16it$1@news2.ipartners.pl]
    czarny [m...@f...art.pl] napisał(a):

    > I slusznie zrobiles ze kupiles.
    > Po co placic komus przez rok, dwa, pięć za wynajem, jak mozna miec
    > wlasne od razu. Zrobiłbym tak samo.

    Własne to będzie miał jak spłaci. Takie mieszkanie jest właściwie
    własnością banku (hipoteka).

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 18. Data: 2005-07-01 09:05:06
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 01.07.2005 Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl> napisał/a:
    > Własne to będzie miał jak spłaci. Takie mieszkanie jest właściwie
    > własnością banku (hipoteka).

    Ale lepiej spłacać własne niż cudze ;)

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 19. Data: 2005-07-01 10:13:10
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    Rafał Wawrzycki napisał(a):

    > Własne to będzie miał jak spłaci. Takie mieszkanie jest właściwie
    > własnością banku (hipoteka).

    Skrót myslowy "wlasne" w tym przypadku oznacza, ze kazda rata miesieczna
    przybliza przyjecie mieszkania na wlasnosc (jesli juz mamy byc
    dokladni). Takie splacanie nawet "mniej boli" bo czlowiek przynajmniej
    wie, na co buli. i takie mieszkanie w pewnym obszarze jest własne:
    mozesz zyc w nim jak chcesz i bankowi nic do tego.

    A wynajmujac buli kase na kogos. I nic z tego nie ma, oprocz dachu nad
    glowa. Obcego dachu.

    Enylej, tak tylko gwoli wyjasnienia odpisalem, bo to nie temat na te grupe.

  • 20. Data: 2005-07-01 10:52:48
    Od: jurson <g...@p...fm>

    etylowy napisał(a):
    > Najwyrazniej... Nowiutkie mieszkanie w Krakowie-zadupie (Swoszowice
    > znaczy sie), 53m2 to kwota 120k PLN. Oczywiscie gole, w zestawie z
    > oknami wiec + 20k na lazienke i kuchnie i jakies podstawowe meble.

    dodajmy: - na parterze
    - 2 lata temu

    Teraz mieszkania chodzą od około 3000/m2, a jeśli od ręki (ukończona
    budowa) to zwykle 3500+