PracaGrupypl.praca.dyskusje › Data

  • 1. Data: 2005-06-29 19:32:44
    Temat: Re: Data
    Od: Krt <k...@w...pl>

    bies napisał(a):
    > Chwila,nie rozumiem pewnej sprawy,otóż jest dzisiaj 27.06.05 a na postach
    > widzę datę 29.06.05 czy czoś jest coś nie tak z moim umysłem ???

    Serio...hm...inna strefa miedzygalaktyczna...u nas na ziemi jest 29

  • 2. Data: 2005-06-29 19:32:57
    Temat: Data
    Od: "bies" <b...@v...pl>

  • 3. Data: 2005-06-29 19:42:34
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "bies" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Chwila,nie rozumiem pewnej sprawy,otóż jest dzisiaj 27.06.05 a na postach
    > widzę datę 29.06.05 czy czoś jest coś nie tak z moim umysłem ???

    Tak.

    I.

  • 4. Data: 2005-06-29 19:51:12
    Od: "bies" <b...@v...pl>

    Ale KYRK.Przepraszam wszystkich.Ja już przerzuciłem kartkę w kalendarzu i
    faktycznie jest dzisiaj 29-go.Moja wina.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-06-29 20:09:35
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    > Ale KYRK.Przepraszam wszystkich.Ja już przerzuciłem kartkę w kalendarzu i
    > faktycznie jest dzisiaj 29-go.Moja wina.
    > Pozdrawiam

    A zeby ten watek byl choc troche zgodny z tematem grupy: w jakiej firmie Ty
    pracujesz? :)

    I.

  • 6. Data: 2005-06-29 20:23:29
    Od: "locke" <l...@p...wiggin.com>

    Użytkownik "bies" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Chwila,nie rozumiem pewnej sprawy,otóż jest dzisiaj 27.06.05 a na postach
    > widzę datę 29.06.05 czy czoś jest coś nie tak z moim umysłem ???

    Chyba film się urwał...

  • 7. Data: 2005-06-29 21:04:28
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Wed, 29 Jun 2005 22:23:29 +0200, locke <l...@p...wiggin.com>
    napisał:

    > U?ytkownik "bies" <b...@v...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >>
    > Chyba film si? urwa?...

    ciekawe, czy choinkę już wyniósł.

    --
    Poprzedni sig mi się znudzil, a nowego nie wymyśliłem.

    <prywatnie pisz: t.omasz@gążętą.pł>